Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישיASX חדשה כחודשיים ונשברה לי זרוע ציריה למזלי ביציאה מחניה. צרפתי תמונות של הזרוע.

הדבר מאוד מטריד אותי כי נראה לי שזה כשל מאוד חמור ברכב. ורציתי לדעת איפה אני מוצא מידע אם זה קרה למישהו ברכב כזה? 

 

 

IMG-20201112-WA0023.jpg

IMG-20201112-WA0022.jpg

פורסם

זאת לא ציריה - אלא תפוח הגה שמחובר לזרוע ההגה.
ומה שנשבר זה הנאקל (יד הסרן) עצמו.
הזוי ביותר, כנראה נגרם ממכה ישירות בו.

  • רעיון טוב! 1

Stay Dirty

פורסם
לפני 2 דקות, asafasaf כתב:

זאת לא ציריה - אלא תפוח הגה שמחובר לזרוע ההגה.
ומה שנשבר זה הנאקל (יד הסרן) עצמו.
הזוי ביותר, כנראה נגרם ממכה ישירות בו.

סליחה על חוסר הדיוק. כמו שכבר הבנתם אני לא מבין הרכבים אבל הרכב בן חודשיים ולא עשיתי תאונה עליתי מדרכה או כל דבר אחר שיכול להסביר לי איך דבר כזה קורה. 

אני חושד שיש כאן כשל ברכיב ואני חוזר לשאלתי איפה אפשר לברר אם זה קרה למישהו אחר?

 

לפני 14 דקות, asafasaf כתב:

זאת לא ציריה - אלא תפוח הגה שמחובר לזרוע ההגה.
ומה שנשבר זה הנאקל (יד הסרן) עצמו.
הזוי ביותר, כנראה נגרם ממכה ישירות בו.

הייתי מרגיש מכה כזו נכון?

פורסם

יכול להיות שחנית עם הגה שלא היה מיושר ומישהו נכנס בגלגל עצמו

בכל אופן, לך למוסך בדחיפות. כמובן בגרירה.

 

אחריות אמורה לכסות דבר כזה?

פורסם (נערך)

מעולם לא נתקלתי בשבר מסוג זה בבית המיסב, ראיתי מכוניות אחרי תאונות קשות ביותר ומעולם החלק הזה לא נשבר!

יתכן שמדובר בפגם ייצור ביציקה והיו סדקים פנימיים.

הרבה חלקים ישברו לפני שבית המיסב(יד הסרן) ישבר, הזוי.

 

אם זה היה כתוצאה ממכה זרוע ההגה הייתה מתעקמת בקלות רבה והיו סימני פגיעה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 2
פורסם

זאת חתיכת יציקה שגם בזמן מכה קודם כל הזרוע הגה תתעקם.

 

המוסך ייחפש סימני פגיעות בצמיג וג'אנט בשלב ראשון. החלק יוחלף באחריות כל עוד שלא ניתן להוכיח שהלקוח גרם לנזק ויודיעו ליצרן על כך וסיכוי טוב שהיצרן ירצה לבדוק את החלק.

 

פורסם

וואו, האם יש סימן שהגלגל קיבל מכה כשהאוטו עמד בחניה ? אולי מישהו נכנס לך בגלגל כשההגה היה מסובב לצד כלשהו ? 

תחפש נזק על הגאנט או נזק משמעותי בצמיג.

לא ראיתי נזק כזה גם ברכבים שעברו תאונה משמעותית, הייתי מצפה לראות נזק לזרוע המסרק לפני שתשבר הנאבה.

אם יש פה כשל יצרן זה חמור מאוד.

 

פורסם
בתאריך 12.11.2020 בשעה 21:01, Audi-T כתב:

מה שנשבר זו הנאבה, החלק שמקבל את המסרק הגה.

נאבה זה החלק שמסתובב עם הגלגל, לצערי לא מכיר שם עברי לupright (באנגלית) או spindle(ב'אמריקאית').

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 4 שעות, shellcase כתב:

נאבה זה החלק שמסתובב עם הגלגל, לצערי לא מכיר שם עברי לupright (באנגלית) או spindle(ב'אמריקאית').


לדעתי השם הכי מוכר לחלק הזה באנגלית הוא STEERING KNUCKLE, אבל אכן משתמשים גם בשני המונחים שציינת.

בעברית אפשר לקרוא לו נאקל, כי יד הסרן זה קצת מכוער.
אבל בשום אופן לא נאבה או בית המיסב.

 

 

STEERING KNUCKLE.png

  • אהבתי 1

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...