Jump to content

gle240

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות gle240

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. היי danniel, הנזילה היתה מאזור החיבור לבלוק - משטחי המגע. אנסה לנקות טוב את הבלוק ואת המשאבה עצמה ולהשתמש בחומר שהמליץ עליו viperroey17.
  2. תודה על התשובה. האם החומר הזה מיושם על האטם המצורף למשאבה או במקומו? טיפים נוספים להרכבה?
  3. שלום, במסגרת שיפוץ וולבו 240, שנת 84, החלפתי את מרכיבי מערכת הקירור - צינורות, תרמוסטט ומשאבה. לאחר הרכבת המשאבה הנעתי את המנוע והגעתי לטמפרטורת עבודה. לא היו סימני נזילות. לאחר מספר שעות, כאשר הרכב התקרר, התחילו טפטופים של נוזל קירור. פירקתי שוב את המשאבה ואני מתכוון להרכיבה מחדש, אך לפני כן יש לי מספר שאלות: 1. האם ניתן להשתמש באותו אטם שוב? האם יש חומר שיכול להחליף את האטם? 2. מדריך היינס אומר להשתמש בRTV על משטח המגע של המשאבה ועל האטם בצד הבלוק. ישנה המלצה על חומר ספציפי? 3. איך ניתן לוודא כי משטח המגע על הבלוק אכן נקי לחלוטין? 4. אשמח
  4. שלום, במסגרת שיפוץ וולבו 240 סטיישן שנת 84, אני מחפש המלצות לבעלי המקצוע הבאים: 1. פחח רכב - האוטו נדרש בפחחות וצבע - ישנם כמה חורים קטנים/בינוניים וחלודה במקומות המועדים לפורענות, בנוסף ברצוני לצבוע אותו לצבע המקורי. 2. רפד - לריפוד ומילוי מחדש של המושבים. אשמח להמלצות על בעלי מקצוע כאלו באזור שבין מודיעין ליבנה. תודה מראש.
×
×
  • Create New...