Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא שברולט קרוז 2013 1.8 מחר הרכב הולך למוסך של umi להחלפת שמן גיר והחלפת רצועת טיימינג, אין מה לעשות חייבים. קיבלתי הצעת מחיר סבירה 1200₪ על החלפת טיימינג,החלפת שמן גיר עדכון תוכנה ואיפוס גיר . אבל משהו מפחיד אותי , זה שנתן לי הצעת מחיר אמר שהם יבדקו את הרכב ואם  ימצאו משהו שצריך להחליף כבר יחליפו על הדרך. קודם כל ברור שאני לא אסכים, אני לא ארנק מהלך, פשוט פעם במוסך טויוטה אחי נכנס לריקול שהיה על כריות אוויר פתאום מודיעים לו שהוא חייב להחליף בלמים , ביקש הצעת מחיר נתנו לו מחיר גבוה אז הוא לא הסכים , לא רצו לשחרר לו את הרכב מהמוסך אמרו שזה עניין בטיחות והם מודיעים למשרד הרישוי או משהו כזה , בקיצור אחי הזמין גרריסט חבר שהוציא לו את הרכב מהמוסך אל מוסך מורשה אחר שאמר שהבלמים עדיין תקינים , האם מישהו נתקל ככה במוסך מורשה? האם אני חושש סתם?היו לי אולי 20 רכבים הכי קרוב שראיתי מוסך מורשה יבואן זה שעברתי לידו, הכל עושה בבית

  • מעניין 1
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

גם לי עשו פעם כך
ואז הראו לי שבין החתימות שהכנסתי את הרכב מופיע שתיקונים בטיחותיים מתקנים בחלי להודיע וכו....
מאז רק מי שאני סומך על היושרה שלו. ולא קונה רכב חדש גם בגלל המשחקים האלה
בהצלחה

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

1200 ש"ח, לבצע את כל מה שציינת - נראית לי הצעת מחיר טובה מאוד, עד כדי זולה באופן מחשיד , מאוד אפילו.

זו עלות של חלקים בלבד ? כולל עבודה ? חלקים מקוריים ?

  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

שאלתי אותו 10 פעמים ואפילו הקלטתי את השיחה,אפילו שאלתי אם זה כולל מע"מ והוא אמר שכן, בגלל זה אני מרגיש לא בנוח , שאלתי במוסך שאני מכיר אז הוא אמר לי שרק החלפת רצועה זה 800₪ , האם אני יכול לבקש הצעת מחיר כתובה לפני שהם מתחילים לעבוד על הרכב? פשוט לא רוצה להתעצבן שם, לפעמים קורים דברים רעים

פורסם

רעיון מצויין - בקש הצעת מחיר כתובה.

שאל באילו חלקים משתמשים (מקורי/לא מקורי).

שיהייה מחיר לחלקים ומחיר עלות העבודה. 

שהכל יירשם.

וכן - שאל אם זה כולל מע"מ או לא.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

רעיון מצויין - בקש הצעת מחיר כתובה.

שאל באילו חלקים משתמשים (מקורי/לא מקורי).

שיהייה מחיר לחלקים ומחיר עלות העבודה. 

שהכל יירשם.

וכן - שאל אם זה כולל מע"מ או לא.

מחר על הבוקר אני במוסך, אעדכן

פורסם

מוסך מרשת היבואן יהיה בדרך כלל קצת יותר יקר. אבל צריך למצוא מוסך שאתה נותן בו אמון. אין לי בעיה לשלם קצת יותר, אבל לדעת שלא משחילים אותי בעבודות מיותרות. מבחינתי מוסך אמין הוא סיבה לבחור ברכב. 

 

לפני הרבה שנים היה לי רכב שנחשב אמין מאד. כמות התקלות שהיו לי בו היתה לא סבירה, אבל, הבעיה העיקרית, היתה שהמוסך דחף לי חיובים על עבודות שכנראה היו מיותרות. נגמר במכירת הרכב אחרי שהפסדתי לא מעט כסף מההשחלות האלה,  דווקא בימים הכי לחוצים שלי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

מוסך מרשת היבואן יהיה בדרך כלל קצת יותר יקר. אבל צריך למצוא מוסך שאתה נותן בו אמון. אין לי בעיה לשלם קצת יותר, אבל לדעת שלא משחילים אותי בעבודות מיותרות. מבחינתי מוסך אמין הוא סיבה לבחור ברכב. 

