Jump to content

ADI660

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות ADI660

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודהעל התגובה הממצה, אקח לנסיעה כשיתאפשר. חייב לציין שהמאזדה גם יפהפיה מבחוץ.. האם ברקס מעצבן (דורש לחיצה נחרצת יותר) יכול להיות גם פחות בטיחותי?
  2. איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי? "עלית עלי" בעבר הלא רחוק נסעתי בהונדה סיוויק מהדור הקודם שמחלתי לה על כמה ס"מ בגלל האהבה ואיכות הנסיעה. רכב שני בבית הוא לקסוס משפחתית שנושאת תו נכה ולפיכך לא סובלת מקשיי חניה (מדרכות וכו). בינתיים, עד שארכוש רכב חדש נוסע בקיה פיקנטו שמנצחת כמובן בכל חניה בעיר... ועוררה את המשאלה לרכב שיש לו קצת התחשבות גם בזה.
  3. שוב תודה רבה, באקסיד מעוניין בגרסת הפרימיום בגלל נושא הבטיחות. מניח שרוחב הצמיג לא ניתן לשנוי ולכן גם רמת הרעש. כמי שנדרש להדחק לחניות באיזור המרכז, האם 15.4 ס"מ באורך עושים הבדל או שזה זניח בעיניכם? לגבי הנירו בנסיעה היה שקט כפי שהיברידי יודע להיות, אבל הרגיש טיפה כבד. האם מבחינת עלות טיפולים ותיקונים או רמת שרות ידוע לכם על הבדלים משמעותיים בין הסקודה לקיה? בכל מקרה אמור לנסות את הקאמיק בימים הקרובים.. מקווה שההתנסות תסייע בהכרעה.
  4. תודה רבה על התגובות. שוקל אקסיד ברמת פרימיום או קאמיק 1.5 כנראה סטייל. מבצע חבר רלוונטי (יש כעת על הקיה ומה 17.7 יהיה על סקודה, שגם ברמה הגבוהה יוצא כמה אלפים פחות מהאקסיד). במראה האקסיד אכן מרשים והקאמיק ממש לא, אבל הוא קצר ב 15.4 ס"מ שאולי יקלו על חניה בעיר..? את הגיר של פולסוואגן מכיר לטובה מפאסאט בעבר, מהפורום כאן הבנתי שהגיר הרובוטי של קיה נוטה להתחמם במאמץ וכפי ש Mike808 כתב, אולי פחות מהיר ויעיל. האם מבחינת אמינות לאורך זמן ועלויות תיקונים וטיפולים יש עדיפות לסקודה או קיה? ומבחינת שמירת ערך? נסעתי על האקסיד והיה נחמד מאוד, יציב ועם כח. לא היה מספיק
  5. מתלבט בין רכישת סקודה קאמיק לקיה אקסיד
  6. תודה רבה על התגובות, מועילות מאוד. אגב, האם הגיר הרובוטי מועד לפורענות ..? אם כן האם יש רכב בקטגוריה שאינו שלוש בוכנות ו/או גיר רובוטי?
  7. בפועל הפרש של 16000ש"ח בין פרמיום לגרסת בסיס, אולי יותר ברכישה של 0 ק"מ. ההתלבטות האם ההפרש שווה תוספת מערכות בטיחות של בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטח מת (בכל הדגמים יש בלימת חרום אוטו', סיוע לשמירת נתיב עם תקוני הגוי ומערכת התראה להתנגשות קדמית). בנוסף, בפרימיום לוח מחוונים עם תצוגה דיגיטלית שאישית דווקא פחות מעדיף, משקולי אמינות ועמידות.
×
×
  • תוכן חדש...