Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: MG ZS EV


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 המבחן של טופ גיר היה בשנת 2008. טסלה תבעה את ה-BBC בשנת 2011 ואמנם הפסידה, אבל רק בגלל הטיעון המשפטי שטופ גיר היא תוכנית בידור ולא תכנית צרכנות. לחזור על אותו טריק בשנת 2013 ולחשוב שטסלה לא תגיב בכל הכוח זו טפשות. שתי הפרשיות הוכיחו את מה שרוני אהרנוביץ' טען עוד בשנות ה-80. כמו עורכי דין, 99% מעיתונאי הרכב מוציאים שם רע לשאר.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חייב להגיד שאני לא מבין מה מבדר בלהתקע בלי דלק/חשמל ב"הפתעה" בכתבה... מה הערך הבידורי של דבר כזה חוץ מאשר שהוקראים/צופים פשוט יגידו "אוקיי..."

אני יכול להבין את הרציונל מאחורי בדיקת טווח מקסימלי כדי לראות עד כמה הטווח שמופיע לוקח מקדם היסטריה, אבל אז זה ברור ונאמר מראש ואז לאף אחד אין טענות. אבל בשביל ה"צחוקים"? מה הקטע?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאותה סיבה שלעיתונאי סוסים מ-1899 היה מאוד חשוב להראות

שהרכב הממונע הרבה יותר גרוע מסוס.

 

יוצרים סיפור ואז מוכרים אותו. אתה באמת מחפש רציונל בסיפורי מעשיות?? :-)

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי נמצאים עכשיו במצב שבו הטכנולוגיה הישנה נמצאת בשיאה, והטכנולוגיה החדשה עושה את צעדיה הראשונים בשוק.

 

אז תמיד יחפשו פגמים בטכנולוגיה החדשה, כמו באמרו שקומפקט דיסק נשמע פחות טוב מקלטות ותקליטים, הזרקת דלק אלקטרונית זה משהו איטי ולא אמין ביחס לקרבורטור, והמכולת השכונתית מכניסה יותר כסף מכל האינטרנט ביחד.

 

לדעתי יעברו 10-20-30 שנה ומנוע בנזין יהיה נחלתן של גרוטאות ישנות בדרך למגרש ברזל, ואולי גם קומץ משוגעים לדבר, בדיוק כמו רכבים עם קרבורטור ודיסטריביוטור היום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 19 דקות, hans כתב:

מאותה סיבה שלעיתונאי סוסים מ-1899 היה מאוד חשוב להראות

שהרכב הממונע הרבה יותר גרוע מסוס.

 

יוצרים סיפור ואז מוכרים אותו. אתה באמת מחפש רציונל בסיפורי מעשיות?? :-)

 

אבל לסוסים ב-1899 לא היה כתוב על העורף כמה עוד טווח נסיעה נשאר להם, אז את זה אני עוד יכול איכשהו להבין. 

פה כתוב לך בענק "חביבי, אתה הולך להיתקע עוד X ק"מ". אפילו אם ה-X הזה הוא יותר קטן מה-X שהיצרנית הצהירה עליו, זה ברור ומקובל. גם עם מכוניות בנזין אני יכול לעבור X או 3X ק"מ על אותה כמות דלק. אז למה שכאן זה יהיה שונה?

 

ואני לא מחפש רציונל, אבל כן מעניין אותי להבין מה חוט המחשבה שהוביל להחלטה לעשות את זה. כי הסיפור שמדברים עליו פה פשוט לא מעניין והיה צריך להיבעט מכל המדרגות, במיוחד כשחושבים על כמות הזמן שהייתה צריכה להיות מושקעת בו. 

 

אני אפילו לא יכול לדמיין את הפרצוף שלי אם מישהו היה בא ומציע לי כתבה שהרעיון שלה הוא  לנסוע איזה 1000 ק"מ עם האוטו ובסוף הוא יתקע, ויכתבו "אאהההה איזה קטע, האוטו נתקע". 

 

לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

כי נמצאים עכשיו במצב שבו הטכנולוגיה הישנה נמצאת בשיאה, והטכנולוגיה החדשה עושה את צעדיה הראשונים בשוק.

אין בעיה, אני מסכים עם זה לחלוטין. הטכנולוגיה של מכוניות חשמליות עדיין די רחוקה מלהיות בשלה מספיק כדי להיכנס למיינסטרים. בין אם אלה המכוניות עצמן שדורשות down-time גדול מדי ביחס לנסועה (כלומר כמה זמן האוטו צריך לעמוד כדי "לתדלק" קילומטר אחד של נסיעה), בין אם זו תשתית הטעינה שעדיין נופלת משמעותית מתשתית הבנזין ובין אם זה המשקל הגבוה של הסוללות שגורר תגובת שרשרת של דרישה למנוע חזק, שדורש סוללה חזקה, שמעלה את המשקל, שדורש מנוע חזק וכן הלאה וכן הלאה. 

 

אבל במקום כל זה לבקר את הטווח שכתוב על המסך בענק?! ממש talk about low hanging fruit....

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה אנשים, עם הרבה כסף, שיש להם מה להפסיד מעלית הטכנולוגיה החדשה. יש גם הרבה עיתונאים שתמורת תשלום צנוע יכתבו מה שתבקש מהם. עם אתיקה אי אפשר לקנות בסופר.

 

הטיעונים שאתה העלית הגיוניים וניתן להתמודד איתם בהגיון. רוב המכוניות, בודאי הפרטיות, מבלות ממילא את רוב זמנן בחניה. להקים תשתית טעינה זה די מהיר וזול, את רוב העבודה חברת החשמל כבר עשתה כשהקימה רשת חשמל ארצית. לגבי משקל, המודל 3 שלי שוקלת 1847 ק"ג. זה אולי נראה הרבה עד שבודקים ומגלים שמכונית בנזין באותה הקטיגוריה כמו אודי S4 שוקלת 1750 ק"ג.

 

הכתבות של טופ גיר והניו יורק טיימז לא נועדו לאלו שבוחנים טעונים הגיוניים. במקום זאת הם השתמשו בפחד הבסיסי שיש לכל נהג להתקע בצד הדרך. טעונים רגשיים עובדים יותר טוב מטיעונים הגיוניים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די ברור שהסרטון מבויים. זה רעיון רע מאוד לסחוב גנרטור וג'ריקן בנזין בתא המטען ברכב חשמלי. כדי לטעון רכב חשמלי צריך גנרטור שמיצר זרם סינוס ויש לו הארקה. גם למי שיש כזה גנרטור, קצב הטעינה שלו אפסי, פחות מ-5 ק"מ בשעה. לאחסן גנרטור וג'ריקן בנזין ברכב באופן קבוע זה לא בריא, מסוכן ולא יעיל. לא בריא בגלל אדי הבנזין שיהיו בתא הנוסעים. מסוכן במקרה של תאונה. לא יעיל כי בגלל המשקל הנוסף שהרכב סוחב הטווח יפחת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...