Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רכב ליסינג ככה שבעייתי להתעסק שם החשמל, האם ניתן להשתמש במתאם של המטען גם למצלמה? יש לי 2 כניסות 1 ו2.1.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתבתי בשרשור כבר כמה פעמים - ב-3 מכוניות אני משתמש במטענים עם 3-4 יציאות USB. אחת מהן מוקדש למצלמה (שניה לטלפון, הנוספות לטלפונים נוספים, אם יש נוסעים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חבל על הכסף שלך.

אם אתה מתכוון לרכוש מצלמה, תשקיע לכיוון ה50-80$ לפחות.

A119= 80$+/-

Ddpai=73$+/-

Matego xp=50$+/- כשיש קופון

 

אם ממש לוחץ לך בכיס יש את הg1wc =33$+/-

במחירים האלה לא כבר עדיף את השיאומי?

 

פורסם
בכל רכבי סקודה שאני מכיר המצת מוציא מתח גם כשהרכב כבוי.

אני שמתי מפסק על החוט של המצלמה.

 

אפשר הסבר איך שמת את המפסק?

פורסם

קניתי בחמישה שקלים מפסק שני מצבים של מנורת שולחן. חתכתי את אחד החוטים והעברתי אותו דרך המפסק. בעזרת דבק דו"צ הדבקתי אותו ליד בלם היד.

פורסם

קראתי מספר שירשורים כאן על מצלמת 360 ואני מתחיל להתפתות.. יש לי מערכת אנדרואיד עם כניסת ווידאו (ואני כמעט בטוח גם בהקלטת הווידאו) ורציתי כמה שאלות אם אפשר:

-מצאתי כמה מיקסרים של 4 ערוצים לאחד (360° Monitoring 4-Way Car Parking View Camera Image Split-Screen Control Box Kit) באיביי (למשל http://www.ebay.com/itm/360-Monitoring-4-Way-Car-Parking-View-Camera-Image-Split-Screen-Control-Box-Kit-/361928631231?hash=item5444a0a3bf:g:DR8AAOSwuxFYyKnb&vxp=mtr), מישהו התנסה איתם? אני מניח כי איכות התמונה הכוללת נמוכה יותר כי כל ארבעת הערוצים נדחסים לאחד אבל האם היא מספיק טובה לתיעוד?

-האם במערכות יותר יקרות (https://www.amazon.com/dp/B00ZR65O2G/ref=asc_df_B00ZR65O2G5083624?smid=A2M51CCRLIORXB&tag=shopz0d-20&ascsubtag=shopzilla_mp_1151-20;15016580811129970592410080301008005&linkCode=df0&creative=395129&creativeASIN=B00ZR65O2G)

יש יתרונות נוספים?

-חלק מהמערכות שומרות את הווידאו על כרטיס זיכרון והיצרן אומר כי ניתן להקליט שעה, אלא מה, באותה שורה הוא מציין כי ההקלטה היא בלולאה של 5 דקות. מה ההגיון?

-האם ישנן מצלמות מומלצות אם אני קונה את המיקסר בלבד?

-ישנם מתקינים מומלצים?

פורסם
קראתי מספר שירשורים כאן על מצלמת 360 ואני מתחיל להתפתות.. יש לי מערכת אנדרואיד עם כניסת ווידאו (ואני כמעט בטוח גם בהקלטת הווידאו) ורציתי כמה שאלות אם אפשר:

-מצאתי כמה מיקסרים של 4 ערוצים לאחד (360° Monitoring 4-Way Car Parking View Camera Image Split-Screen Control Box Kit) באיביי (למשל http://www.ebay.com/itm/360-Monitoring-4-Way-Car-Parking-View-Camera-Image-Split-Screen-Control-Box-Kit-/361928631231?hash=item5444a0a3bf:g:DR8AAOSwuxFYyKnb&vxp=mtr), מישהו התנסה איתם? אני מניח כי איכות התמונה הכוללת נמוכה יותר כי כל ארבעת הערוצים נדחסים לאחד אבל האם היא מספיק טובה לתיעוד?

