Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש MOBIUS שבה אם אתה נמצא בתוך הדקה הראשונה של סרטון חדש ולוחץ על כפתור השמירה אז היא אוטומטית תשמור גם את הסרטון הקודם. ואותו הדבר אם אתה נמצא בדקה האחרונה של סרטון אז היא תשמור גם את הסרטון הבא במלואו.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המוצרים האלו מטעינים סוללה והסוללה מספקת את המתח והזרם למצלמה, כך שלדעתי כדאי לוותר

 

עריכה, המוצר בקישור הראשון לא מכיל סוללות, כך שיכול להיות רעיון נחמד.

לא יודע עד כמה פרקטי.

הרי אתה נוסע מדי פעם בלילות, במצב זה המצלמה לא תצלם.

 

 

טוב, זה היה רעיון נחמד, אבל כמו שאמרת אלכס לא ממש פרקטי, לא רק בגלל נסיעה בלילה, מה עם נסיעה ביום כשהרכב עובר מקומות מוצלים?, מהתכתבויות עם החברה נאמר שהאספקה של הפאנלים תלויה כמובן בכמות החשיפה לשמש וגם אמרו שלא בטוח שהפנאלים יוכלו לספק את המתח למצלמה, 4W ב12V מפיק 0.33A בתנאים מושלמים? אני לא יודע כמה המצלמה צריכה, בכח מקרה זה היה רעיון נחמד, אבל עדיף ללכת על בוסטר וזהו

פורסם
היי,

ב a119 יש כפתור מצוקה באמצע. כשאני לוחץ עליו, הסרטון נשמר בצד כדי שלא ימחק, נכון?

אבל מה קורה אם לחצתי על הכפתור בדיוק 5 שניות אחרי שהתחיל סרטון חדש? הסרטון החדש ישמר והקודם (שבו רוב האקשן) עלול להמחק?

 

תודה :)

ברזולוציה 1440, כל הקובץ מועתק לתקיה נפרדת, הקובץ הנוכחי, במקרה שתיארת, הקובץ לא ישמר כקריאה בלבד, אלא הקובץ שאחריו.

 

ברזולוציה 1080p המצלמה תשמור 15 שניות לפני הלחיצה ו20 שניות אחרי הלחיצה.

גם כן, תיצור קובץ חדש בתיקייה יעודית.

במיקרה זה אין קשר אם הספירה החלה מחדש.

פורסם

אוקיי, אז סופסוף הוחלף אתמול מצבר, הוא עדיין לא טעון במלואו ונעשו אתמול שתי נסיעות די קצרות.

נעילת הרכב בחמש אחר הצהריים. סגירת המצלמה הקידמית מהכפתור על המצלמה והשארת המצלמה האחורית דולקת, בדיקת כרטיס הזיכרון שלה היום העלתה סרטוני וידאו משש עד סביבות חצות, כלומר כרטיס 64GB מכיל בין חמש וחצי עד שש שעות צילום שזה אמור להיות בסדר ומתח המצבר עם מתח קטיעה של 12.4V החזיק בערך שבע שעות, זה בסדר אלכס?. בדיקה היום הראתה מתח בויקו LOW VOLTAGE- 12.3V.

פורסם

נסיעות ארוכות לא ממש יהיו נראה לי, חייב למצוא פתרון להאריך זמן צילום והפעם מטען מצברים, מה דעתך אלכס?

https://no.co/g1100

יש כמה דגמים, לא בטוח כמה זרם צריך. האם המוצר הזה מטעין את המצבר מתוך הרכב גם כאשר הרכב סגור ואין סוויץ'?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...