Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר היפה של גיל מלמד, הוא פירסם על כוונה לתביעה יצוגית נגד רנו בארץ, בנוגע לתקלת המנוע שלהם.

 

חברה רכשה רנו קאפצ'ור 2014 ואני מנסה להבין אם זה המנוע התקול או לא.

בכתבה כתוב שזה מנוע H5FT ואצלה המנוע הוא H5F.

 

האם ה-T מסמן משהו?.

איך אפשר לדעת האם המנוע שלה הוא חלק מזה או לא?.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

המנוע שלה הוא חלק מזה. T זה טורבו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קרא כאן אין מנוע H5F כל ה-H5F הם למעשה H5FT.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

 

תודה רבה!, מעריך זאת מאוד.

יש לי עוד שאלה...

 

בתחילת השנה היה כתוב כי הגישו בקשה לתביעה יצוגית נגד רנו בנוגע לגיר.

בהמשך לכתבה למעלה, נכתב כי מגישים בקשה ליצוגית נגד רנו בנוגע למנוע.

 

אני נמצא בנט המשפט בסעיף של "תובענות ייצוגיות" ואני לא מוצא שום דבר נגד קרסו ו\או רנו.

 

מישהו מכיר איך למצוא את זה?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

 

לקרוא את כתב הבקשה על המנוע, זה ממש מרתק.

מוזר לי להגיד, אני ממש נהנה לקרוא את זה.

 

מסכנים האנשים שנתקעו עם המנוע והגיג המדובר.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

דגם התיבה האוטומטית המותקנת בקליאו ובקפצור היא DC4016 ויש שכותבים את זה DC4-016

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה הגיר הרובוטי תוצרת ג'טראג שהיה בארץ בפורד פוקוס ולפני כן במגאן שהיו כאן בארץ (דיזל ?)

 ובסניק (שהיו או לא היו בארץ- לא יודע).

בקאפצור ובקליאו לפי מה שכתב zvit מדובר בגיר מדגם אחר (מעניין אם זה אותו כפול מצמדים כמו הגטראג) אבל,שוב גם כאן יש בעיות לא פשוטות.

עניין נמנוע האמת מטריד יותר מהגיר לנוכח העובדה,שהבעיות לא מפתרות בחלק מהמקרים על אף שיפוץ או החלפת מנוע(ראה כותרת משנה של הלינק לכתבה)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

נו....בארץ תחנות הצדק טוחנות לאט מאוד אבל בצרפת קרה יפה.

 

לקוח תבע את רנו על רעשית במנוע ובית המשפט קבע כי רנו תיקח את הרכב חזרה ותפצה את הלקוח + מחיר מחירון על הרכב.

מעניין אם וכיצד זה ישפיע על ישראל, פסק הדין הזה.

https://thecar.co.il/פרשת-מנועי-ה-1-2-ליטר-של-רנו-ניסאן-ודאציה/

 

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...