Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אם מישהו מתעניין במצלמת הדש בורד הראשונה שSJ הוציאו, היא בpre-sale כרגע.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_671284.html

 

אחרי העיצוב/תכנון ה stealthy של ה a119/a119s, קשה להסתכל על כל המצלמות האלו שתופסות גודל של כמעט עוד מראה מרכזית. זו רק דעתי כמובן.

 

 

Sent from my OnePlus 3T

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היי אלכס, מאיפה ניתן כיום להביא את ה 119 במחיר נורמלי ?

תודה.

אל תתלהב מה119a, אני הייתי בודק עוד מצלמות.

קניתי 3 כאלה, ונפלתי על אחת דפוקה, עם אינסוף בעיות, שגיאות, תקלות שקופצות.

ה2 האחרות מצלמות טוב, אבל התושבת לא יושת 100%, המצלמה לא מהודקת ממש לבסיס שלה.

תוסיף לזה חוסר מענה ושירות לקוחות מעפאן, ככה ששווה להוסיף קצת כסף ולקנות משהו אחר.

 

במחשבה לאחור, לא הייתי קונה אותה.

שלומי

פורסם
היי אלכס, מאיפה ניתן כיום להביא את ה 119 במחיר נורמלי ?

תודה.

אני לא יודע אם הקופונים פעילים, תצטרך להירשם ולבדוק.

לגבי האתר, בחיים לא רכשתי שם ולא מכיר אותו, תגלול טיפה למטה יש שם קישורים ולצידם קופונים למצלמה:

https://slickdeals.net/f/10296816-viofo-car-dvr-dash-cams-a119s-1080p-95-a118c-1080p-56-more-free-s-h?src=catpagev2

פורסם

עדכון בקשר לכרטיסי זיכרון:

בזמן האחרון יש לא מעט תלונות על הכרטיס Lexar 633x על כל שהרבה מצלמות מקפיצות איתו הודעת שגיאה.

גם אצלי הוא שיגע את אחת המצלמות.

מתוך אחד האתרים:

"We no longer recommend the Lexar 633x due to increased reports of failures in dash cameras.."

שלומי

פורסם
האם התכתבת איתם באימייל או בכל צורה ממוחשבת אחרת או שניגשת לסניף?

 

נסה לשלוח אימייל מסודר ליצרן המצלמה, בצירוף סרטון/ תמונות כולל תמונה של הסיריאל על האריזה.

אם יש לך קבלה או אסמכתה כלשהיא שקנית את המצלמה זה רק יועיל.

 

תכתוב שהמוכר מנפנף אותך בתרוצים שהמצלמה מזוייפת וכו'.

 

תעדכן אותנו בהתפתחויות.

 

 

במקרה מצאתי עוד לקוח מרוצה:

https://dashcamtalk.com/forum/index.php?threads/28435/

 

 

על הדרך, טיפ קטן לחיים.

אפילו שניים:

תוריד google drive לנייד.

כל קבלה שתקבל על כל מוצר שיש עליו אחריות וכו'

סרוק ותעלה לענן.

 

תוריד ACR call recorder, שלם עליו 5₪ ותפתח בפניך אפשרות להעלות את הקלטות שיחות הפלאפון שלך לענן שתבחר, **חסך להורים של זוגתי כ4300₪ לפני כחודשיים כשהתברר שמחייבים אותם על משהו שהם לא רכשו.

 

אחרי שהמקום שרכשתי בו התערב ושלח מייל ל-"ברקום",חברת "ברקום" החליטו לתת לי מצלמת DODLS470 חדשה.

סוף טוב 8)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...