Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אשמח לשמוע המלצות לגבי שני ההצעות שכאן. אני ממש שובר את הראש..

הדירה היא 4 חד, גודל 96מר, קומה 5 במרכז

הצעה 1:


VRF תדיראן מעבה BTU76400 

סלון/מטבח יחידה BTU38200, 

2 יחידות נסתרות לחדרים BTU9600

יחידה נסתרת לחדר הורים BTU12300

שרשורי 8צול 

תריסי דקור 15סמ לנסתרים 

סלוט/דקור חצוב למטבח ולסלון

תריס אוויר חוזר 54/54

מחיר : 38400 כולל התקנה וגבס

 

הצעה 2:

 

תדיראן SENSE WAVE INVERTER 50

מערכת דאמפרים  על כל היציאותTAC910

שרשורי 8 צול

תריסי דקור 80סמ לחדרים 

סלוט/דקור חצוב לסלון ומטבח

תריס ממד עגול כפול

תריס אוויר חוזר 54/54

מחיר: 26500₪

 

מה יותר טוב/עדיף? סלוט או דקור.

איש המזגנים אמר לי שהיעילות של הדקור גבוהה יותר??

והאם 8 צול זה מספיק? 

תודה מראש לכולם

פורסם

ההמלצות שקיבלנו לא מזמן גם לדירה בגודל 4 חדרים היא לא לשים מיני מרכזי אלא יחידות נפרדות.

 

האינורטר עם כרטיס אלקטרוני כלשהו שמתקלקל לפעמים ועולה כמה מאות להחליף אז להימנע גם מהם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

שמעתי על לא מעט בעיות עם מערכות הVRF באופן יחסי. בסופו של דבר זה מערכת מורכבת יותר עם יותר מכלולים ויותר פוטנציאל לתקלות כך שזה הגיוני.

אם זו היתה בחירה שלי, הייתי הולך על המוצר הותיק והבטוח יותר - אינוורטר עם דמפרים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

כמובן שVRF טוב יותר.

זה פשוט מדמה הכי טוב מצב של מזגן לכל חדר.

 

לגבי סלוט ודקור  - אין יותר טוב.

תקרא על זה קצת.

לדעתי לחדרים הייתי שם סלוט.

 

בסלון תלוי כמה העיצוב חשוב לך.

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

לא רואה סיבה ללכת על VRF לדירה בגודל הזה.

אינוורטר עם דמפרים ושליטה בכל חדר. גם כשיהיו תקלות כל טכנאי מבין בזה ולא צריך ללכת ליצרן של הVRF וכו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

כמובן שVRF טוב יותר.

זה פשוט מדמה הכי טוב מצב של מזגן לכל חדר.

 

לגבי סלוט ודקור  - אין יותר טוב.

תקרא על זה קצת.

לדעתי לחדרים הייתי שם סלוט.

 

בסלון תלוי כמה העיצוב חשוב לך.

 

העניין הוא שסלוט בחדרים זה 15סמ ואילו דקור זה רק 10 סמ חציבה.

בחדרים אני שם דקור, אין לי התלבטות שם.

 

ההתלבטות שלי היא בסלון/מטבח.

פורסם (נערך)

וסתם שאלה למה רק תדיראן ? תבדוק גם אלקטרה וגם טורנדו , בכל מקרה המחיר ניראה לי מאוד גבוה ושווה בהחלט להזמין עוד כמה טכנאים\מתקינים .

עריכה אחרונה על ידי dkn1
פורסם

לא משנה אלקטרה/תדיראן/טרנדו.

כיום רובם אותו זבל סיני.

לך על הכי פשוט בלי יותר מדי שכלולים אלקטרונים. והכי חשוב אחריות ארוכה (לפחות 5-7 שנים)

במזגנים כאלה שמשהו מתקלקל זה בדרך כלל 1000++ 

 

.

פורסם

היו לי את שתי האופציות בדירות שגרנו בהם.

 

אופציה ראשונה, VRF:

היה לנו מערכת תדיראן MULTIBOX 1:8 במשך כ 6 שנים ללא תקלה אחת (עדין עובדת אצל הקונים ללא תקלות כפי שידוע לי).

בעיה אחת עם המערכת הזאת, זה שההספק המינימלי של המעבה גבוה מההספק של יחידת פנים בודדת. ולכן אם אתה מפעיל מזגן עילי אחד בודד הוא יהיה בקירור יתר ויקרר חזק מידי.

כל עוד תפעיל שתיים ומעלה אז הכל יהיה בסדר (אם תפעיל יחידות גדולות יותר אז לא תהיה בעיה כזאת)

 

אופציה שניה, מיני מרכזי עם TAC910:

היה לנו WIND INV 50/3 עם מערכת דאמפרים. החליפו לנו סוללה במאייד, בגלל תקלת יצור בציפוי הסוללה. לא משהו אלקטרוני. חוץ מזה עבד מצויין.
אם אין לך תריס אוויר חוזר בחדרים, אז אתה לא יכול להפעיל את המזגן ולסגור דלת (צריך שיהיה לאוויר הנכנס לאן לצאת, אז או תריס אוויר חוזר או לפתוח חלון)

אתה צריך שיציאת ה BYPASS תהיה 10" לפחות (לא 8").

אם אתה עושה בסלון כמה יציאות עם כמה דאמפרים אז אתה לא יכול להפעיל את כולן בלחיצה אחת ואתה צריך להפעיל דאמפר דאמפר.

חוץ מזה הוא עשה עבודה מצויינת.

 

 

אני הייתי בודק הצעת מחיר של VRF אמיתי (ולא שיקוץ כזה או אחר של תדיראן/אלקטרה) של סמסונג או הייסנס. אולי תגלה שההפרש לא גבוה מידי

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...