Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: MG ZS EV


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכל תקופה יש את המכונית שמזוהה איתה במיוחד [...] אבל את המכונית של העשור השלישי של המאה ה-21 אני צריך להתעקש ולהכתיר בעצמי. זו ה-MG ZS EV.

 

MG-ZS-EV-06.thumb.jpg.435501c6a406e2ef369c357758d078f2.jpg

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי פבל.

 

יש לי טיפת ביקורת בנוגע לכול הכתיבה שלך לגבי הרכבים החשמליים.

חסר לי כול הזמן איזה נתון. על השקת הטייקאן לא כתבת בנוגע לעמדת הטעינה (פה רשמת שנותנים כבל מסכן, גם טוב)

אבל כמה זמן טעינה זה יוצא עם הכבל המסכן הזה? 

מציעים עמדת טעינה ביתית בתוספת תשלום? (הכוונה דרך MG, להביא בעל מקצוע ולהתקין לבד אפשר גם בלי לקנות את האוטו)

 

אני מגיע ממקום, שבו כשאני מסתכל על רכב חשמלי, עם כמה שהביצועים או הנוחות שלו חשובים (כמו ברכבי בנזין ודיזל), נוסף אל הרכב גם עיניין הטעינה, שהוא קריטי.

נכון, אתה בתור כתב שלוקח ליום יומיים - בעל פחות עיניין בנושא הטעינה (כי רגעית - מוטען). אבל לרוכש הרכב נראה לי שזה עיניין חשוב עד מאוד.

 

אם אני הייתי כותב (ולא הייתי כותב...) הייתי מוסיף פסקה על הטעינה (מי, איך, בכמה זמן, מה מסופק, מה לא מסופק).

 

---------------------------------

 

הרכב מאפשר One Pedal Drive (על כול כלל השמות שלו), או שעדיין חייבים להשתמש בברקס למרות הבלימה הרגנרטיבית?

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

אם אני הייתי כותב (ולא הייתי כותב...) הייתי מוסיף פסקה על הטעינה (מי, איך, בכמה זמן, מה מסופק, מה לא מסופק).

צודק במאה אחוז. אין ספק שזה סוויץ' שצריך לעשות בראש כשבוחנים רכבים כאלה. אחרי התקבעות בתוך שיטת בחינה מסוימת, שינויים כאלה לפעמים מתפספסים.

אני אצור קשר עם לובינסקי בתחילת השבוע ואבקש את המידע הזה, ואוסיף אותו לכתבה וגם כאן ברגע שאקבל אותו. 

 

 

לפני כשעה, David32 כתב:

הרכב מאפשר One Pedal Drive (על כול כלל השמות שלו), או שעדיין חייבים להשתמש בברקס למרות הבלימה הרגנרטיבית?

לחלוטין מאפשר, אפילו ציינתי את זה. למעשה עדיין לא נהגתי על רכב חשמלי שאינו מאפשר את זה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה תיהיה התשובה.

כי עם נתוני ההטענה עם הכבל שמקבלים הם כמו שGOLF רשם, אז וואלה... אולי תיאורתית הטווח הוא 230-260 אבל בפועל הטווח הריאלי יהיה איפשהו בין 80-130 (אם מטעינים 10 בשעה, ונמצאים בבית בממוצע בין 8-13 שעות בלילה). שזה כבר מספר שמשנה את הגישה לגמרי.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר הרכישה מקבלים עמדת טעינה. 

הרכב יכול לקבל טעינה מהירה, (בניגוד ל GAC GE3) שזה אומר כ 80% טעינה ב 40 דקות. 

מכיוון שאתה לא מגיע על 0, אזי זמן הטעינה ל 80% קצר יותר. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחד עם כל זה כל אלא חישובים שמבוססים על מה שאני מכיר והם לא הנתונים הרשמיים של היצרן. אני עדיין אצור קשר עם לובינסקי ביום ראשון כדי לקבל את הפרטים ממקור רשמי.

 

טעינה מהירה עובדת רק בזרם ישיר (DC), דבר שלא קיים בבתי מגורים אז הוא פחות רלוונטי.

@David32 ברמת העיקרון, בניגוד לטלפונים, מחשבים ניידים ושאר מוצרי אלקטרוניקה קטנים שזמן הטעינה שלהם מוגבל ע"י המוצר עצמו, במכוניות עדיין לא נתקלתי במצב של רכב שלא יודע לקבל את מלוא הזרם שהרשת יודעת לספק. לכן זה בתכלס יותר תלוי בתשתית החשמל שיש בבית. אם זו תשתית חד-פאזית עם פקק (פיוז? מאמ"ת? בזמני קראו לזה פקק) של 10A, אתה יכול לתת לרכב 2.3 קילו-וואט* (מתחXזרם, 230[וולט]כפול10[אמפר]), אם זה 16 אמפר, אז אתה יכול "לתת" לרכב 3.7 קילו-וואט* וכן הלאה (עד המקסימום, שאני מכיר, של 32 אמפר או 7.4 קילו-וואט). בתשתית תלת פאזית אני פחות מכיר, אבל המספרים ששמעתי הם 22 קילו-וואט (שזה תואם לתמונה ש-GOLF צירף).

