Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התוקף כבר ירד ל 5 חודשים.

 

20210920_182708.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

זה אצל כולם עד 31.12.

לא עדכנו עדיין לפי החיסון השלישי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולאור הניסיון סביר שלא יאריכו עד הרגע האחרון, וגם אז ההארכה תהיה קצרה, נניח 3 חודשים. הרי טכנית איןשום בעיה, ולמעשה מי שזה מעניין אותו - מדינות זרות - יסתכלו על תאריך החיסון ולא על התוקף.

 

הרי יש מצב שבו יהיה זן חדש, עמיד לחיסון, ונחזור למשבצת אפס עם בדיקות פעמיים בשבוע ובלי תו על בסיס חיסון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שים לב לספרות בצד שמואל. וגם לתאריך.

בחיסון השני אבא שלי קיבל עד אוגוסט 2021.

מי שאתחסן מאוחר יותר יכול להיות שקיבל עד סוף השנה.

20210920_193829.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לא. בהתחלה נתנו ל-6 חודשים, ואז האריכו, והיה צריך להוריד מחדש. יש לי בספריית ההורדות בטלפון ובמחשב כמה עותקים עם תאריכים שונים. אם אבא קיבל את המנה השלישית - וגם אם לא - הכנס לאתר הרמזור והורד עבורו תעודה מעודכנת, עד 31.12.21. זה לא קשור לתו הירוק שיכול להנתן לפי חיסון או לפי בדיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 42 דקות, sperial כתב:

הרי יש מצב שבו יהיה זן חדש, עמיד לחיסון, ונחזור למשבצת אפס עם בדיקות פעמיים בשבוע ובלי תו על בסיס חיסון.

חלום שלך, אה?

  • מצחיק 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הפכת למדיום?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 שעות, sperial כתב:

 

 

הרי יש מצב שבו יהיה זן חדש, עמיד לחיסון, ונחזור למשבצת אפס עם בדיקות פעמיים בשבוע ובלי תו על בסיס חיסון.

אתה חייב להשתחרר קצת.

לפני 18 שעות, korola כתב:

 

 

אז בבקשה , תעשה רשימה של כל הדברים שיכולים להוריד את מקדם ההדבקה מתחת ל-1. 

ותאמין לי יש מלא מגבלות שניתן להטיל על מנת להוריד את המקדם איזור ה 0.9 -1.1  לאיזור ה 0.8-0.95. 

זהו ....   

אבל אני מבין שמבחינה לאומית , עדיף לחסן עוד מיליון .  זה מצטלצל יותר טוב 

בוא נסגור את מקום העבודה של קורולה שיילך לחתום אבטלה, ככה נוריד את המקדם מתחת ל1. 
בעצם את של קורולה לא אבל אולי נפגע בתיירות ובאמונה של אנשים זה יותר טוב.

  • מצחיק 1
פורסם

יש זן חדש, Mu, שממצאים מעבדתיים מעלים חשש כי החיסון משמעותי פחות יעיל נגדו. האם הזן יתפשט וכמה, ועד כמה העמידות לחיסון משמעותית? עדיין לא ידוע. אבל להתעלם מהתהליכים זו מדיניות בעייתית,

 

בקצב גילוי הזנים החדשים בינתיים הנגיף הוא שעושה לנו בית ספר, ולא להפך. החיסון מהווה לחץ סלקציה על הנגיף, כך שלזנים עמידים יהיה יתרון אבולוציוני והם עלולים להפוך לדומיננטיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה צריך להיות תסריטאי של סרט מדע בדיוני. בטוח לא הייתי רוצה להיות חבר שלך לאור אופטמיזם שלך  לחיים.

  • מצחיק 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

יש זן חדש, Mu, שממצאים מעבדתיים מעלים חשש כי החיסון משמעותי פחות יעיל נגדו. האם הזן יתפשט וכמה, ועד כמה העמידות לחיסון משמעותית? עדיין לא ידוע. אבל להתעלם מהתהליכים זו מדיניות בעייתית,

 

בקצב גילוי הזנים החדשים בינתיים הנגיף הוא שעושה לנו בית ספר, ולא להפך. החיסון מהווה לחץ סלקציה על הנגיף, כך שלזנים עמידים יהיה יתרון אבולוציוני והם עלולים להפוך לדומיננטיים.

יצא לך לקרוא פעם "לב של כלב"? יש שם ציטוט מצויין בנושא (לא מצאתי בעברית)

ציטוט
Food, Ivan Arnoldovich, is a subtle thing. One must know how to eat, yet just think – most people don’t know how to eat at all. One must not only know what to eat, but when and how.’ (Philip Philipovich waved his fork meaningfully.) ‘And what to say while you’re eating. Yes, my dear sir. If you care about your digestion, my advice is – don’t talk about bolshevism or medicine at table. And, God forbid – never read Soviet newspapers before dinner.’ ‘M’mm . . . But there are no other newspapers.’ ‘In that case don’t read any at all. Do you know I once made thirty tests in my clinic. And what do you think? The patients who never read newspapers felt excellent. Those whom I specially made read Pravda all lost weight.
Mikhail Bulgakov, Heart of a Dog

 

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טוב, אני לא קורא פראבדה, גם לא במהדורה העברית.

 

אני חוזר - התעלמות היא מדיניות בעייתית. אנחנו רואים את זה עם התגובה האיטית מאד לזן הדלתא, שאמנם לא מראה עמידות מוגברת לחיסון, אבל יש לו תכונות אחרות שמהוות בעיה קשה.

 

עמידות לחיסון היא עניין שמטריד מאד את קברניטי המלחמה בקורונה בכל העולם. בינתיים לא נמצא זן עם עמידות משמעותית, אבל, כפי שקיבלנו בהפתעה זן שמדביק פי 1000 מהמקורי גם וריאנט עמיד לחיסון אינו דבר בלתי סביר, ולכן צריך להיות ער מאד לסחף הגנטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שקברניטי המלחמה ידאגו לזה. כל עוד לא קרה - שחרר, תחיה את החיים שלך ותזרום. אם יש לך בעיות עם התגובה של הממשלה או שתצא להפגין נגדה (למרות שזה לא ביבי אז לא תקבל תמיכה מהתקשורת) או שתחכה לבחירות הבאות.

  • אהבתי 1
פורסם

או שתדע לשמור על עצמך.

תוכל להטיל מגבלות על עצמך ולחיות איתן בשלום,אתה בן אדם בוגר-במקום לחכות שבנט יסגור את המסעדות פשוט אל תלך אליהן.

גם על הדרך אפשר לבשל בבית-אין כמו לחסוך עוד כמה שקלות.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

אני חוזר - התעלמות היא מדיניות בעייתית. אנחנו רואים את זה עם התגובה האיטית מאד לזן הדלתא, שאמנם לא מראה עמידות מוגברת לחיסון, אבל יש לו תכונות אחרות שמהוות בעיה קשה.

לא.

 

מה שבעייתי זה עוד הגבלות ועוד סגרים.

כבר רואים כמה נזק זה גרם וימשיך לגרום.

 

די, שיחקנו בקורונה, מספיק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...