Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GSX-R 750 שנת 92 דרושה חו"ד בבקשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאנשים היקרים.

חברי הטוב נמצא בשיקולי עלייה בנפח (רכב עד כה על 600 סמ"ק למינהם)

על הפרק עומד GSX-R 750 שנת 92 (השנה מאוד חשובה...כי ישנן שמועות על בעיית קירור) , ברצוני/נו לקבל חוות דעת מכם על סמך ניסיון אישי לגבי הכלי הנ"ל

לפי החתכים הבאים:

מערכת הקירור, אמינות, משקל, מומנט, הספק, סחירות,מחלות מיוחדות וכל מה שעולה לכם בראש...

בתודה מראש.

 

פורסם

אחי לא לגעת לא להתקרב טנק כבד עם בעיות אמינות.

 

עדיף בהרבה 90-91 קירור שמן מזלג הפוך ביצועים מעולים.

RS3 8Y

פורסם
אחי לא לגעת לא להתקרב טנק כבד עם בעיות אמינות.

 

עדיף בהרבה 90-91 קירור שמן מזלג הפוך ביצועים מעולים.

הייתי אומר שאם האופנוע עדיין נוסע משנת 92 אז הוא די אמין לא?

 

בכל אופן, את הבעיות של דגמי 92 פתרו כבר מלפני עשור.

דגם 90-91 הוא דגם מוצלח ואילו דגם 92 פשוט אינו מבוקש עקב אותן בעיות המוזכרות לעיל.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

טוב

 

היה לי דגם 92 במשך שנתיים(משנת 98 עד 2000).

האופנוע הנ"ל "שפך" מנועים בקילומטרים הראשונים לחייו כאשר הכל תוקן במסגרת האחריות!

הסיבה הייתה מעט תמוהה:הציפוי הפנימי של המפלט התפורר ונשאב בכל עזיבת גז למנוע עד להריסת המנוע.

עניין זה נפתר בזמנו אך השם הרע נשאר!!!

דגם זה היה הדגם הראשון של ה-R עם מנוע קירור מים ואכן היה כבד וארוך מקודמיו!

נתונים בסיסיים: 208 ק"ג 118 כ"ס.

לגבי התרשמות אישית:האופנוע בעל מיתלים מצויינים(יחסית לתחרות בזמנו),מנוע חזק והתנהגות כביש יציבה מאד ונוסכת המון ביטחון,לדעתי כלי מצויין להתקדם אליו אפילו מאופנוע 500.

בעיות:לי לא היו שום בעיות עם האופנוע ועשיתי איתו כ-60 K ק"מ.

בעיות ידועות בדגם:הבעייה הראשית היא סדקים בשלדה ב-2 מקומות עיקריים.

צריך לבחון את האופנוע המסויים בהתחשב בגילו המתקדם וברמת התחזוקה לה זכה!

לא אמורות להיות בעיות קירור!

מקווה שעזרתי

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...