Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קאמיק 1.5/1.0


Romanbeliavsky
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

תודה רבה על התגובות, 
אכן יצרתי קשר עם סקודה אך כרגע לא נותנים לי לראות את הרכב לצערי, ביקשתי שיצרו איתי קשר כשיהיה ניתן כי בהחלט חשוב לי לבדוק את הרכב לפני קניה.

אכן קראתי בכל מיני פורומים ש3 צילינדרים גורמים למנוע לא לשבת מאוזן ובכך נגרמים הרעידות, לדעתי אם אפשר לחיות עם זה זה בסדר, הגיר הוא שמדאיג אותי טיפה יותר, ומה יהיה המחירים שלו במידה ואצתרך להחליפו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אין לי ניסיון עם הקאמיק אבל יש לי ניסיון על שני המנועים בקארוק הכבד יותר.  קודם כל יש לך שלוש שנות אחריות (צריך להוסיף אלפייה בשביל שנה שלישית בסקודה, אני מתייחס לזה כחלק מהמחיר של הרכב).  י

גיר לא מחלחפים, מה שנישחק זה הקלצ'ים. מקוה שאתה יודע שמדובר ברכב עם קלצ' כפול. וזה דבר שנישחק עם הזמן ותלוי באופן הנהיגה ותוואי הנסיעה. שמעתי פעם אחרונה שהחלפת קלאצ'ים נע בסביבות 3500-4000 שח.

מי שרוב הנסיעות שלו בינעירוניות, לא יחווה את התקלות האלה, ויהנה מהרכבים עם הגיר זה מסכים שהתיבות הרובוטיות האלה פחות מתאימות לנסיעות מרובות פקקים או עירוניות.   אפשר לגיד את זה גם על תי

גיר לא מחלחפים, מה שנישחק זה הקלצ'ים. מקוה שאתה יודע שמדובר ברכב עם קלצ' כפול.
וזה דבר שנישחק עם הזמן ותלוי באופן הנהיגה ותוואי הנסיעה.
שמעתי פעם אחרונה שהחלפת קלאצ'ים נע בסביבות 3500-4000 שח.

  • אהבתי 1

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתכנן להחזיק את הרכב תקופה ארוכה, אנחנו זוג צעיר, מציג את הדילמה הבאה:
קאמיק 1.5 סטייל, או מאזדה 3 ספיריט ב0 ק"מ, בערך אותו מחיר( אני מחשיב כולל הנחה בימי מכירות של סקודה).

מה דעתכם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נורא קשה לענות על זה ככה.
מה השיקולים שלך ברכישת רכב, מה הכי חשוב לך?
נוחות? שמירת ערך? כוח? אבזור?

מה ההעדפות שלך מבחינת סגנון נהיגה? אתה נוהג יותר ספורטיבי, מעדיף לשבת נמוך? או שאתה נוטה לנהוג רגוע ומעדיף ישיבה גבוהה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, shakedi כתב:

נורא קשה לענות על זה ככה.
מה השיקולים שלך ברכישת רכב, מה הכי חשוב לך?
נוחות? שמירת ערך? כוח? אבזור?

מה ההעדפות שלך מבחינת סגנון נהיגה? אתה נוהג יותר ספורטיבי, מעדיף לשבת נמוך? או שאתה נוטה לנהוג רגוע ומעדיף ישיבה גבוהה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

חשוב לי בעיקר אבזור ובטיחות

כרגע אני עם הרכב של אבא CX5, לא חסר כוח זה בטוח אבל היא אוכלת הרבה דלק, השאלה בתור רכב למעל 5 שנים(בהמשך כנראה יהיו ילדים) האם כדאי לקחת את המאזדה שנחשבת אמינה יותר או לנסות משהו חדש כמו סקודה שמעולם לא יצא לי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציינת מה הנסועה הצפויה. יש לכך משמעות, כיוון שאם אינה גבוהה נושא החסכון בדלק הופך די שולי.