 

*החישובים שהצגתי פה הם לפני הפסדים של המערכת, וכמו כן, אני שולף פה חישובים ונוסחאות שלמדתי בתיכון, אז "יש מצב" (או במילים אחרות - בטוח) שהן לא מדויקות, לא מעודכנות, או סתם שגויות לחלוטין. לא הייתי התלמיד הכי טוב... או השני, הרביעי או החמישים הכי טוב...

 

מכאן, זמן הטעינה תלוי כמעט לחלוטין בקיבולת הסוללה של הרכב. כמו שדיסקו אמר, עד 70-80% הטעינה מתבצעת משמעותית יותר מהר מאשר באחוזים האחרים (זה לא בדיוק cut-off מדויק אלא מעוגל יחסית). ל-ZS יש סוללה בקיבולת 45 קילו-וואט, ומפה צריך פשוט לחלק את הקיבולת הזו בהספק תשתית החשמל ותקבל זמן משוער (שוב, זה לא יהיה מדויק כי הטעינה מאטה ככל שהסוללה מתמלאת). על התשתית הכי טובה מהפסקה הראשונה, טעינה מלאה אמורה לקחת בעיקרון שעתיים, ועל התשתית הכי גרועה, 19.5 שעות (אני מקזז פה את ההאטה של הטעינה מול העובדה שכנראה לא תתחיל מ-0% נטו כדי להקל על החישוב).

 

לכן, זמן הטעינה בפועל (לא מה שהיצרנים מספרים) תלוי מאוד בתשתית החשמל שיש בבית (או בעבודה) ויכול להשתנות משמעותית.

 

 

יחד עם כל זה כל אלא חישובים שמבוססים על מה שאני מכיר והם לא הנתונים הרשמיים של היצרן. אני עדיין אצור קשר עם לובינסקי ביום ראשון כדי לקבל את הפרטים ממקור רשמי. <- זה פה עוד פעם כדי שלא יפספסו בטעות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן פבל אני מודע לחישובים.

והם כבר נעשו בצילומי מסך שגולף צירף פה.

 

אם דיסקו צודק ומקבלים עמדת טעינה (גם אם חד פאזית 16 אמפר) אז המצב בסדר.

אם לא מקבלים עמדת טעינה, ומקבלים רק את הכבל שנכנס לשקע בחדר שינה שלך, אז המצב לא משהו בכלל.

 

אני מסתכל על כמות הזמן שסביר שהרכב הולך להיות בטעינה אל מול כמה יטען.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך קשר לעשות גוגל? 

 

https://mg-israel.co.il/model/zs-ev/

 

וזה לא 'מבצע' נקודתי, זה היה ככה מהרגע הראשון. 

אתה פותח הזמנה, מגיעים אליך אנשי חברת עמדות הטעינה, מוודאים היתכנות, ואם הכל בסדר, מתקדמים. אם לא העסקה מבוטלת. 

  • רעיון גרוע 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, discoTD5 כתב:

כל כך קשר לעשות גוגל? 

זה נקרא חוסר רצון.

לחפש אני יכול, גם מאמר על הרכב עצמו אני יכול לחפש. כול פיסת מידע שאני רוצה אני יכול לקבל מגוגל - אפשר לסגור את קארס.

 

ואם ברצינות, מראש העלאתי את זה שזה לא כתוב במאמר, פבל הסכים שזה צריך להיות שם. לשלוח אותי לגוגל לחפש אפשר אבל מיותר.

אגב, לא ראיתי בקישור שלך את העיניין פתיחת ההזמנה ובדיקת ההיתכנות, אבל סומך שזה ככה.

 

 

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@פבל
המטען בMG הוא 7KW, חד פאזי. משמע - 32 אמפר.
במציאות לרוב האנשים תהיה אפשרות לספק לרכב בבית אולי 16 אמפר, מה שאומר 3.6 קילווט כהספק טעינה ביתי.

לפי המגבלות האלו תוכלו לחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה,

לפני שבועיים ראיתי רכב כזה עומד באמצע נתיב לפני צומת שילת, עצרתי לעזור לו,

לדבריו נגמרה לו הבטריה והוא חיכה לגרר.

  • מצחיק 1
  • מבאס 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

מכאן, זמן הטעינה תלוי כמעט לחלוטין בקיבולת הסוללה של הרכב. כמו שדיסקו אמר, עד 70-80% הטעינה מתבצעת משמעותית יותר מהר מאשר באחוזים האחרים (זה לא בדיוק cut-off מדויק אלא מעוגל יחסית).

 

האטת הטעינה ככל שמתקרבים לסופה כמעט ולא רלונטית לטעינה ביתית, כי היא מראש בהספק יחסית נמוך. הנה לדוגמא גרף הטעינה של טסלה מודל 3.

 

spacer.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם משווים את המכירות שלו לזואי, ליף או איוניק חשמלית.

אז הסינים פה הצליחו להביא לפה רכב שנמכר בכמויות מאוד יפות ביחס לשאר.

 

מה שהם לא הצליחו במקרים אחרים - מישהו זוכר את גרייט וול למשל?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...