Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד מודאג מזה שחתיכת הפלסטיק הזאת זה לא באמת פיוז. אני לא מצליח למצוא בשום מקום באינטרנט מידע על האם זה פיוז או לא, זה לא מזוכר בשום מקום ואני מודאג מזה שיכול להיגרם נזק לרכב מהמצלמה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאיזה צד של המראה מומלץ להתקין את המצלמה?

בסרטון של אלכס, הוא ממליץ בצד הנהג. זה לא מסיח שיש מסך דלוק כל הזמן למעלה?

מה החסרון להתקין בצד הנוסע (צמוד למראה)? זה כל כך משפיע על זוית הצילום?

 

תודה לכולם ולאלכס שמשקיע בנו :)

פורסם

אצלי לא יכולתי להתקין בצד הנהג, כי יש אצלי מראה שמולבשת על המראה של הרכב אז אין מקום, התקינו לי אותה יחסית באמצע מתחת לוילון ההצללה ולמען האמת זה ממש לא מפריע, אפילו אם תתקין אותה בצד ימין של המראה לא נראה לי שתסתבך יותר מדי, כי אתה לא אמור להתעסק עם המצלמה כמעט בכלל ולגבי המסך אלכס צודק, אתה מגדיר כיבוי מסך וזה לא מפריע.

אלכס, האם יש שיטה יותר קלה להוציא סרטונים מהA119 חוץ מלהוציא את הכרטיס או לקחת את כל המצלמה כל פעם? האם אפשר לחבר למשל טלפון למצלמה ולהוציא את הסרטונים?

פורסם

האם כדאי להשתדל להתקין את המצלמה גבוה ככל הניתן על השמשה? אם כן, כאשר ארצה להוריד את הבסיס המודבק, ההצללה של השמשה לא תתקלף יחד עם הבסיס? (מצ"ב תמונה של "ההצללה" שאני מדבר עליה)

IMG_20170720_182632537.jpg

פורסם

אני ועוד רבים הדבקנו על ההצללה, האם ההצללה תפגע? עוד לא ניסיתי להוריד משם מצלמה, כך שאיני יודע.

כשאתה מדביק את המצלמה, תפעיל אותה ותדאג שההצללה לא תיכנס לפריים.

 

 

ד''א,

אם מישהו מתעניין במצלמת הדש בורד הראשונה שSJ הוציאו, היא בpre-sale כרגע.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_671284.html

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...