Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת רכב , רנו מגאן RS CUP 280.


punz
שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רק שאלה קטנה,

 

מה אתם חושבים על תנוחת הנהיגה של פותח השרשור? (כדוגמה כללית לתנוחת נהיגה ולא כדאי להעביר ביקורת עליו, מספיק ביקורות :))

 

אני באופן אישי ניסיתי לסגל תנוחת נהיגה "נכונה" ברנו גרנד קופה (פנים זהה לרנו מגאן) (דרך הבדיקה= משענת זקופה, כתפיים צמודות למשענת, יד מתוחה ישר מעל ההגה ללא כיפוף המרפקים, כך שפרק גב היד נמצא בדיוק מעל ההגה) ולא הצלחתי לעשות זאת מאחר וברך ימין שלי פשוט נגעה בחלק הדשבורד שנמצא לפניה מימין להגה.

 

אצל פותח השרשור ברך ימין נמצאת רחוק מהדשבורד, כלומר הוא ישב רחוק יותר ממני מההגה.

 

למרות זאת בתמונות מסוימות זוית כיפוף המרפקים ונראית לכאורה בסדר גמור.

 

לעומת זאת כאשר הוא מסובב את ההגה, היד שנמצאת למעלה בראש ההגה ולופטת אותו עם האצבעות מתוחה לגמרי ללא כיפוף כלל של המרפקים ופרק כף היד (היכן שהכפפה מסתיימת) נמצא כמה ס"מ טובים לפני ההגה.

 

כלומר להנתי מדובר תנוחת ישיבה רחוקה מדי מההגה, שכן היד אמורה להיות מתוחה לגמרי רק אם פרק כף היד נמצא על ראש ההגה ולא כאשר אצבעות כף היד נמצאות על ראש ההגה.

 

בתנוחת נהיגה נכונה, כאשר אצבעות כף היד נמצאות על ראש ההגה, עדיין צריך להיות כיפוף מסוים של המרפקים.

 

למומחי הנהיגה מה אתם אומרים?

Screenshot_20200616-143819_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143756_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143914_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143833_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143119_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143106_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143045_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143038_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143733_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143724_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143158_Chrome.jpg

Screenshot_20200616-143146_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כאחד שקנה את הרכב שלו רק מקריאה וראייה של סרטונים ביוטיוב ( היום הראשון שראיתי את הרכב היה ביום המסירה ) הייתי מדלג על הסרטון הזה . הדבר שעניין אותי בסרטון זה המסלול בערד ואחרי שראיתי את בחירת הקווים , זה נראה לא מקצועי . ( בארץ יש כמה עיתונאי רכב מקצועיים שמוציאים סרטונים יותר משעממים כמעט כל יום )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אחד יש פרופורציות גוף אחרות כך שמה שנחשב אידיאלי, לא תמיד מתאים לכל אחד. אני מתחיל מכיוון גובה המושב (תמיד הכי נמוך שכן גם כך אני מספיק גבוה) וכיוון המשענת כך שתהיה זקופה אך שהגב עדיין נתמך היטב ע"י המשענת ואין לחץ על הגב התחתון. לאחר מכן כיוון דוושת/מרחק הכיסא. ברכב אוטומטי זה תכלס רק דוושת הבלימה והמרחק אמור לאפשר בלימת חירום עם כל הכוח על הדוושה כאשר הברך עדיין כפופה. אתה צריך להרגיש שאין לך בעיה לבלום באופן מלא מבלי שהגוף ימתח לפנים כלל (תזוזת אגן) , שהברך לא מתקרבת לנעילה או שאתה נאלץ למתוח את כף הרגל. אחרי זה, פונים לכיוון ההגה. הזכרת את נושא כרית כף היד, זה כלל אצבע נכון אבל היד ממש לא צריכה להיות מתוחה אלא נחה בנוחות עם כיפוף קל. אני מוותר על זה ומכוון את ההגה כך שבסוף, יוצא שיש בערך 90 מעלות בין עצמות הידיים כאשר ההגה נאחז ב- 3-9 ואין לי כל בעיה לסובב את כל ההגה מבלי שהידיים (או ההגה) נתקעות ברגליים. הכי חשוב? שיהיה לך נוח. אם אתה מכוון "לתנוחה הנכונה" אבל יש לך לחץ בכפתיים, לדוגמא, זה לא שווה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, לפחות לפי מה שאני רואה מהסרטון, בחור די גדול ולכן לא בטוח שהוא יושב רחוק מדי. מה שכן, הוא לא אוחז בהגה כמו שצריך ולגבי בחירת הקווים שלו כתבתי גם אני וכתב גם הרקוליטו. אבל זה עניין אחר.

