Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

rsm130d

 

עדיין לא העליתי את כל התמונות, אני מבצע את זה דרך הסלולר. (אחר כך עורך על המחשב)

כן רציתי לעבור שוב (עובד על זה שבוע) בסוף התייאשתי, אולי פעם אחרת אשפר את המצב. 

 

 

תוצאות סופיות לאחר מעבר על הרכב עם CarPro EliXir.

 

 

 

IMG_20210127_075607.jpg

 

IMG_20210127_075556.jpg

 

IMG_20210127_075648.jpg

 

יש זוויות שהשריטה נעלמה. (קיימת, אך זה פחות בולט ומפריע)

IMG_20210125_100325.jpg

 

על הבוקר גשם, איזה כיף. (לא מהגשם אלא מהבידינג הנפלא) 

 

IMG_20210128_093543.jpg

 

IMG_20210128_093538.jpg

 

IMG_20210128_093533.jpg

 

IMG_20210128_093528.jpg

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

יופי של עבודה. כמובן שמאוד קשה להגיע לתוצאה מושלמת לגמרי, אבל אין ספק שהתוצאה מעולה.

אל תוותר, תקנה את העט שהשתמשתי בה (עוד כמה ימים מקבלים משכורת 😉).

אני גם עובד ברחוב, השכנים רצו לעשות מגבית כדי לאשפז אותי במוסד איכותי.

גם אני מאוד מרוצה מהבידינג על איזור השריטה.

20210115_103442.thumb.jpg.2ddbf2fc27f62bfb216d67fc72885fb8.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • מעניין 1

פורסם

מזל שאין אצלי מצלמות (כרגע, מתקינים בקרוב) לראות מישהו יורד בחושך (5.00 בבוקר) עם דלי ביד

ומשפשף משהו לא ברור. האם הוא סהרורי, או סתם אחד שחולם לפני השינה על רכב נקי...

 

בהחלט קשה לתקן שריטה באופן מוחלט, חייב להודות שאחרי 5/6 ידיים לאורך כמה ימים, כשסיימתי -אני רואה שזה לא כפי שאני רוצה

אני כידוע לא מתעצל בכל מה שקשור לתחביבים שלי, רקחתי צבע (היה לי בכוס מעט מעורבב עם לכה) כולל תוספת שנהב, ועברתי שוב

הפעם מילאתי את השריטה עד לרמה של גודל מחט. למחרת עם השטיפה ושלייף סבון זה היה נראה טוב מהרבה.

 

אין לי ספק שאם אני הייתי עובד בתנאים אופטימליים (מקום סגור) בשקט ויותר סבלנות בלי לחשוב מתי לעלות כבר לבית

והצבע לא היה שנהב (ההתאמה מאוד קשה לכן יש שני צבעים שבאים אחד אחרי השני) לא לבן, התוצאה הייתה ברמה גבוה יותר.

אבל אני לא מתלונן, זה יפה ונראה אחרת מאיך שזה היה לפני. (2 שריטות עמוקות שעין לא יכולה לפספס)

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 28.1.2021 בשעה 10:27, yogev20 כתב:

עשיתי עבודת Touch Up על שתי שריטות מאוד עמוקות (לא יודע למה לא צילמתי אותם בצורה שיראו את השריטות) בהחלטה של רגע.

ככה זה אצלי, אני מחליט, יורד ומתחיל לעבוד. לא חושב שזה יצא מושלם, רחוק מכך- אבל לעומת מה שזה היה, זה עדיף.

 

חומרי עבודה. כמובן צבע תואם + צבע נוסף שייתן את הגוון הלבן שנהב (צבע בעייתי) לכה, ומקשה.

נייר 3000+ 2000. פוליש. אלכוהול, מכחולים. (קניתי סט שיש בהם כמה סוגים)

 

שריטה לפני. (שוב, אני מצלם לאחר מעשה -וחבל)

 

נראה לי שזה ברור כמה השריטה עמוקה.

 

IMG_20210122_083619.jpg

 

 

IMG_20210108_104925.jpg

 

 

כלי עבודה כולל צבע ולכה.

 

IMG_20210125_085927.jpg

 

IMG_20210125_094520.jpg

 

IMG_20210125_094351.jpg

 

IMG_20210125_085934.jpg

 

 

IMG_20210125_085945.jpg

 

IMG_20210125_090253.jpg

 

 

לאחר מעבר ראשון ושלייף סבון. (עשיתי 5/6 מעברים)

 

 

IMG_20210122_083614.jpg

 

 

IMG_20210127_075103.jpg

 

תוצאה סופית,  לאחר ימיים שאני רואה ולא מרוצה. לא מתעצל, רוקח שוב צבע רק שהפעם ערבבת ביחד עם לכה ומקשה

מעבר, המתנה יום שלם, שלייף סבון ביחד עם שטיפת הרכב, אוטם צבע, וסיום עם QD על  כל הרכב.

 

זה פחות או יותר, לא מושלם, ואפשר להגיע לתוצאה יותר טובה.

הלוואי והיה לי מקום סגור לעבור בנחת ללא לחץ של לעבוד בחוץ כמעט על הכביש.

 

IMG_20210127_075059.jpg

 

IMG_20210127_075055.jpg

 

לפני מעבר עם פוליש.

 

IMG_20210127_075520.jpg

 

 

IMG_20210127_075432.jpg

 

 

 

 

IMG_20210125_094507.jpg


מאיפה משיגים עט לכה כמו שיש אצל פותח השרשור?

או לכה בקופסה קטנה כמו אצלך?

 

ואיך מורחים את הלכה על גבי מילוי הצבע? בעזרת מכחול? 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם (נערך)
בתאריך 29.1.2021 בשעה 09:13, pasat04 כתב:

יופי של עבודה. כמובן שמאוד קשה להגיע לתוצאה מושלמת לגמרי, אבל אין ספק שהתוצאה מעולה.

אל תוותר, תקנה את העט שהשתמשתי בה (עוד כמה ימים מקבלים משכורת 😉).

אני גם עובד ברחוב, השכנים רצו לעשות מגבית כדי לאשפז אותי במוסד איכותי.

גם אני מאוד מרוצה מהבידינג על איזור השריטה.

20210115_103442.thumb.jpg.2ddbf2fc27f62bfb216d67fc72885fb8.jpg

השקעה ועבודה מדהימים - שאפו :)

 

וחובה שתמיד יהיה לך סט צבע/לכה מקורי (לא יקר בכלל) 

https://www.amazon.com/AUDI-Genuine-Touch-Up-Meteor-Metallic/dp/B071K9P4TX/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=Audi+VW+Monsoon+Gray+Metallic+Paint+LX7R&qid=1614497605&sr=8-1

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 1

קובי

:-)

  • 3 שנים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...