Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשפחה עם 3 ילדים. שתי המכוניות מאותו שנתון 2017, וקילומטראז' דומה  - פחות מ-60K ומחיר דומה.

אופל משמה סיקסט, ניסאן מקרסו.

מה עדיף? ביקורות שליליות ראיתי על שתיהן, אבל בתקציב של פחות מ-60000 ורצון למודל לפחות 2017 נראה לי שאין יותר מדי אפשרויות, לא?

תודה מראש

פורסם

מבין שתיהן הייתי בוחר בסנטרה, בגלל שהיא רכב עם מכללים פשוטים ואמינים.

 

האסטרה עם מנוע הטורבו - פחות להיט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ניסאן מ"קרסו" פרטית או מליסינג?
הביקורת השלילית על סנטרה מתייחסת יותר ליכולת דינמית, אבזור ואיכות החומרים בתוך הרכב.
לא על האמינות הבסיסית של הרכב.
הביקורת השלילית על אופל בדיוק הפוכה - על בעיות מערכת קרור, גיר, ולפעמים גם הרס מנוע ( בוכנות ).
לאופל יכולות דינמיות טובות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הסנטרה בעלת נסיעה בינונית ביותר, לא קרובה ביכולות הנהיגה שלה מול האופל.

לבי האופל רשמת 2017, בשנת 2017 אם אני לא טועה החליפו את האסטרה מדגם J לדגם K, ההבדלים בינם משמעותיים אז השאלה היא איזה אופל הציעו לך כיוון ש2017 יכולה בקלות להיות הדגם הקודם שיוצר גם שנה לפני שעלה על הכביש.

אם מדובר באסטרה K עם מנוע הB14XFT (מנוע ה150 כ"ס ו25.2 קג"מ) אז אין פה בכלל בחירה, מלבד זה שהמנוע שונה לגמרי וגם הגיר מהדגם הקודם וגם השלדה - בקיצור רכב אחר לחלוטין היא כבר הרבה פחות רגישה לנושא הבוכנות השבורות במנוע כל עוד כמובן שמו באוטו את השמן בתקן המתאים (דקסוס 2 גן 1). מבחינה דימנית ההבדל הוא שמים וארץ. גם בעיות מערכת הקירור נפתרו.

אני נוהג על אסטרה K ומאוד מרוצה, אני כן חייב לציין שוב את נושא השמן מנוע והרגישות שלה לחלקים ושמנים זולים, הבעלים הקודם של האוטו שלי טיפל במוסך מדרכה (היה בבעלות ליסינג) והוחלף לה מנוע לאחר זמן קצר בגלל LSPI. 

אם לעומת זאת מדובר בדגם הJ (מנוע ה140 כ"ס) היא יותר רגישה גם בתצורת המנוע וגם כמו שנאמר פה בעיות במערכת הקירור ובעיקר בית הטרמוסטט נוטים להסדק ולנזול. נרשמו גם תלונות לא מעטות על טורבואים ששווקו חיים מוקדם מהצפוי.

פורסם

עם חלוף הזמן מסתבר שגם מנוע 150 כ"ס ה-B14XFT רחוק מלהיות בעל אמינות מושלמת - רחוק מזה.

 

את הצרכן הממוצע שמחפש לרכוש רכב חדש בזול מעניין הניהוג כקליפת השום.

פות"ש מחפש רכב אמין לנסיעה לא' לב' - הסנטרה תספק את הסחורה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מאוד מקווה שאתה טועה, יש לי אסטרה K עם 80 אלף קילומטר טפו טפו טפו אני מאוד נהנה ממנה, יכולות דימניות מצויינות, אחיזה גבוהה, שקטה מאוד וגם עלויות הטיפולים סבירות עם ממוצע של 800-900 שקל לטיפול רגיל אצל מוסך היבואן. הגיר קצת עצלן ולעיתים אם רוצים לצאת לעקיפה עדיף פשוט להתערב לתיבה ידנית ולא לחכות אם היא תועיל בטובה להוריד הילוך.