 

אם רכישת הרכב לא דחופה לך הייתי ממתין עד פתיחת הסוכנויות ואז יוצר לסיבוב ובודק את האפשרויות. רק אחרי סינון המועמדות הייתי חוזר לכאן ליעוץ נוסף. בינתיים הגדר את הצרכים וסדרי העדיפות מבחינת תכונות נדרשות באופן יותר מדוייק.

  • אהבתי 1
לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין בעיני יש הבדל מהותי בין שני הרכבים, הסקודה ג׳יפון נוח, עם ישיבה יחסית גבוהה שמכוון למשפחות קטנות.
המאזדה (אתה מעוניין בהאצ׳בק או סדאן?) היא משפחתית עם ניחוח ספורטיבי, מה שמתבטא בישיבה נמוכה, מתלים נוקשים יותר וכ׳ו.

לעניין הבטיחות, מהמפרט נראה שמערכות הבטיחות די דומות בין שני הרכבים, למעט זה שאני לא בטוח אם תיקון הסטיה מנתיב במאזדה הוא אקטיבי (בסקודה כן), הבלימה האוטונומית בסקודה היא ממהירות גבוהה יותר אם אני לא טועה ולסקודה יש גם התראה על תנועה חוצה ברוורס עם בלימה שלמאזדה אין.
מלבד זאת הסקודה מצויידת ב9 כריות אוויר.

מבחינת האבזור, אין לי שום נסיון עם המאזדה אבל הבנתי שתא הנוסעים הוא באיכות גבוהה מאוד עם עיצוב יותר פרימיומי.
תא הנוסעים של הסקודה נהדר, מאוד לו רציונאלי ואיכות החומרים טובה אבל הוא מאוד סקודה, כלומר עיצוב קצת אפרורי עם פונקציונליות בעדיפות עליונה.
רמת האבזור הגובהה בקאמיק מגיעה מצויידת לא רע, עם לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אוווירה, טעינה אלחוטית לנייד ועוד, נדמה לי שהמאזדה מגיעה עם לוח מחוונים רגיל אבל בעיני זה לא דיל ברייקר.

בכל מקרה על אף מה שכתבתי בנוגע לאופי הספורטיבי יותר של המאזדה אני מהמר שהקאמיק 1.5 ירגיש נמרץ יותר בגלל הגיר היותר מהיר ומנוע הטורבו.
סביר להניח ששני אלה מעלים גם את הסיכוי לתקלות ביחס לשילוב היותר מסורתי שיש במאזדה, אבל המנוע הנ״ל שקיים מספר שנים ברכבי הקבוצה לא נראה כבעייתי כרגע והגיר כביכול שופר בשנים האחרונות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם מאזדה 3 הצ'בק, ממליץ גם לבדוק את פורד פוקוס החדשה. גרסת ה-ST line נמוכה וספורטיבית יותר ואקטיב איקס טיפה גבוהה יותר - בשתיהן מנוע 1.5 טורבו עם 182 כ"ס וגיר אוטומטי רגיל בעל 8 הילוכים. הפוקוס החדשה מאובזרת מאוד, חזקה וכיפית לנהיגה והיא גם מרווחת בפנים (אם כי הבגאז' לא להיט אם רוצים להעמיס). לפני כחודשיים רכשתי את אקטיב איקס ואני נהנה נכל רגע, הרכב מרגיש הרבה יותר נמרץ מקאמיק 1.5 (עשיתי עליה נסיעת מבחן), נוח ושקט. 

גם המחיר שלו הרבה יותר נוח מזה של קאמיק 1.5 (הגרסה המאובזרת) או של המאזדה. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 2.11.2020 בשעה 16:09, shakedi כתב:

למעט זה שאני לא בטוח אם תיקון הסטיה מנתיב במאזדה הוא אקטיבי (בסקודה כן),

 

זה ניתן לביטול העניין הזה?