 

ch2856 - באוטומט זה לא רק בלם, אלא גם רגל שמאל על המדרס, שגם היא לא צריכה להתיישר וזאת משיקולי בטיחות - מכיוון שהעתות מצוקה הגוף נוטה לנעול מפרקים, אם היא תהיה ישרה, הלכה הברך.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, green כתב:

אני רק שאלה קטנה,

 

מה אתם חושבים על תנוחת הנהיגה של פותח השרשור? (כדוגמה כללית לתנוחת נהיגה ולא כדאי להעביר ביקורת עליו, מספיק ביקורות :))

 

לא רואה שום בעיה עם תנוחת הישיבה שלו. אני לא יכול לדעת מה גובה המושב (אני גם שואף להנמיך אותו ככל האפשר), אבל ההגה בגובה נכון (הסמל בערך בגובה החזה), הידיים מכופפות כמו שצריך (אני לא אוהב את שיטת הפרק יד על ההגה, אני מעדיף לוודא שאני לא מצליח לנעול מרפקים) ובניגוד למה שאתה אומר דווקא רואים שהברך שלו די קרובה לדשבורד. אני חושב שמה שזה נראה לך כאילו זה לא המצב כי המצלמה מכוונת לחשיפה נכונה לחוץ הרכב, מה שגורם לברך עצמה להיות חשוכה מאוד וכמעט בלתי נראית. בפועל, אפשר לראות שהדשבורד כמעט ולא מטיל צל על הרגל/ברך (כל החלק האפור/שחור הוא הדש עצמו), מה שאומר שהיא קרובה עד צמודה.

image.thumb.png.83ea60f7af157bd58e9d9c18ad0166d4.png

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שנהג בה, איך המכונית? פגז כמו הדור הקודם? כי הקודמת הייתה הוט האצ' מדהימה בעיניי בשוואה למתחרותיה. מה עם זו?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי חצי סרטון, וקראתי בערך חצי מהתגובות.

הבעיה היחידה שלי עם הסרטון, מהחלקים שראיתי, זה באמת מה שנשמע כמו שגיאות בתאור התנהגות (לא בכל סיטואציה של תת היגוי החרפה של הבלימה תעזור. לפעמים דווקא להפך. וגם כל מה שרומן כבר כתב בעמוד הראשון).

 

לגבי הזלזול שלך, פבל, הבכי על הרס עיתונאות הרכב והקביעה הנחרצת שלא כל מי שיש לו גישה למצלמה צריך להפיק סרטונים - אני בכל זאת רוצה להוסיף שנקל וחצי.

הפורום הזה הוא פורום של חובבנים. רוב המגיבים כאן, וגם מובילי הדעה, וגם המנהלים שאני לפחות מכיר, לא מתפרנסים מנהיגה, לא מנהלים בתי ספר לנהיגת מסלול, לא מתחרים.

הידע, הביקורות שנכתבות כאן, לא מגיעים ממי שעתיד להיות מחר מתחרה על מקום בקבוצות פורמולה 1, ולרוב אפילו לא ממעט הנהגים שיש בארץ, שמנצלים את המסלולים כדי להתחרות.

את אותן הטענות יכול היפותטית להפיל עליך גם עיתונאי רכב בכיר או ותיק יותר. יצא לי במשך השנים לקרוא פה גם טענות סמכותניות שנכתבו על ידי כל מיני מובילים או מנהלים, שנסתרו על ידי מעט האנשים שאני מכיר וחיים את התחום קצת יותר במציאות. ובהתאם, להכנס במישהו בגלל יכולות הניסוח שלו, מבטא, או יכולות הצילום בפורום חובבנים - זה לכל הפחות מוזר. וזה, כמו, שאתה בטח יודע, גם מבריח אנשים מהפורום.

 

מעבר לזה, מודה שלא היה לי כח לקרוא את כל הבקשות להסביר מה לא לגיטימי בביקורת, וגם לא את כל התגובות.

עושה רושם שיש כאלו שעדיין חושבים שפרפקציוניזם זו תכונה חיובית, או מאמינים שאם הם "דוגרי" ואומרים בדיוק מה שהם חושבים - זו גם איזו נקודת זכות.

