Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, timtim87 כתב:

כן. אתה צודק.אני גם לא מאמין בזה. פשוט הרכב משנת 98 ואני בצומת הדרכים שבו לא בטוח אם להשקיע ברכב האהוב או פשוט להחליף אותו. בלהחליף אותו , אני לא מתכוון לדחוף אותו לאף אחד במחיר מוגזם כמו שכולם עושים ביד 2 עם קורולות. אלא למסור אותו לפירוק ואיכשהו זה קשה לי סנטימנטלית. 

- שכחתי לציין שהוא כבר עם 330000 ק"מ ואני די בטוח שהמנוע בסוף הדרך. 

אני אתן חיזוק לברגים של הראש בתור התחלה ואבצע שטיפת רדיאטור. נראה איך זה ישפיע. אולי היא תחיה עוד קצת.

 

תנסה את החומר שמתקן את האטם דרך הרדיאטור ..מה תפסיד? . חשוב מאוד לא להוסיף אותו לאנטיפריז . תרוקן את הרדיאטור תמלא במים (תנקז אוויר) ותוסיף את החומר. יש עליו הוראות . יש מקרים שזה עזר.

פורסם

לפי התאור אתה תגיע להחלפת מנוע מיבוא/פרוק.

בקמ כזה, כבר יש סיכוי שזה לא יגמר רק באטם ראש אלא גם בטבעות בוכנה שחוקות, מיסבים ועוד..

אם יש לך כסף להשתדרג סע עד שהמנוע ימות ואם לא, תחסוך סביב  6 -7k להחלפת מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הכל נכון , גם התפתיתי לעשות פלאש לשמן מנוע עם חומר ששמו לא זכור לי. 

טבעות גמורות, אטם סעפת גמור, לאגרים ... אבל זה הסוף של כל רכב גם ככה. 

שום דבר לא מחזיק לנצח, כולל קורולות. 

×
×
  • תוכן חדש...