Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לא מניע בבוקר רק כשקר מאוד - ורסו 16


יהושע מנחם
שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב עשיתי בדיקה עכשיו לאחר 4 שעות שהרכב לא פעיל

טמפרטורה חיצונית 8 מעלות

2 החיישנים מראים ערך 20 לפני ההנעה, לאחר ההנעה חום נוזל המנוע עולה תקין, והאויר ירד בין 11-14, נראה תקין?

כמובן מניע כרגיל בקלות

לפני 27 דקות, אסטון מרטין כתב:

נשמע כמו הצתה בזמן הלא נכון, חיישן קראנק/קאמשאפט תקול/גוסס או לחלופין קונקטור משוחרר.

ויכול להיות שההשפעה של זה רק שהמעלות יורדות ל5 ומטה?

בשאר הפעמים מניע בקלות
את הדברים הנ"ל אני יכול לבדוק דרך סורק ODB פשוט?

אין קודי שגיאות שאני מצליח לקבל דרך הסורק
תודה לכל העוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2021 בשעה 01:33, יהושע מנחם כתב:

טוב עשיתי בדיקה עכשיו לאחר 4 שעות שהרכב לא פעיל

טמפרטורה חיצונית 8 מעלות

2 החיישנים מראים ערך 20 לפני ההנעה, לאחר ההנעה חום נוזל המנוע עולה תקין, והאויר ירד בין 11-14, נראה תקין?

כמובן מניע כרגיל בקלות

ויכול להיות שההשפעה של זה רק שהמעלות יורדות ל5 ומטה?

בשאר הפעמים מניע בקלות
את הדברים הנ"ל אני יכול לבדוק דרך סורק ODB פשוט?

אין קודי שגיאות שאני מצליח לקבל דרך הסורק
תודה לכל העוזרים

שבוע טוב!
יש למישהו עוד רעיון?

מה שעשיתי בחמישי בלילה שגם היה לילה קר מאוד הוא שבשעה 1 בלילה יצאתי עם הרכב לסיבוב ואז עדיין כנראה הוא לא התקרר כל כך עד הבוקר

תודה רבה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הבעיה הגיעה לפתרונה,
בגל השלג האחרון הרכב שוב לא הניע ובגלל הקור המתמשך גם אח"כ בשעות הצהריים לא הניע , גררתי את הרכב למוסך, ושם הוא עלה על הבעיה שהממסר של הקודן לא פעל בקור(הוא נמצא בתא המנוע) ולא שחרר את ההשבתה של משאבת הדלק, הוא עקף לי את הקודן, והרכב הניע כמו גדול, תודה לכל העוזרים

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...