Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו איזו שאלה הבאת פה

אח שלי מגיע מארהב עם רעב בדיוק כמתואר ותמיד חוגג ב"מנה וחצי" (יוחנן בן זכאי 7). לא בשמן שליד, שד"א זה הסניף המקורי.
אבל מנה וחצי באמת מצוין

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אמנם לא יכול לעזור לך, אבל פלאפל עם לחוח יצא לך לטעום?

 

 

לחחחוכחכחחחח!!!

פורסם
לפני 9 שעות, pl7410 כתב:

וואו איזו שאלה הבאת פה

אח שלי מגיע מארהב עם רעב בדיוק כמתואר ותמיד חוגג ב"מנה וחצי" (יוחנן בן זכאי 7). לא בשמן שליד, שד"א זה הסניף המקורי.
אבל מנה וחצי באמת מצוין

יודע איפה זה אבל לא מכיר אותם.

אוקיי, אם זו ההמלצה היחידה אז לשם אגרור אותו.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

שווארמה ממש טובה בירושלים זה נושא קצת כאוב, הרבה ירושלמים יאמרו לך שאין באמת דבר כזה.

 

לגבי ההמלצה למעלה - אני אישית מעדיף דווקא את השמן על מנה וחצי, אבל זה באמת עניין של טעם (אכלתי לא פעם בשני המקומות).

 

יש את נערי המרבד במחנה יהודה, שזו שווארמה די טובה (יותר מהנ״ל, בעיני). בהתחשב גם בערך המוסף (הגבוה, בעיני) של סיבוב בשוק - זה הכיוון שהייתי הולך אליו.

 

אם יש נכונות ללכת למזרח העיר, זה כבר פותח לך עולם שלם של אפשרויות. אבל זה לא לכל אחד, ועדיף ללכת עם מישהו שמכיר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

מכירים את העיר. ירושלמי כבר 40 שנה. 

מכיר גם את העתיקה ולא חושש ללכת לשם.

אבל שווארמה (ובכלל אוכל בחוץ)- זה לא התחום שלי.

יום חמישי בצהריים ללכת לעשות 'טיול' בשוק מחנה יהודה? תודה, אבל לא תודה, אפילו שיש גם קטנוע :)

פורסם

בדיוק לפני יומיים אכלתי במנה וחצי בבן זכאי. לא רע.

 

מלכישוע, זה אתה שהייתה לך מיאטה כחולה בעבר?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, אורח לרגע כתב:

מכירים את העיר. ירושלמי כבר 40 שנה. 

מכיר גם את העתיקה ולא חושש ללכת לשם.

אבל שווארמה (ובכלל אוכל בחוץ)- זה לא התחום שלי.

יום חמישי בצהריים ללכת לעשות 'טיול' בשוק מחנה יהודה? תודה, אבל לא תודה, אפילו שיש גם קטנוע :)

 

כל עוד לא מגיעים ברכב, לא רואה בעיה ביום חמישי בצהריים בשוק (אלא אם חם לך מאוד או שאתה חושש מקורונה). אולי בקיץ טיפוסי, אבל השנה כשאין תיירות חוץ, ממש לא נורא. בכל אופן, לטעמי השווארמה המדוברת טעימה יותר מהשמן או מנה וחצי.

 

במזרח העיר יש אופציות מצוינות. למשל יש אחת טובה ברחוב סולטאן סולימאן, ליד שער שכם (מן הסתם, לא לשומרי כשרות).

 

לפני כשעה, Shmulik_Miata כתב:

מלכישוע, זה אתה שהייתה לך מיאטה כחולה בעבר?

 

אכן :) 

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...