Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני צריך שתי מצלמות לרכב,

הזמנתי אחת A119 מהקישור הזה,

יש אולי מצלמה שיכולה לצלם גם את הפנים וגם את הנסיעה בתקציב של עד 100$ ?

תודה מראש!

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעדכן שרכשתי את המצלמה - VIOFO A119 V2, מהקישור של bibo מאליאקספרס (http://s.click.aliexpress.com/e/qvj2BII)

מחיר סופי - 250 ש"ח לאחר הנחת המבצע + קופון הנחה $4 (ללקוח חדש באלי..).

בנוסף רכשתי ב-EBAY -> מתאם חשמל להתקנה קבועה ברכב ב-30 ש"ח וכרטיס זכרון Sandisk Ultra 32GB 80MB/s ב-50 ש"ח.

פורסם (נערך)

אוקיי, בוסטר NOCO GB40 הגיע, מתח הקטיעה של הויקו פלוס שמחובר לשתי מצלמות A119 עודכן ל12.2V כאשר שתי המצלמות מחוברות, אבדוק זמני הקלטה.

 

אלכס, אני עדיין ממשיך לחפש דרכים להאריך זמני הקלטה כמו שאתה רואה, מה דעתך על הבוסטר הזה מחובר למצלמה בתקופת הסתיו והחורף כאשר הוא נמצא בתוך שקית כזו?

 

http://www.ebay.com/itm/RC-LiPo-Li-Po-Battery-Fireproof-Safety-Guard-Safe-Bag-Charging-Sack-XP/112369470681?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

עריכה אחרונה על ידי bogibb
פורסם

שלום, לאור ההמלצות כאן החלטתי ללכת על ddpai, מצ״ב 3 קישורים, אודה לדעתכם:

1. https://www.ebay.com/itm/222600351921

2. https://www.ebay.com/itm/282576326123

3. https://www.ebay.com/itm/282378869784

 

אם תוכלו להפנות אותי למקורות נוספים, אשמח.

כמו כן, מה אני צריך לקנות בנוסף למצלמה?

תודה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

חיובי נתקלתי בזה.

יש בתוך המצלמה חיישן טמפרטורה שמורה למצלמה להתכבות כאשר הטמפ' גבוהה מידי.

 

היצרן פיקשש בתוכנה וכנראה הציב ערך נמוך מהנדרש.

 

בסופו של דבר הגיע עידכון תוכנה שפתר את הבעיה.

מאז שעידכנתי, הבעיה לא חזרה.

פורסם

עדכון זמן הקלטה בזמן חנייה למי שמתעניין:

 

מתח קטיעה של ויקו פלוס: 12.2V, רק מצלמה אחורית A119 מחוברת, זמן הקלטה כ-48 שעות.

פורסם

שלום לכולם.

האם מישהו מכיר פיתרון למצלמה שיושבת בצורה אלכסונית? הכוונה שלי שהמצלמה יושבת בזווית על ציר הגלגול מה שיגרום לכל הסרטים במצלמה קונבנציונלית להיראות אלכסוניים. האם יש מצלמה בעלת עשדה מסתובבת או משהו בסגנון?

ידוע לי כי אפשר להשתמש בתושבות שונות, אבל אני מחפש מצלמה עם פרופיל צר שניתן לקבע ישירות לשמשה (משהו כמו A119) ולכן צריך שניתן יהיה לכוון את המצלמה עצמה

פורסם

העדשה בA119 (ובA118) יושבת על שני צירים וניתנת לצידוד בנוסף לכיוון הזווית מעלה-מטה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
העדשה בA119 (ובA118) יושבת על שני צירים וניתנת לצידוד בנוסף לכיוון הזווית מעלה-מטה.

הכוונה שלי לא לצידוד, אלא גילגול (סביב ציר האורך של העדשה)

כמו שמסובבים טלפון לצילום לאורך או לרוחב, רק בזווית שהיא לא 90°

פורסם

אני אולי לא מסביר את עצמי נכון... אם אתקין את המצלמה באלכסון (סביב ציר האורך) התמונה שתתקבל תהיה אלכסונית. אני מעוניין להתקין את המצלמה באלכסון ולסובב רק את העדשה, כך שתתקבל תמונה ישרה. האם יש מצלמה שמסוגלת לכך?

Capture.JPG

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...