Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שלום אני מעוניין להחליף את מידת הצמיגים שלי. יש לי סובארו לאונה תעל הרכב מותקן עכשיו 155\80\R13 ואני רוצה להחליף אותם ך 175\80\R13 (מותר חוקי לשים את המידה הזאת על הרכב!).

השאלה שלי זה האם אני צריך להחליף את מיתד הגנט שלי עכשיו יש לי 13" ומידת צמיג 155, ואני רוצה לשים מידת צמיג 175 האם גנט 13" יתאים למידה 175?

תודה

פורסם

חוקי לשים 175 אבל לא על הגנטים של DL רק של GL. הגנט של הDL צר בשביל 175, הצמיג נכנס אבל בולט כמו בלון מהצדדים וזה מסוכן ולא יציב, הגנט של ה GL רחב באינץ אחד ולכן עליו זה יושב טוב.

אם יש לך מגנזיום אז גם אפשרי.

אגב...שיפור משמעותי ביותר המעבר הזה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
חוקי לשים 175 אבל לא על הגנטים של DL רק של GL. הגנט של הDL צר בשביל 175, הצמיג נכנס אבל בולט כמו בלון מהצדדים וזה מסוכן ולא יציב, הגנט של ה GL רחב באינץ אחד ולכן עליו זה יושב טוב.

אם יש לך מגנזיום אז גם אפשרי.

אגב...שיפור משמעותי ביותר המעבר הזה.

 

הבנתי אז אני צריך גנט מידה 14"?

פורסם

לא. אתה צריך גנט 13 של GL (הם נראים אותו הדבר רק בצבע שחור) או מגנזיום, על המקורי של ה DL לא שמים 175.

הקוטר נשאר 13. הרוחב של הגנט עצמו גדול באינץ,לא הקוטר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

שלום. אתחיל בכך שניסיתי לחפש בפורום ולמרבה הפתעתי לא מצאתי מידע רלוונטי (=מהשנה-שנתיים האחרונות). אני מעוניין לשנות את מידת הצמיג מ 205/45/17 ל 215/45/17, ברישיון. הג'אנט שלי רחב מספיק כדי להכיל את הצמיג הרחב. האם ניתן לעשות זאת בצורה חוקית, משמע, מבלי לשחד חאפר? ייתכן שלרכב יהיה רשיון נהיגה ספורטיבית בעתיד, אך אני מעוניין בצמיגים הרחבים גם בשימוש יומיומי.

פורסם

האם אפשר לשים ג'אנט ברוחב 7" כאשר מוגדר וקיים ברכב ג'אנט 6.5"

מבחינה חוקית, בטיחותית, מגבלות פיזיות?

 

הג'אנטים אגב 16" 5X114.3

 

תודה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום ברשותי סיאט איביזה "ספורט" שנתון 2010 מגיעיה במידה 215,45,16 רציתי לדעת לאיזו מידות ניתן לאשר במידה ואני רוצה להגדיל ג'אני בקוטר וברוחב.

פורסם
שלום ברשותי סיאט איביזה "ספורט" שנתון 2010 מגיעיה במידה 215,45,16 רציתי לדעת לאיזו מידות ניתן לאשר במידה ואני רוצה להגדיל ג'אני בקוטר וברוחב.

צריך להיות 215.40.17

×
×
  • תוכן חדש...