שבוע הבא טסט ומקווה לעבור אותו בלי בעיות מיוחדות.

החלפתי אותה מיונדאי I30CW וההבדלים בינן בכל הקשור לנהיגה ואיכות נסיעה הם ובטח שצריכת דלק שחסכה לי מיכל דלק שלם בחודש על אותן נסיעות הם הבדלים עצומים מבחינתי כולל המרווח מאחור שגדול משמעותית מהיונדאי שהיתה לי.

פורסם

תודה על התגובות .

אני חייב להגיד שגיסתי משתמשת באופל אסטרה ברלינה 2015, קנתה מסיקסט ב-2018 עם 50K

ונוסעת עליה 100 ק"מ ליום בדרך הררית.

טפו-טפו-טפו, חמסה-חמסה, הרכב תקין. 

אני נוטה לניסאן בגלל הסטיגמה שיפנית זה טוב, אבל היא תכל'ס מקסיקנית והיא מדורגת נמוך מבין היפניות, לא?

@Roycohen1979

איך אדע אם זה K? עלתה באוקטובר 2017 אם זה משנה.

פורסם

הצורה שונה, אם הן יעמדו אחת ליד השניה תבין לבד... היא שונה מהאסטרה של גיסתך. הפנסים שונים והחזית וכו... 

לגבי הניסן עזוב סטיגמות, יש גם סטיגמות לגבי צרפתיות שרובן שייכות לשנות ה80 ולא קשורות לאיכות הצרפתית של היום...

אני לא יודע להגיד לך על נושא האמינות של הניסאן, רשמו פה לפני שאין לה בעיות מיוחדות 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 דקות, חייםש כתב:

איך אדע אם זה K? עלתה באוקטובר 2017 אם זה משנה.

 

אם היא עלתה באוקטובר 2017 היא בוודאות K.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, zvit כתב:

ראה בפורום אסטרה K בבריטניה

כמו שאמרתי, אני קניתי את האוטו מאלדן, בבדיקה לא נרשמו בעיות מיוחדות מלבד הכסתחים הרגילים ואפילו לא, שפשופי צבע שטופלו בצורה פושעת וכדומה...

היסטוריית הרכב הובטחה לי אבל קניתי בתמימותי הלא אופיינית את הרכב מבלי לראות את ההיסטוריה שנתקעה בגלל ענייני ניירת ובורוקרטיה משרדית לטענתם.

לאחר חודשים מעטים הגיע זמן הטיפול שלי ונכנסתי ללובינסקי לקבוע טיפול ועל הדרך כיוון שכבר היה האוטו שלי ביקשתי היסטוריית טיפוליים.

אז ככה- 15000 הרכב עבר טיפול במוסך החברה. טיפול 30000 לא קיים במערכת בכלל וההנחה היא שהוא טופל באיזה מוסך שול שאלדן שולחת את הרכבים שלה לשם.

14000 קילומטר אחרי (44000 קילומטר על השעון)  הרכב נכנס לליבנסקי בגלל בעיות סחיבה ורעידות, שם נקבע בבדיקה שלרכב אין פלגים מקוריים (תוצר של המוסך מדרכה שעשה לו כנראה טיפול 30000) והם החזירו לאלדן את האוטו והיא החזירה ללקוח.

כמה מאות קילומטר אחרי הוא חזר ללובינסקי עם בLSPI, הוסבר לי שטיפול בשמנים לא נכונים גרם לבעיית הצתה מוקדמת (לא בעיה רק של מנועי GM אלא קיימת גם אצל יצרנים אחרים עם מנועי טורבו קטני נפח) והמנוע נשלח לויקטור שהחליף 4 בוכנות 4 טלטלים, אטמים ורינגים ועשה למעשה אובראול שלם. 

אני קיבלתי את האוטו עם מנוע שעשה 900 קילומטר מהרגע שיצא ועד לרגע שאלדן הוציאה אותו למכירה.

