Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה רציתי לשאול לגבי דוח מצלמת מהירות הבנתי שניתן להעביר את הדוח לתושב חוץ על ידי הצהרה שלו שהוא זה שנהג ברכב (וכך בעצם לחסוך את הנקודות), האם זה צעד חכם.

בעיקר אני מתלבט בגלל שכשניסיתי להמיר את הדוח לאזהרה קשקשתי למשטרה סיפור על זה שבאותו זמן נסעתי לבקר קרוב חולה וכו', השאלה היא האם זה לא ייראה חשוד שפתאום אני טוען שמישהו אחר נהג ברכב.

תודה רבה למשיבים.

פורסם

מה פתאום חשוד? האמא של החשוד

 

ושנית אני מאמין כי לא ניתן להעביר לתושב חוץ  כי  לך תחפש אותו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ע"פ פסיקת ביהמ"ש המחוזי י-ם, אשר ניתן ע"י כבוד השופט צבי סגל, ניתן להסב דו"ח ע"ש נהג שאינו אזרח ישראלי -

1. הגשת תצהיר של הנהג + צילום דרכון או מסמך אחר המעידים על פרטיו האישיים.

2. חייב להיות קשר בין הנהג ובעל הרכב, אחרת תשאל השאלה: מדוע בכלל הוא נהג ברכב?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

אפשר, יש איזה טופס שאתה ממלא + אלף ואחת תצהירים. אותו תושב חייב להיות כמובן קיים וזמין.

מה שלא הבנתי זה מה אתה מנסה לעשות פה - אתה נהגת?

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 14 שעות, Yoelsh כתב:

כשניסיתי להמיר את הדוח לאזהרה קשקשתי למשטרה סיפור על זה שבאותו זמן נסעתי לבקר קרוב חולה

מה היה הניסיון המרה לאזהרה?
אני מניח שזה היה מכתב.

מה אתה חושב שיקרה? מישהו יבדוק את הבקשה שלך להעברת נקודות, והוא כנראה יראה את המכתב בקשה לאזהרה ששלחת...
מה יעשו עם השינוי גרסה הפתאומי שלך? אין לי מושג, אבל בטוח שטוב לא יצא מזה...

פורסם

י

לפני 52 דקות, nathun כתב:

מה אתה חושב שיקרה? מישהו יבדוק את הבקשה שלך להעברת נקודות, והוא כנראה יראה את המכתב בקשה לאזהרה ששלחת...
מה יעשו עם השינוי גרסה הפתאומי שלך? אין לי מושג, אבל בטוח שטוב לא יצא מזה...

יכול לומר שביקש אזהרה כי חשב שנהג ואז התברר לו שחברו נהג והיה לו טעות..

 
  • מצחיק 1

משתדל לעזור

פורסם
לפני 47 דקות, המחליף כתב:

יכול לומר שביקש אזהרה כי חשב שנהג ואז התברר לו שחברו נהג והיה לו טעות..

 

קצת קשה לטעון משהו כזה אחרי:

 

לפני 16 שעות, Yoelsh כתב:

כשניסיתי להמיר את הדוח לאזהרה קשקשתי למשטרה סיפור על זה שבאותו זמן נסעתי לבקר קרוב חולה וכו'

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...