למדתי כל מיני דברים מכל אנשים בחיים שלי. יוצא לי גם ללמד קצת פה ושם. אני די בטוח שמשפטים ברמה של "מה שעשית פה זה מתחת לכל ביקורת" לא מעוררים אצל אף אחד רצון להמשיך ולנסות ללמוד משהו מהאדם שאומר אותם. כן, אתם יכולים להתלונן עד מחר על אובדן הגבריות בחברה המודרנית (טוני סופרנו עשה את זה 20 שנה לפניכם. תתקדמו), או לספר אנקדוטות איך קטלתם אחד את השני ולמדתם לצלם בזכות זה. במציאות, מי שאומר לך "שמע, אל תעלב, אבל מה שאתה עושה זה גרוע" יכול להיות הרבה דברים. אדם נחמד וחביב. מישהו שכיף לשתות איתו בירה או לצאת איתו לטיול נהיגה. אבל הדבר האחרון שאדם עם גישה כזו צריך לעשות, זה לנסות לשווק מנטורשיפ מאולץ. זה לא שם.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

לגבי הזלזול שלך,

תקרא שוב. אם יש דבר שלא היה שם, זה זלזול.

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

הידע, הביקורות שנכתבות כאן, לא מגיעים ממי שעתיד להיות מחר מתחרה על מקום בקבוצות פורמולה 1,

אז זה אומר שזה בסדר להפיק תוכן, לקרוא לו "ביקורת" ולעשות טעויות בסיסיות (ואנחנו מדברים כרגע על סרטון אחד. צורף כאן לינק לסרטון אחר בוא נעשו טעויות חמורות הרבה יותר וגם קביעת "תיזהרו עם הרכב בסיבובים" על סמך הטעויות)? מי שמתיימר להפיק ביקורת על משהו, בוא נאמר שרצוי שידע על מה הוא מדבר.

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

את אותן הטענות יכול היפותטית להפיל עליך גם עיתונאי רכב בכיר או ותיק יותר

בשמחה. זה גם קרה, ויותר חמור מזה, ואתה יודע מה עשיתי? נכון - הפרדתי את התוכן מהטון, למדתי והשתפרתי.

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

ובהתאם, להכנס במישהו בגלל יכולות הניסוח שלו, מבטא, או יכולות הצילום בפורום חובבנים

א. שוב, תקרא שוב. לא הייתה שם כניסה. אם הבעת עמדה מקצועית (שאגב, אף אחד עדיין לא חלק עליה, מקצועית) זה "להכנס", קטונתי.

ב. מעולם לא הבעתי דעה או ביקרתי את דעתו של "חובב" בפורום. אבל כשמישהו מתיימר לבקר מכונית באופן מקצועי ולהציע לצופים שלו הצעות, זה לא להיות חובב. חובב זה get out of jail free card כדי לתרץ חוסר ידע ותוכן רשלני.

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

אני די בטוח שמשפטים ברמה של "מה שעשית פה זה מתחת לכל ביקורת" לא מעוררים אצל אף אחד רצון להמשיך ולנסות ללמוד משהו

הם לא אמורים. הם אמורים לתת תמונת מצב אמיתית. 

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

עושה רושם שיש כאלו שעדיין חושבים שפרפקציוניזם זו תכונה חיובית,

לא. אבל כן חושבים שתמיד יש לאן להשתפר, ומנסים לעזור לאנשים לעשות את זה. גם אם זה בדרך ניאנדרטלית וכמו קוף.

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

או מאמינים שאם הם "דוגרי" ואומרים בדיוק מה שהם חושבים - זו גם איזו נקודת זכות.

כן, כנות היא תכונה חיובית ולא תשכנע אותי אחרת. אני מעדיף בהרבה להיות (ושיהיו איתי חזרה) דוגרי ולא ימרחו אותי בסיפורים ומחמאות שלא מגיעות לי. 

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

כן, אתם יכולים להתלונן עד מחר על אובדן הגבריות בחברה המודרנית

אף אחד לא מתלונן על אבדן הגבריות. כן מתלוננים על אבדן היכולת להגיד את האמת.

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

או לספר אנקדוטות איך קטלתם אחד את השני ולמדתם לצלם בזכות זה

או לחילופין "לספר איך אפשר להפיק משהו חיובי מכל ביקורת שהיא, כל עוד היא נוגעת בנקודות מקצועיות וענייניות".

 

לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

במציאות, מי שאומר לך "שמע, אל תעלב, אבל מה שאתה עושה זה גרוע" יכול להיות הרבה דברים. אדם נחמד וחביב. מישהו שכיף לשתות איתו בירה או לצאת איתו לטיול נהיגה. אבל הדבר האחרון שאדם עם גישה כזו צריך לעשות, זה לנסות לשווק מנטורשיפ מאולץ. זה לא שם.

האנשים שלא - ויסלחו לי שאר המנהלים על הפרת כללי הפורום על שפה לא נאותה - זיינו לי בשכל על כמה אני מיוחד ונהדר והכי חשוב שהתאמצתי, הם האנשים שלמדתי מהם הכי הרבה. האנשים שדרשו ממני להשתפר, שלא קיבלו תירוצים, שלא עניין אותם שאני עייף או רעב או מסכן או שמה שהם אומרים עלול לפגוע - הם האנשים שנתנו לי את הביקורות הכי נוקבות והכי קונקרטיות. ואתה יודע מה, גם כיבדתי אותם יותר, כי ידעתי שהם - בסופו של דבר - לא משקרים לי.