כשפניתי לאלדן קיבלתי נפנופים שנגמרו בזה שיש לי שנה אחריות מאלדן וכו וכו... כל אחד העביר אותי למישהו אחר וההרגשה שלי היתה שההסתרה של היסטוריית הטיפולים היתה מכוונת.

בגדול ראיתי את דוח בדיקת הקומפרסיה של האוטו אז החלטתי לסיים את העניין בכך שיש לי אוטו עם מנוע חדש לגמרי וגם ככה כנראה שהדרך היחידה שלי להשיג משהו הוא דרך עקלקלה ביותר בבתי משפט.

מאז הוא מטופל רק בחברה, הוא נוסע נהדר ואני מאוד מרוצה ממנו, אני מקווה להתקרב בסעיף האמינות ליונדאי שהיתה לי שמכרתי עם 158000 קילומטר בלי להכנס למוסך והחליפה יונדאי אחרת שהחזרתי לליסינג עם 150000 קילומטר ללא תקלות.

אני מקווה מאוד שבכך יסתיים נושא הLSPI ברכב הזה...

אגב בטיפול הראשון שעשיתי עשו לי עדכון תוכנה שאמור היה למנוע מקרים כאלה בעתיד, בין היתר הוא טיפל בגיר עצמו וטיפל מעט בעצלנות שלו כדי למנוע מצב שבו הנהג מדביק את הדוושה לרצפה בסל"ד נמוך מבלי שהגיר יוריד הילוך. 

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
  • אהבתי 1
פורסם

@Roycohen1979 ואחרי שאתה כותב שהרכב שלך עבר החלפת בוכנות אתה ממליץ למישהו לרכוש רכב כזה מבלי לדעת איך ובאזיה שמנים טופל? אני מתקשה להבין המלצה כזאת...

 

אכן - הסנטרה היא לא פאר היצירה, אבל היא מכונית פשוטה ואמינה במחיר טוב שנגזר ממחיר ההתאבדות שקרסו מכרו אותה לציים. לעומתה המחיר הטוב של האסטרה נגזר מאמינותה המפוקפקת.

 

כל אחד יקבל את החלטתו כפי ראות עיניו...

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כן הזכרתי את נושא השמנים שצריך לשים לב אליהם, שלמה סיקסט היו היבואנים של אופל וההנחה היא שהם ידעו לטפל ברכבים שלהם.

אם וכאשר הנושא היה מתקדם הייתי מציין את הצורך בהיסטוריית טיפולים מלאה ולשים לב לסוג השמן שהשתמשו בו לאורך השנים...

הדיון הוסט מהנושא העיקרי והיסטוריית הטיפולים התפספסה.

בכל מקרה אם הרכב מטופל כראוי אני לא רואה סיבה לא לרכוש כזאת, אופל היא לא היחידה עם בעיות שצצות פה ו שם,פורד עם האקובוסט וזליגת נוזל הקירור למנוע, מנועי הTCE 1.2 ליטר של רנו עומדים עכשיו במרכז תביעה ייצוגית נגד רנו העולמית, המנועים של פזו-סיטרואן עם בעיית רצועת התזמון כאשר אנו אומרים פה -פשוט תחליף רצועה כאשר הבעיה היא שאם הקודמת התפוררה אבל עדיין לא נקרעה היא כן הספיקה כנראה לצבור נזק ולסתום מעברי שמן במנוע והרעבת שמן... אם במקרה הזו לא יעשה פלאשינג וניקוי מעברים החלפת הרצועה לא תמנע מהמנוע מלהחזיר את נשמתו לאלוהי הבוכנות והשסתומים...

לא חסרות בעיות גם ברכבים אחרים, הכול שיקול של עלות וכדאיות כאשר אנו מקווים לתת לרוכש את כל המידע המצוי לרשותנו וכפי שאמרת הוא כבר יקבל את ההחלטה לפי ראות עיניו...

פורסם

ועל כך נאמר:חכם לא נכנס לצרות שפיקח (אולי) ידע לצאת מהן.

 

לו אני במקום פות"ש לא הייתי חושב פעמיים, ובוחר בסנטרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...