 

לפני הרבה שנים היה לי רכב שנחשב אמין מאד. כמות התקלות שהיו לי בו היתה לא סבירה, אבל, הבעיה העיקרית, היתה שהמוסך דחף לי חיובים על עבודות שכנראה היו מיותרות. נגמר במכירת הרכב אחרי שהפסדתי לא מעט כסף מההשחלות האלה,  דווקא בימים הכי לחוצים שלי.

 

זה הפחד ,שישחילו אותי  בימים הלחוצים האלו

פורסם

ערב טוב

אסור להם במוסך לעשות דברים על חוות דעתם.

כל דבר חייב את אישור בעל הרכב.

יש רכבים כדוגמת סיאט איביזה/ פולקסווגן פולו שבכל החלפת רצועת טיימינג,

גם משאבת המים שנמצאת שם, במצב לא סימפטי , ואז מגיע האלמנט..עוד חלפים וכסף שיצאו ממך על הדרך.

בנושא בלמים ..הם מנסים להפחיד, תהיה תקיף ואל תוותר ,זה רכב שלך לא שלהם.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, טרול כתב:

 

זה הפחד ,שישחילו אותי  בימים הלחוצים האלו

 

באיזה שעה אתה חוזר מהמוסך ? אני במחח...

 

לקנות למחר פופקורן ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 דקות, מרק10 כתב:

 

באיזה שעה אתה חוזר מהמוסך ? אני במחח...

 

לקנות למחר פופקורן ?

אם כבר במבה גדולה וליטר וחצי קולה.

פורסם
לפני 5 דקות, טרול כתב:

אם כבר במבה גדולה וליטר וחצי קולה.

 

ברור. מחר הולך להיות אקשן באשכול שפתחת.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

 

ברור. מחר הולך להיות אקשן באשכול שפתחת.

מרק 10 תחזיר לארון את הבמבה והקולה, האמת ממש הופתעתי לטובה, הגעתי למוסך מטרא בנשר, קיבל אותי סאמר הבעלים עם חיוך, אמר לי שמה שסגר איתי בטלפון זה מה שיהיה, לבינתיים הכנתי כוס קפה הגיעו הפועלים , הבעלים הצמיד אותי למכונאי שעשה את העבודה והסביר לי כל שלב, אחר כך סאמר לקח אותי לסיור במוסך השני שלו ממול שזה מאזדה ופורד , חזרנו , התחברו למחשב הרכב לבדוק תקלות(אין) עשו איפוס לגיר ,עשינו סיבוב ברכב וחזרנו לשלם 1300 ₪. תענוג . 

פורסם
מרק 10 תחזיר לארון את הבמבה והקולה, האמת ממש הופתעתי לטובה, הגעתי למוסך מטרא בנשר, קיבל אותי סאמר הבעלים עם חיוך, אמר לי שמה שסגר איתי בטלפון זה מה שיהיה, לבינתיים הכנתי כוס קפה הגיעו הפועלים , הבעלים הצמיד אותי למכונאי שעשה את העבודה והסביר לי כל שלב, אחר כך סאמר לקח אותי לסיור במוסך השני שלו ממול שזה מאזדה ופורד , חזרנו , התחברו למחשב הרכב לבדוק תקלות(אין) עשו איפוס לגיר ,עשינו סיבוב ברכב וחזרנו לשלם 1300 ₪. תענוג . 
וואו

הפתעה חיובית. שאפו

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אם הרכב לא באחריות למה ללכת למוסך מורשה יבואן? 

 

אני לא מוסך על מוסכים בכלל. בגלל זה אם כבר אני חייב, אלך לאחד שיש עליו המון המלצות. לא חזרות פלטפורומות עם ביקורות של לקוחות ולדעתי אם בוחרים משם אז הסיכוי להעקץ נמוך מאד. 

×
×
  • תוכן חדש...