Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

* אין לי מושג לגבי החוקיות של זה, אבל מדובר כאן בשימוש עצמי ופרטי. 

 

אבדו לי המפתחות למחסן שלי, ולצערי אין לי מפתחות ספייר.  

נראה שמדובר בצילינדר דיי סטנדרטי, הוא לא נראה מתוחכם במיוחד. 

ראיתי כל מיני סרטונים של קידוח בצילינדרים - ואז דפיקה/משיכה או שהכניסו חפץ כלשהו לתוך המנעול לאחר הקידוח. 

עד כמה זה ישים?

אם אין ברירה אחרת אני אקרא למנעולן. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

איזה מנעול? תליה? ייל?

לכל מנעול יש את הפטנט שלו.

ביוטיוב תמצא מדריכים לפורץ המתחיל לכל מנעול בעולם.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

 

אם זה מנעול פשוט (מפתח עם שיניים, ולא רב בריח למיניהם), יש שיטה שלפעמים עובדת לי - 

תמצא מפתח דומה שנכנס למנעול הזה (לא אמור להיות קשה למצוא), ואז לעשות איתו תנועה מהירה של קדימה/אחורה בתוך המנעול תוך כדי הפעלת לחץ
לכיוון הפתיחה. אם יש מזל - השיניים במנעול קופצות למצב פתוח מתישהו במהלך התנועה ואז המפתח מסתובב. יש לזה סיכוי לא גדול אבל סביר (אולי 10-20 אחוז), שווה בדיקה.

 

עריכה אחרונה על ידי misterb
  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 9 דקות, natco כתב:

איזה מנעול? תליה? ייל?

לכל מנעול יש את הפטנט שלו.

ביוטיוב תמצא מדריכים לפורץ המתחיל לכל מנעול בעולם.

 

אני לא סגור על זה אני חושב שזה מנעול ייל פשוט. 

פורסם (נערך)

במקרה של מנעול ייל:

1. תכין לך צילינדר חדש, עם מפתחות כמובן. כמה עשרות שקלים בטמבוריה.

2. תפרק את הרוזטה מסביב לצינדר.

3. תפוס את הצילנדר היטב עם ג'בקה ותכופף אותו ימינה ושמאל כמה פעמים. בסוף הוא ישבר לחצי בדיוק בנקודה של הלשונית והבורג שתופס את הצילנדר.

4. תוציא בזהירות את החצי שתפוס על הג'בקה, תוציא את הלשונית, ורק אז תדחוף פנימה (לתוך החדר) את החצי השני של המנעול. 

5. תשחיל פנימה צילנדר חדש. זה לא יהיה קל, תצטרך לתמרן את הבורג שהחזיק את הצילדר הקודם כך שלא יפריע. ברגע שהצילינדר החדש יהיה במקום, תוכל לפתוח את הדלת עם המפתח החדש.

 

זה בדיוק מה שיעשה המנעולן, אם תקרא לו.

במקרה של מנעולי הייל הפשוטים הללו, פריצות עם קידוח וסיכת ראש- זה רק בסרטים...

 

 

עריכה:

יש כאן סרטון שמדגים את השיטה (לא כל כך מוצלח האמת, הוא מנער למעלה-למטה, שזה יותר קשה, ואז פותח את הנעילה עם אלן, שלא סתם הוא ערך את הקטע הזה, כי זה נורא קשה...)

 

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם המנעול בולט החוצה ג'בקה וקצת כוח והמפתח נשבר.

 

מנעולן עשה לי את זה מול עיני 10 שניות על השעון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מנסיון, מה שnatco וישה הציעו.
רק מחדד, ג'בקה פול סייז תקל מאוד. בגלל הגודל ובגלל שהאחיזה על הצילינדר טובה יותר.
תמשוך לצד שרחוק מהמשקוף בכח. כדי לשבור.

המנעול הזה טוב נגד אנשים נורמטיביים.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לפני 5 שעות, Benor כתב:

נשמע שהמנעול הזה לא יעיל/שווה יותר מדי.

 

 

כמו שאמרו, המנעולים הפשוטים לא אמורים לתת הגנה רצינית, רק הגנה בסיסית שהדלת תהיה נעולה. יש מנעולים מאותו סוג, רק עם פטנט שאם משהו מנסה לשבור עם גבקה המנעול ישבר אבל לא תוכל לפתוח את הדלת.

s-l640.jpg

  • אהבתי 1

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...