Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

נכנסתי לתחנת הדלק, תדלקתי ב-100 שקלים...

הכל היה כרגיל.

ניסיתי להתניע את הרכב - יש סטרטר אין הצתה.

ניסיתי עוד כמה פעמים להתניע, עם גז, בלי...

שום דבר. הזזתי את הרכב לצד.

בלאת ברירה התקשרתי למושיע שלי (אבא), אף אחד בתחנת דלק לא היה לו מושג, וגם לא לי.

בכל מקרה מסתבר שסליל ההצתה התבקע :shock: .

היוניט שלו נסדק והתפוצץ (קלות).

כרגע הרכב נמצא בתחנת הדלק עד למחר.

 

עכשיו, מתי הסליל הזה התפוצץ? אחרי שתדלקתי, בהתנעה הראשונה?

מה המחיר של החלק? איפה ניתן להשיג?

האם זה כל הבעיה או שיש עוד דברים שצריך לבדוק?

אני אשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי אור על הבעיה...

 

תודה לכל העוזרים,

רימון

אגב, הרכב הוא פולו 16V.

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

אבא שלי נתן את ההבחנה, והוא יודע מה הוא עושה.

מעבר לזה, אפשר לראות בברור את היוניט מפוצץ...

המצבר בסדר...

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

החלפתי את הסליל הצתה - ויש התנעה.

כמובן במחיר לא נמוך בכלל - 400 לתחליפי 675 למקורי :shock:

הלכתי על התחליפי...

 

בכל מקרה בנסיעה יש תיקתוקים מהירים שהולכים ומתגברים עם העליה בטורים...

זה לא היה לפני כן.

מאיפה התיקתוקים האלה מגיעים? מהמודול הצתה החדש?

 

תודה לעונים,

רימון

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם
זה נישמע כמו ניצוץ שבורח רוב הסיכויים שזה מהמודול
רוב הסכויים שזה מחוטי הצתה פגומים , בעליי מתח נמוך והתנגדות גבוהה, שגרמו לשריפת סליל ההצתה,

שבפולו כמדומני, הוא בא ביחידה אחת עם מודול הצתה, יש לבדוק אם אין צורך להחליף גם מצתים ומכסה מפלג סדוק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סליל ההצתה באמת מגיע יחד עם המודול...

אחרי שהחלפתי את המודול המפוצץ הרכב התניע מידית.

התיקתוקים קבועים ולא נראה שבורח ניצוץ,

נראה שהמנוע מתפקד כרגיל...

הרעש מגיע מאזור המזרקים ולא מהמצתים, אני לא מבין איך זה קשור...

אני אלך לבדוק את זה במוסך.

השאלה אם עדיף לא לנהוג באוטו כרגיל?

תודה לעוזרים,

רימון

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

אני מהמר על כך שאם תשים מודול מקורי במקום התחליפי, הכל יהיה בסדר.

לא הגיוני בעיני שנוצרו בעיות נוספות עקב שריפת הסליל.

מה שכן הגיוני זה שהסליל נשרף מסיבה מסויימת , כפי שצביקה ציין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...