Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לא מניע בבוקר רק כשקר מאוד - ורסו 16


יהושע מנחם
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

שלום וברכה!

ברשותי טיוטה ורסו 2016 ,שנתיים ברשותי,

מאז החורף הראשון שהיא ברשותי , בבקרים קרים מאוד (פחות מ-5 מעלות גם אם אח"כ הטמפרטורה עולה קצת) 

הרכב לא מניע, יש סטרטר אך לא מניע, שללתי בעיה של מצבר ופלאגים,

רק כמה שעות אח"כ כשהטמפרטורה בחוץ עולה לאיזור 12 מעלות הרכב מצליח להניע, בשאר ימות השנה הרכב מניע בקלות גם בבקרים קרים של 8 מעלות

ניסיתי להשאיר את הרכב במוסך בלילה קר לבדיקה , אך כמובן כמו בחוק מרפי הרכב הניע בבוקר

מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שבאזור שאני גר בקרים קרים כאלה יש רק מספר ימים בודדים בשנה אך עדיין זה מציק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשאול איך שללת שהבעיה במצבר?

האם בדקת את תקינותו באותו הרגע שהאוטו לא הניע?

כבר חתמתי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היה נראה מצבר ולכן בדקתי, ונאמר לי שתקין זה תקלה כבר משנה שעברה, אין כלל בעיות אחרות ברכב
השמן שהמוסכניק שם לי (כך כתב בפרוט, אבל לך תדע...) 5/30 בספר רכב כתוב שעדיף לשים 0/20 אך ניתן גם להשתמש ב 5/30 ,כמצורף , נראה לך שזה מה שיפתור את הבעיה, לא מדובר פה במעלות מתחת לאפס, מה נראה לכם מהנסיון

 

המתח בבדיקה ע"י וולטמטר לא ירד בשעת ההנעה, לאחר שהניע נסעתי לבודק מצברים שבדק עם מכשיר העומס שלו והיה תקין
גם הנעה דרך כבלים ממספר רכבים  לא עזרה
התופעה היא אותה תופעה כבר שני חורפים

 

 

ואיך בודקים צמיגות של שמן?

 

 

Annotation 2021-01-21 162522.jpg

עריכה אחרונה על ידי יהושע מנחם
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר היה קרוב מאוד לאפס, בשבע וקצת היה 3 מעלות, יש מצב שזה קשור לשמן, אני הייתי נצמד למועדף עד כמה שניתן

במבט נוסף, כתוב ש0W-20 נועד להתנעה קלה בחורף

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אשמח אם תשלח סרטון של הניסיונות הנעה כדי שנוכל לעזור יותר בקלות, אם היה לך סטרטר חזק, אז אין שום קשר למצבר

אשמח לעזור יותר אם אבין יותר, ערב טוב שיהיה לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, yairw כתב:

היום בבוקר היה קרוב מאוד לאפס, בשבע וקצת היה 3 מעלות, יש מצב שזה קשור לשמן, אני הייתי נצמד למועדף עד כמה שניתן

במבט נוסף, כתוב ש0W-20 נועד להתנעה קלה בחורף

מבדיקה אני לא גר באזור שהטמפרטורה יורדת בו לאפס ,גם לא בקרה, ידעתי מהעניין של השמן, אך לא חשבתי שבמעלות כאלו יהיה שינוי בין סוג השמן מ-0 ל-5 , יש מקומות בעולם שבקיץ יש את המעלות האלו...
בכל מקרה שבוע הבא אני עושה טיפול 15,000 לרכב ,אבקש מהמוסך להחליף לשמן 0/20 דווקא, ואבדוק בקרה הבאה

לפני שעה, egged909 כתב:

היי, אשמח אם תשלח סרטון של הניסיונות הנעה כדי שנוכל לעזור יותר בקלות, אם היה לך סטרטר חזק, אז אין שום קשר למצבר

אשמח לעזור יותר אם אבין יותר, ערב טוב שיהיה לך

הסטרטר מניע חזק כרגיל בשעה שמתרחשת הבעיה
זה נראה או בעיה בשמן שזה הרע במיעוטו, או במערכת הדלק שאז השמים הם הגבול, 
ושוב אני שואל , איך אני בודק צמיגות של השמן?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר קל לשלול מצבר לגמריי ע"י החלפה יזומה ? אם הרכב 2016 תצטרך בכל מקרה להחליף בקרוב והעלות על פני זמן השימוש לא גבוהה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, stum כתב:

לא יותר קל לשלול מצבר לגמריי ע"י החלפה יזומה ? אם הרכב 2016 תצטרך בכל מקרה להחליף בקרוב והעלות על פני זמן השימוש לא גבוהה

החליפו בסוף 2018 מצבר, כמו שכתבתי ניסיתי גם להניע עם כבלים ולא עזר + בדיקת תקינות למצבר שעשה לי מוסכניק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, יהושע מנחם כתב:

אבקש מהמוסך להחליף לשמן 0/20 דווקא, 

תעזוב את הכיוון הזה, זה בוודאות לא קשור. 

 

אולי אם היה פה מינוס 30 מעלות  הייתה לזה משמעות. 

הייתי הולך לכיוון בדיקת נתונים של חיישני טמפרטורה של נוזל קירור ושל האוויר  ביניקה (בדיקה עם סורק תקלות). 

 

יכול להיות שבגלל קראות לא נכונות המחשב לא מזריק מספיק דלק בהתנעה. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, אסטון מרטין כתב:

לתת טיפה גז בהנעה ניסית?

כן, לא עזר

לפני שעתיים, Buki כתב:

תעזוב את הכיוון הזה, זה בוודאות לא קשור. 

 

אולי אם היה פה מינוס 30 מעלות  הייתה לזה משמעות. 

הייתי הולך לכיוון בדיקת נתונים של חיישני טמפרטורה של נוזל קירור ושל האוויר  ביניקה (בדיקה עם סורק תקלות). 

 

יכול להיות שבגלל קראות לא נכונות המחשב לא מזריק מספיק דלק בהתנעה. 

 

 

 

 

בדיקה עם התקן ODB2 פשוט, לא מצא תקלות
אני יכול לקבל דרך אפליקציית  Torque lite את הנתונים הללו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך זה ב LITE. 

תראה אם הוא נותן לך להסיף PID של Coolant temperature, Intake air temperature.

 

יש ריח של דלק המאגזוז בניסיונות התנעה? 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, Buki כתב:

לא יודע איך זה ב LITE. 

תראה אם הוא נותן לך להסיף PID של Coolant temperature, Intake air temperature.

 

יש ריח של דלק המאגזוז בניסיונות התנעה? 

Coolant temperature לא בדקתי בשעת הנסיונות , אבל בכללי מוציא נתונים תקינים
נראה לי שאין ריח, אבל כשמניע כבר יוצא ריח חזק מהאגזוז בפרט כשאני מנסה לתת גז בשעת הנסיונות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...