 

אני גם מתעניין ברכישה של קאמיק (לדעתי הוא פשוט הטוב ביותר בקטגוריה של מיני SUV)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקאמיק זה ניתן לביטול בוודאות. 

במאזדה אין לי מושג 

ממליץ בכל מקרה לעשות נסיעת מבחן אבל 🙂

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

רומן, שתף בבקשה איך התקדמת עם זה...

אני עומד להזמין לאימי קאמיק 1.5 אמבישן (הבסיסית), בזכות המנוע-גיר הזכורים לי כל כך לטובה מה-Q2 שהייתה לי. לא מודאג מתיבת DQ200 היבשה, כל הבעיות שהיו בה נגמרו כבר לפני 4-5 שנים. הביצועים (8.4 ש') הם בדיוק כמו בפוקוס אבל חסכונית בדלק בעשרות אחוזים, גבוהה יותר ועם התראה על שטח מת (בעיני חשוב). הויתור העיקרי הוא על מפתח חכם שקיים רק בגרסה הבכירה סטייל.

יש בסקודה עכשיו הנחה של 5,000 שקל על גרסאות ה-1.5 ל' עם רישוי 2021. עיסקאות 0 ק"מ מליסינג מגדילות את ההנחה רק בכ-2,000 שקל, לא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 46 דקות, Cadillac58 כתב:

רומן, שתף בבקשה איך התקדמת עם זה...

אני עומד להזמין לאימי קאמיק 1.5 אמבישן (הבסיסית), בזכות המנוע-גיר הזכורים לי כל כך לטובה מה-Q2 שהייתה לי. לא מודאג מתיבת DQ200 היבשה, כל הבעיות שהיו בה נגמרו כבר לפני 4-5 שנים. הביצועים (8.4 ש') הם בדיוק כמו בפוקוס אבל חסכונית בדלק בעשרות אחוזים, גבוהה יותר ועם התראה על שטח מת (בעיני חשוב). הויתור העיקרי הוא על מפתח חכם שקיים רק בגרסה הבכירה סטייל.

יש בסקודה עכשיו הנחה של 5,000 שקל על גרסאות ה-1.5 ל' עם רישוי 2021. עיסקאות 0 ק"מ מליסינג מגדילות את ההנחה רק בכ-2,000 שקל, לא משתלם.

אז 0 קמ לא משתלם, ומציע לך לגשת לסוכנות לבדוק.

הגעתי לסוכנות בעפולה לא התרשמתי מפנים הרכב וממש ירד לי ממנו ומשירות הלקוחות(יכול להיות ספציפית אותו סניף) אבל לגמרי ירד לי ממנו ברגע שישבתי בפנים, הוא נראה גדול יותר מבחוץ מאשר בתמונות, וקטן יותר בפנים מהתמונות, הכל הפוך ממה שחשבתי שיהיה, והמושבים הרגישו לי זולים, לגבי אמבישן או סטייל לא בטוח ששווה את התוספת של ה10K ועוד אני רציתי לקחת את הגרסה של 1.5 סטייל. 

באותו יום הלכתי לטויוטה הציעו לי את ההנחות שיש עכשיו לקחתי קורולה היברידית סנס שם ישר הרגשתי את היחס ללקוח והופתעתימהרכב( חשבתי שהוא יתאמץ הרבה יותר, נסענו אוטו מלא ולא הייתה בעיה להאיץ) ובנוסף אם אתה לוקח עם מימון הם לוקחים רק פריים אז בכלל כל העסקה נראתה לי כדאית יותר, ויתרתי על גיפון אבל קיבלתי היברידי עם מותג שנחשב אמין יותר, לשיקולך מקווה שעזרתי בהצלחה..

עריכה אחרונה על ידי Romanbeliavsky
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי נסיעת מבחן על הקורולה סידן החדשה, ועל הסקאלה שהיא קאמיק מונמך,

ההתרשמות שלי היא ששתיהן פשוטות, הקורולה יותר,

מבחינת מרווח, אז כאן אין לי מושג על מה אתה מדבר, הסקאלה ללא ספק לוקחת, היתה הרבה יותר מרווחת, אמנם  תא המטען טיפה יותר קטן מזה של הקורולה סידן אך הוא הרבה יותר פרקטי, פתח דלת של הצ'בק גדול ומרווח, בקורולה ממש לא.

