Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

במסגרת שיפוץ וולבו 240, שנת 84, החלפתי את מרכיבי מערכת הקירור - צינורות, תרמוסטט ומשאבה.

לאחר הרכבת המשאבה הנעתי את המנוע והגעתי לטמפרטורת עבודה. לא היו סימני נזילות.

לאחר מספר שעות, כאשר הרכב התקרר, התחילו טפטופים של נוזל קירור.

 

פירקתי שוב את המשאבה ואני מתכוון להרכיבה מחדש, אך לפני כן יש לי מספר שאלות:

1. האם ניתן להשתמש באותו אטם שוב? האם יש חומר שיכול להחליף את האטם?

2. מדריך היינס אומר להשתמש בRTV על משטח המגע של המשאבה ועל האטם בצד הבלוק. ישנה המלצה על חומר ספציפי?

3. איך ניתן לוודא כי משטח המגע על הבלוק אכן נקי לחלוטין?

4. אשמח לשמוע על טיפים נוספים להרכבה.

 

תודה.

פורסם

תודה על התשובה.

 

האם החומר הזה מיושם על האטם המצורף למשאבה או במקומו?

טיפים נוספים להרכבה?

פורסם

חשוב שתזהה בדיוק מאיפה בדיוק הנזילה, האם מהציר של המשאבה או המחיבור שלה למנוע? אולי ממקום אחר לגמרי?

מכוון שכבר שכבר פרקת אותה ומיקום הנזילה לא ברור לנו, בדוק את השטחי אטימה  שהם חלקים.

אם יש אטם חובה להמשתמש בו, אם המשטחים לא אחידים, מרח מעט מאוד חומר אטימה על האטם משני צדדיו הרכב את המשאבה.

פורסם

היי danniel,

 

הנזילה היתה מאזור החיבור לבלוק - משטחי המגע.

אנסה לנקות טוב את הבלוק ואת המשאבה עצמה ולהשתמש בחומר שהמליץ עליו viperroey17.

 

×
×
  • תוכן חדש...