Jump to content

Romanbeliavsky

  • פרסום הודעות

    21
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Romanbeliavsky

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,520 צפו בפרופיל
  1. בסופו של דבר זה תלוי בסדר עדיפויות שלך, מבחינתי אמינות שווה פי כמה וכמה מתא מטען נוח יותר+ חוזק, מדובר פה ברכבים עממים לא רכבי ספורט, נוסף לכך לקורולה יש 3 תצורות ככה שתבחר איזה בגאז' אתה רוצה. לגבי היברידי בכלל לא רואה את זה כמינוס, אתה חוסך יותר( תלוי בנסיעה שלך כמובן אם אתה כל היום על בין עירוני לא תשתמש ביכולות), אחריות גדולה יותר ואפשרות להגדלה עד 12 שנים על הסוללה, תהיה בטוח שהגיר של סקודה כבר לא כמו פעם אך הוא גם עדין לא שם ובספק אם יהיה כל עוד הוא יבש, ככה שזה סדר עדיפויות מה חשוב לך, בסופו של יום הקהל בוחר ברגליים תראה את המכירות שלה בעולם, אין לי מה לשכנע אני רק משתף ב
  2. אז 0 קמ לא משתלם, ומציע לך לגשת לסוכנות לבדוק. הגעתי לסוכנות בעפולה לא התרשמתי מפנים הרכב וממש ירד לי ממנו ומשירות הלקוחות(יכול להיות ספציפית אותו סניף) אבל לגמרי ירד לי ממנו ברגע שישבתי בפנים, הוא נראה גדול יותר מבחוץ מאשר בתמונות, וקטן יותר בפנים מהתמונות, הכל הפוך ממה שחשבתי שיהיה, והמושבים הרגישו לי זולים, לגבי אמבישן או סטייל לא בטוח ששווה את התוספת של ה10K ועוד אני רציתי לקחת את הגרסה של 1.5 סטייל. באותו יום הלכתי לטויוטה הציעו לי את ההנחות שיש עכשיו לקחתי קורולה היברידית סנס שם ישר הרגשתי את היחס ללקוח והופתעתימהרכב( חשבתי שהוא יתאמץ הרבה יותר, נסענו אוטו מלא ולא הייתה בעיה ל
  3. להלן מתווה המעבר המדורג לשיעורי המס הרגילים: 2019 (כיום) 2020 2021 2022 2023 2024 רכב היברידי עד ציון ירוק 130 30% 45% 50%
  4. מצטער אם לא הייתי ברור, עדיף לחכות חודש חודשיים לרכב ולהזמין עכשיו אם זה אפשרי
  5. לקחתי גם את הדגם הנל עם כמה תוספות והורדה במחיר, המלאי מוגבל לכן אם יש דגם\צבע ספציפי שאתה מעוניין בו עדיף לסגור לפני עליית המחירים ובתנאי שיש במלאי, ואם הרכב לא לחוץ לך לעכשיו, עדיף להמתין חודש חודשיים..
  6. תלוי ברכב, אם מדובר על טויוטה רוב הרכבים שלהם היברדיים, מינואר המס הולך לעלות לכן המחיר יעלה בוודאות, מדובר על עליה ממס 45% ל50% אם אני לא טועה,אך קשה להגיד בוודאות בכמה יעלה. הנחה של אלף שח על רכב חדש כמעט ולא תהיה מורגשת.. כך שיש להתחשב בעלית המחירים המתוכננת ומלאי זמין של רכבים( לי הצבע חשוב מאוד ולא תמיד יש במלאי בדיוק את מה שאתה מחפש).
  7. חשוב לי בעיקר אבזור ובטיחות כרגע אני עם הרכב של אבא CX5, לא חסר כוח זה בטוח אבל היא אוכלת הרבה דלק, השאלה בתור רכב למעל 5 שנים(בהמשך כנראה יהיו ילדים) האם כדאי לקחת את המאזדה שנחשבת אמינה יותר או לנסות משהו חדש כמו סקודה שמעולם לא יצא לי
  8. מתכנן להחזיק את הרכב תקופה ארוכה, אנחנו זוג צעיר, מציג את הדילמה הבאה: קאמיק 1.5 סטייל, או מאזדה 3 ספיריט ב0 ק"מ, בערך אותו מחיר( אני מחשיב כולל הנחה בימי מכירות של סקודה). מה דעתכם?
  9. תודה רבה על התגובות, אכן יצרתי קשר עם סקודה אך כרגע לא נותנים לי לראות את הרכב לצערי, ביקשתי שיצרו איתי קשר כשיהיה ניתן כי בהחלט חשוב לי לבדוק את הרכב לפני קניה. אכן קראתי בכל מיני פורומים ש3 צילינדרים גורמים למנוע לא לשבת מאוזן ובכך נגרמים הרעידות, לדעתי אם אפשר לחיות עם זה זה בסדר, הגיר הוא שמדאיג אותי טיפה יותר, ומה יהיה המחירים שלו במידה ואצתרך להחליפו.
  10. תודה על התגובות. מה לגבי הגיר? לא בטוח שהבנתי נכון, אבל שמעתי שהDSG בקאמיק שונה מבקארוק(DQ381)
  11. צהריים טובים, לאחר חקירה מעמיקה ואין סופית על רכבים החלטתי שSUV קטן הוא בדיוק מה שאני צריך. מהתבוננות ראיתי שהמתחרים העיקריים שלה הם ה2008 והיונדאי קונה. את הקונה יש לחבר משפחה ואני מאוד מאוכזב מאיכות החומרים וסלון הרכב, ומה2008 אני פשוט סולד בגלל השם (כן אני יודע שאומרים שהם השתפרו אבל יקח לי עוד זמן להאמין) ובכללי רכב טיפה צעקני מדי בשבילי, לכן הקאמיק נראת לי הכי מתאימה בשבילי. לנושא, הקאמיק מגיע בשני רמות גימור אמיבישן וסטייל עם נפחים של 1.0 ו1.5 עם תיבת DSG, בתור אחד שמתכוון להחזיק את הרכב ל5 שנים לפחות האם אני עושה את הדבר הנכון מבחינת אמינות הרכב? הבנתי שיש שיפ
  12. לא יודע לגבי הספארק והיונדאי, נסעתי על פיקנטו הייתה מאוד נחמדה, בספייס סטאר הרגשתי שהגוף שלי נזרק לצדדים ובכללי הרגיש שהרכב בכלללא מחזיק את הכביש לגבי כח גם הרגשתי שהפיקנטו הייתה טובה יותר, אך לדעתי זה גם משפיע על הצריכת דלק בהתאם. בסוף בכלל ירדתי מהקטגוריה וכנראה אני יקח סופר מיני אבל מקווה שעזרתי
  13. אני יודע שהמאזדה שומרת על שוק טוב, מפריע לי ביאריס שאין גלגל רזרבי
×
×
  • תוכן חדש...