-האם במערכות יותר יקרות (https://www.amazon.com/dp/B00ZR65O2G/ref=asc_df_B00ZR65O2G5083624?smid=A2M51CCRLIORXB&tag=shopz0d-20&ascsubtag=shopzilla_mp_1151-20;15016580811129970592410080301008005&linkCode=df0&creative=395129&creativeASIN=B00ZR65O2G)

יש יתרונות נוספים?

-חלק מהמערכות שומרות את הווידאו על כרטיס זיכרון והיצרן אומר כי ניתן להקליט שעה, אלא מה, באותה שורה הוא מציין כי ההקלטה היא בלולאה של 5 דקות. מה ההגיון?

-האם ישנן מצלמות מומלצות אם אני קונה את המיקסר בלבד?

-ישנם מתקינים מומלצים?

זה מצלמות חיצוניות, הן לא יהיו אידיאליות בחורף.

אמליץ פשוט לרכוש שתי מצלמות נםרדות, אחת לשמשה האחורית ואחת לקידמית.

 

בנוגע ללולאה, אין שום בעיה, יהיו 12 סרטונים שכל אחד אורך 5 דקות.

פורסם

12 סרטונים אחד אחרי השני? לא ממש הבנתי. יש גם מכשירים דומים הכוללים שתי מצלמות בלבד, אך אז אין את התיעוד בצדדים למקרה שיפשוף/פגיעות צד.

בכל מקרה, איזו מצלמות מומלצות?

פורסם

במקום סרטון אחד של שעה ( 60 דקות ) יהיו לך 12 סרטונים של 5 דקות (60 דקות)

כי המצלמה מצלמת בלופים של 5 דקות (נראה לי שאפשר לשנות בהגדרות), כלומר כל 5 דקות היא שומרת את הסרטון ומתחילה אחד חדש שממשיך אותו מאיפה שהקודם עצר.

פורסם

עדכון וסיכום זמן הקלטה של מצלמות A119 לאחר קניית מצבר-

שתי מצלמות A119 ברכב. מצלמה אחורית עובדת, מצלמה קידמית נסגרה מהכפתור שעל המצלמה עצמה- זמן צילום כשבע שעות.

שתי מצלמות עובדות- זמן צילום כשבע שעות, מה שאומר שבעצם סגירת המצלמה מהכפתור שעליה לא עושה כלום, המצלמה ממשיכה למשוך מתח.

מצלמה אחורית עובדת, כבל USB מנותק מהמצלמה הקידמית- זמן צילום עד פתיחת הרכב כ-16 שעות, קרוב לוודאי שאם הרכב לא היה נפתח זמן הצילום היה גדל בשעה או שעתיים.

פורסם
קניתי בחמישה שקלים מפסק שני מצבים של מנורת שולחן. חתכתי את אחד החוטים והעברתי אותו דרך המפסק. בעזרת דבק דו"צ הדבקתי אותו ליד בלם היד.

אני קניתי כבל כזה

http://www.ebay.com/itm/OBDII-Micro-USB-Power-Adapter-Charger-w-Switch-Hard-Wired-to-DVR-Tracker-Phone/172717034030?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

ממחבר OBD (כולל מפסק) ישר למצלמה בלי לתפוס לי יציאת USB או את יציאת מצת סיגריות (שתפוס עבור וולנטיין)

קובי

:-)

פורסם

איך שאני מתעמק בנושא אני מגלה עוד דברים/אופציות שלא חשבתי עליהם. יש את ה 27x 4CH DVR Car Security Camera Security Video SD Recorder Remote Cable ב 610 ש"ח (אצלי אחרי משלוח/מיסים) שבא עם כמעט כל מה שצריך (כולל מצלמות sony CCD 3.6mm 120° lens camera) ונראה מאוד מעניין. בגלל שמערכת האודיאו המקורית הוחלפה לדאבל-דין אנדרואיד (מה שמחסל לחלוטין את המקום הפנוי מתחת/ליד לוח השעונים) עם מסך וכניסת ווידאו עלה לי הרעיון לקבור אותה בתא מטען ולחווט מצלמות ויציאת מסך לקדימה.

-למישהו יש ניסיון עם מערכת כזאת/דומה?

-היכן ניתן למצוא מתקין איכותי? (כנראה שעל הדרך אני יעביר חיוט למגבר דיגיטלי מאחורה ולרמקולים ברכב)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...