Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניין ברכב הנ"ל, אשמח לשמוע מבעלי הניסיון

בנוסף ברכב הספציפי מותקנת מערכת גפ"ם, אף פעם לא התנסיתי, אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של מערכת כזו, וגם על האמינות שלה.

פורסם

החזקתי אחת כזו ידנית ב2009 עם מנוע טיפה יותר חזק (שלי הייתה ידנית),
לי יש רק מילים טובות, אמינה ביותר נוחה לנסיעה, המרחב הפנימי מפתיע ביחוד בשורה השלישית שגם נוער מבוגר יסתדר בה בנוחות (הרבה יותר טוב מסניק\פיקאסו\ורסו), אחזקה סבירה וצריכת דלק גם סבירה.

ממליץ.

פורסם

מודל 2011 היו רק עם גיר ידני ומנוע 8 שסתומים יותר חלש - 87 כ"ס ולא 110 כמו שהיה במודלים קודמים - היתרון טיימינג יותר זול.

עוד דבר לא מאוד משמעותי - מודל 2011 מוגדרים ברישיון כרכב מסחרי N1 ולא כפרטי M1. זאת אומרת צריך פסים זוהרים ומטף שנבדקים בכל טסט והמושבים האחוריים הם בהתקנה מקומית ולא מקוריים כמו שהגיעו במודלים ישנים יותר. נדמה לי שגם רמת האיבזור יותר נמוכה. 

 

 

פורסם

אם אני לא מתבלבל הבטיחות של הדגם הזה מאוד נמוכה... אני לא הייתי קונה. (אבל זה אני)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 15 שעות, motior כתב:

אם אני לא מתבלבל הבטיחות של הדגם הזה מאוד נמוכה... אני לא הייתי קונה. (אבל זה אני)

בטיחות ברכב למשפחה? למי אכפת, העיקר שיהיה אמין..

וברצינות, לא הייתי משנע את המשפחה שלי ברכב ללא ציון בטיחות מקסימלי.

  • אהבתי 1
פורסם

בטיחות בזמנו קיבלה 3 כוכבים אז זה היה ציון ממוצע.

O.r אתה יכול לשנע את המשפחה שלך בוולוו x90 בעלת 7 מקומות ובטיחות מצויינת השאלה היא מה התקציב, ובתקציב מוגבל צריך לחפש את האיזון שניתן להשיג בין מרווח אחזקה (חשוב מאוד בתקציבים האלו שמראים שבכל מקרה לא יהיה לו עשרות אלפים לתחזוקה שוטפת), שימושיות ונוחות.

פורסם
לפני 12 דקות, llaavvii כתב:

בטיחות בזמנו קיבלה 3 כוכבים אז זה היה ציון ממוצע.

O.r אתה יכול לשנע את המשפחה שלך בוולוו x90 בעלת 7 מקומות ובטיחות מצויינת השאלה היא מה התקציב, ובתקציב מוגבל צריך לחפש את האיזון שניתן להשיג בין מרווח אחזקה (חשוב מאוד בתקציבים האלו שמראים שבכל מקרה לא יהיה לו עשרות אלפים לתחזוקה שוטפת), שימושיות ונוחות.

 

צריך לראות מה התקציב, אבל ציון של 3 כוכבים לא היה ממוצע והוא נמוך יותר מרוב הקטגוריה שקיבלה 5 כוכבי בטיחות.

  • אהבתי 1
פורסם

מה היה הממוצע של דאצ'ה?

 

_______________________

Sent from my Foxconn

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
לפני 5 שעות, falul כתב:

מה היה הממוצע של דאצ'ה?

 

_______________________

Sent from my Foxconn

דא'ציה אף פעם לא ניסתה למתג את עצמה כמותג עם רף בטיחות גבוה, אלא כמותג LOW COST שמציע רכבים טובים (לדעתי) למי שמחפש VFM.

בכל זאת, חשוב לדבר על הדברים האלו, על אחת כמה וכמה במיניואן שהולך להוביל משפחה.

×
×
  • תוכן חדש...