Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קיבלתי הצעה ב125 אלף לאיביזה FR 2021, עם התוספות של פול לד וCONNECTIT וההרחבה של האחריות בעוד שנה.

יש עסקאות יותר משתלמות כרגע? האם יש סיבה לחכות לאיביזה חדשה שתגיע כי הדגם הנוכחי כבר בן 4?

פורסם

בתקציב הזה הייתי שוקל דווקא את ה208 gt line, היתרון שלה מול האיביזה הוא בנוחות, ביצועים עדיפים, תיבה פלנטרית. האיביזה מרווחת יותר מאחור, כמו כן לחלק מהנהגים ההגה יכול להסתיר את לוח המחוונים.

 

רנו קליאו rs line גם מאובזרת מאוד,חזקה יותר, סלון לדעתי נעים יוצר עקב שילוב בז ולא שחור מוחלט,  היא גם הזולה מבין שלושתם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, shmoopi כתב:

האם יש סיבה לחכות לאיביזה חדשה שתגיע כי הדגם הנוכחי כבר בן 4?

למרות שעברו 4 שנים, כרגע יותר סביר שתהיה מתיחת פנים מאשר דגם חדש לגמרי. אם אתה רוצה ממש חדש אז פאביה חדשה אמורה להחשף בקרוב, על אותה פלטפורמה ואותם מנועים של הפולו והאיביזה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

המחיר באמת גבוה. האיביזה תעבור מתיחת פנים במהלך השנה, עדיין לא ברור מתי תושק והאם תגיע לארץ במהלך 2021. השינוי העיקרי צפוי להיות תוספת של מערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ומולטימדיה עדכנית. יתכן כי תתווסף מערכת היברידית קלה. האיביזה במחיר הזה כבר קרובה מאוד לארונה שמציע קצת יותר אבזור (חיישני חניה היקפיים, חניה אוטומטית, ניטור שטחים מתים ועוד כמה קטנות), וגם ללאון החדשה שמציעה יחידת הנעה חזקה משמעותית וגם מפרט אבזור עדיף.

אם כבר סופר מיני של פולקסווגן אז הפביה כרגע מוצעת במחיר מאוד אטרקטיבי. הדגם וותיק יחסית אבל זכה לעדכון לאחרונה, ברמת גימור סטייל הוא מגיע עם פנסי לד ובדגמים האוטומטיים נוספה בקרת שיוט אדפטיבית כך שאבזור הבטיחות זהה לשל האיביזה.

בנוסף לקליאו וה-208 שהוזכרו כאן הייתי בודק את אופל קורסה ברמות גימור אלגנס או GS ליין. מכונית מרשימה, זהה מכנית לפיג'ו עם הנדסת אנוש עדיפה ובמחיר קצת יותר נמוך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

פיג'ו 208 gt line או קליאו rs-line יהיו האופציות הטובות ביותר בקטגוריה לטעמי...

לאיביזה יש יתרון אחד ברור, זה הרכב הכי מרווח בקטגוריה, בכל השאר לדעתי הצרפתיות עדיפות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, Mike808 כתב:

אם כבר סופר מיני של פולקסווגן אז הפביה כרגע מוצעת במחיר מאוד אטרקטיבי. הדגם וותיק יחסית אבל זכה לעדכון לאחרונה, ברמת גימור סטייל הוא מגיע עם פנסי לד ובדגמים האוטומטיים נוספה בקרת שיוט אדפטיבית כך שאבזור הבטיחות זהה לשל האיביזה.

יש לה גם ניטור רכב בשטח מת (ברמת הגימור הגבוהה) שאין באיביזה (לפחות לא בזו שנמכרת בארץ).

מה שכן, לעומת האיביזה, הפאביה "יושבת" על פלטפורמה ישנה יותר מזו של האיביזה והארונה וגם המנוע עם הספק נמוך יותר.

עדיין, ב-105 אלף ש"ח - עסקה טובה.

 

ולשאלת פות"ש - לא צפוי דור חדש לאיביזה אך השנה צפויה מתיחת פנים לאיביזה ולארונה.

ממה שראיתי מדובר על מערכת מולטימדיה חדשה (למרות שהנוכחית מצוינת לדעתי) ועל שדרוג מערך הבטיחות (מישהו אמר no more mobileye?).

תעשה לעצמך טובה ואל תתקין קונקט איט. יש המון תלונות על המערכת הזו בקבוצה של סיאט ואני לא מבין למה צריך אותה בכלל ברמת גימור FR כשיש לך מערכת מקורית שמתפקדת מצוין ויש לה אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

 

ב-125 אלף ש"ח הייתי קונה את ה-208.

 

לפני 39 דקות, maxkid88 כתב:

לאיביזה יש יתרון אחד ברור, זה הרכב הכי מרווח בקטגוריה, בכל השאר לדעתי הצרפתיות עדיפות

יש לה עוד יתרון - סחירות.

האיביזה מאוד אהודה בשוק היד השניה ואקזמפלרים טובים נחטפים מהר.

סביר להניח שאם תשאל את הישראלי הממוצע מה הוא מעדיף מבין השלישייה המדוברת (קליאו, 208 ואיביזה), הרוב יעדיפו איביזה.

קצת מוקדם להגיד מה תהיה הסחירות של שני דגמים חדשים, אבל לצערי הרב השוק לא מחבב את רוב הדגמים של היצרנים הצרפתים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 21 שעות, shmoopi כתב:

היי, קיבלתי הצעה ב125 אלף לאיביזה FR 2021, עם התוספות של פול לד וCONNECTIT וההרחבה של האחריות בעוד שנה.

יש עסקאות יותר משתלמות כרגע? האם יש סיבה לחכות לאיביזה חדשה שתגיע כי הדגם הנוכחי כבר בן 4?

 

לפני 20 שעות, yoav911gt2 כתב:

למרות שעברו 4 שנים, כרגע יותר סביר שתהיה מתיחת פנים מאשר דגם חדש לגמרי. אם אתה רוצה ממש חדש אז פאביה חדשה אמורה להחשף בקרוב, על אותה פלטפורמה ואותם מנועים של הפולו והאיביזה.

 

מה הכוונה 4 שנים אותו דגם?
כלומר אם אני קונה עכשיו מהיבואן סיאט 21 אז זה יהיה אותו דגם כמו בארבע שנים האחרונות?
ומה הכוונה לזה שתהיה מתיחת פנים?

סורי על הבורות אני פשוט לא מבין בזה.

פורסם

הדור הנוכחי של האיביזה נמכר מסוף 2017. לכן אם תיקנה עכשיו איביזה זה אותו דגם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 דקות, yulianx כתב:

הדור הנוכחי של האיביזה נמכר מסוף 2017. לכן אם תיקנה עכשיו איביזה זה אותו דגם.

זאת אומרת זה לא יהיה דגם 2021?
ומתי צפוי לצאת דגם 2021?
ומה הכוונה למתיחת פנים?

פורסם

דגם 2021 זה מה שנמכר עכשיו. היצרן לא עושה שינויים כל שנה.

מתיחת פנים זה רענון לרכב קיים, בדרך כלל משנים קצת את העיצוב, מוסיפים קצת אבזור כדי שהרכב ימשיך להיות תחרותי עד שיוחלף בדור חדש. 

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. 

פורסם

מתוך המפרט של האיביזה באתר סיאט:

image.thumb.png.fc283c4a1b09a191768e28d90d3d4030.png

 

רשום שיש פול לינק בכל רמת גימור שאיננה רפרנס. אתה מעוניין ב-FR, משמע יהיה לך פול לינק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...