שתיהן היו לא רעות מבחינת נוחות נסיעה, אך שתיהן לא שקטות, הסקאלה הרבה יותר חזקה וזה עוד עם מנוע ה1.0.

 

בסוף לא הלכתי על אף אחת מהן, אך אם הייתי חייב לבחור משהו במחיר הזה, הייתי ללא ספק הולך הסקאלה הזולה יותר וחוסך כסף, לא ראיתי שום ערך מוסך לקורולה, גם לא החיסכון, אולי תהיה טיפה יותר חסכונית, אך לטווח ארוך עם ההנעה ההיברידית בוודאות לא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

אני עשיתי נסיעת מבחן על הקורולה סידן החדשה, ועל הסקאלה שהיא קאמיק מונמך,

ההתרשמות שלי היא ששתיהן פשוטות, הקורולה יותר,

מבחינת מרווח, אז כאן אין לי מושג על מה אתה מדבר, הסקאלה ללא ספק לוקחת, היתה הרבה יותר מרווחת, אמנם  תא המטען טיפה יותר קטן מזה של הקורולה סידן אך הוא הרבה יותר פרקטי, פתח דלת של הצ'בק גדול ומרווח, בקורולה ממש לא.

שתיהן היו לא רעות מבחינת נוחות נסיעה, אך שתיהן לא שקטות, הסקאלה הרבה יותר חזקה וזה עוד עם מנוע ה1.0.

 

בסוף לא הלכתי על אף אחת מהן, אך אם הייתי חייב לבחור משהו במחיר הזה, הייתי ללא ספק הולך הסקאלה הזולה יותר וחוסך כסף, לא ראיתי שום ערך מוסך לקורולה, גם לא החיסכון, אולי תהיה טיפה יותר חסכונית, אך לטווח ארוך עם ההנעה ההיברידית בוודאות לא.

בסופו של דבר זה תלוי בסדר עדיפויות שלך, מבחינתי אמינות שווה פי כמה וכמה מתא מטען נוח יותר+ חוזק, מדובר פה ברכבים עממים לא רכבי ספורט, נוסף לכך לקורולה יש 3 תצורות ככה שתבחר איזה בגאז' אתה רוצה.

לגבי היברידי בכלל לא רואה את זה כמינוס, אתה חוסך יותר( תלוי בנסיעה שלך כמובן אם אתה כל היום על בין עירוני לא תשתמש ביכולות), אחריות גדולה יותר ואפשרות להגדלה עד 12 שנים על הסוללה,

תהיה בטוח שהגיר של סקודה כבר לא כמו פעם אך הוא גם עדין לא שם ובספק אם יהיה כל עוד הוא יבש, ככה שזה סדר עדיפויות מה חשוב לך,

בסופו של יום הקהל בוחר ברגליים תראה את המכירות שלה בעולם, אין לי מה לשכנע אני רק משתף בדעתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

העולם שלך זה ישראל,

תבדוק מה באמת נמכר בעולם ותבין שהמשפט שלך לא קשור לשום מציאות חוץ מישראל,

בכל מקרה, רוב האנשים מעדיפים רכב

 פשוט בשם טויוטה, כי מבחינתם זה קלף בטוח,

אני מאמין שכל המהפך הזה של מעבר לרכבים היברידיים זה סתם התלהבות ויתברר ככישלון, ולא מיט יחזרו למנועים שיחזיקו שנים ולא סמארטפון מומע, כבר קראתי 2 כתבות אחת מהן קשורה למבחן יעילות של רכבים היבריידים של euroncap, ומסתבר שהם גם די מזהמים, זו אחת מהן

https://m.ynet.co.il/articles/58524010

 

 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...