 

מה שהכי מעלה לי את הסעיף בתגובה שלך, ובפער, זה שאפילו לא טרחת לצפות בכל הסרטון. מצד אחד יש לנו בנאדם שראה את כל הסרטון יותר מפעם אחת, חזר כמה וכמה פעמים על אותם קטעים כדי לדייק את הביקורת שלו, טרח וכתב ביקורת (שאולי קשה מדי ב"הגשה", אבל לא עומתה מקצועית), ואחרי זה המשיך לטרוח ולהסביר ולדייק את הביקורת שלו, ומצד שני יש מישהו שקם באמצע הסרט ויצא מהאולם. בוא תגיד לי אתה, איזו ביקורת יותר קשה?

 

אבל סבבה, מעכשיו כולנו נחלק מדליות על השתתפות ונספר כולם לכולם על כמה כל דבר שאנחנו עושים הוא מדהים ומתת האל לאנושות. אתה יודע מה? מנקודת המבט הכי אגואיסטית שאפשר, זה אפילו יהיה טוב לי, כי ככה כל מי שיש איזשהו סיכוי שמתישהו יחליט שהוא רוצה גם להיכנס לתחום, לא ישתפר וימשיך להיות "חובב". זה רק אומר שעל המשרה שלי יתחרו פחות אנשים, ואתם, מי שלא מפיק תוכן, לא יקבל תכנים טובים יותר. אני לא רוצה שזה יקרה, אבל אם זה מה שבא לכם, יאללה.

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, פבל כתב:

לא. אבל כן חושבים שתמיד יש לאן להשתפר, ומנסים לעזור לאנשים לעשות את זה. גם אם זה בדרך ניאנדרטלית וכמו קוף.

 

אף אחד לא מתלונן על אבדן הגבריות. כן מתלוננים על אבדן היכולת להגיד את האמת.

או לחילופין "לספר איך אפשר להפיק משהו חיובי מכל ביקורת שהיא, כל עוד היא נוגעת בנקודות מקצועיות וענייניות".


האנשים שלא - ויסלחו לי שאר המנהלים על הפרת כללי הפורום על שפה לא נאותה - זיינו לי בשכל על כמה אני מיוחד ונהדר והכי חשוב שהתאמצתי, הם האנשים שלמדתי מהם הכי הרבה.

בפשטות, אתה סובל מסנדרום של אשה מוכה ומצפה מכל העולם להתנהל כמוך. 

אתה חוזר על אותה הטענה ברמה של "אני אומר את האמת. ככה לומדים".

את אותו הדבר יכול לטעון כל הורה או בעל מכה בעולם - "אני עוזר לו\לה להשתפר. ככה לומדים".

בפחות הקצנה, יכול להגיד את זה גם כל מורה שצווח על התלמידים שלו בכיתה, כל מנהל שמעביר חפיפה לעובד חדש וצרח עליו שהוא גרוע ושהשימוע עוד רגע שם. כל אחד. 

ועם שילוב הדיבורים על snowflakes, זה לחלוטין נשמע כמו מונולוג של טוני סופרנו אצל הפסיכולוגית מלפני 20 שנה.

 

אם רק מאנשים כאלו למדת בחיים שלך, ואתה חושב שזו הדרך - צר לי. קבל כעובדה - או לא, לא איכפת לי - שגם להגיד את האמת אפשר בכל מיני דרכים, ומורה טוב זה לא מי שצורח על התלמיד שלו "מה שאתה עושה זה גרוע!". לא. וקיים הבדל *עצום* בין צביעות, שכנראה מרתיעה אותך כשאתה מעיד על עצמך כמי שתמיד אומר את האמת, לבין סגנון ההגשה. הדרך חשובה לא פחות מהאמירה. ולהתייחס בביקורת שלך למבטא, למשל, זה אפילו מעבר לפוגעני, ואני באמת לא רוצה להגיד איפה זה נמצא.  

לפני 7 שעות, פבל כתב:

ומצד שני יש מישהו שקם באמצע הסרט ויצא מהאולם. בוא תגיד לי אתה, איזו ביקורת יותר קשה?

הביקורת שלו לא רלוונטית אלי. אני לא הולך לקנות מגאן אר אס בקרוב. רפרפתי בסרטון בגלל שקראתי את הירידות שלך ואת מה שרומן כתב (שהתעסק במה שבאמת חשוב וגם לא מצא נכון לדבר על מבטא), ועניין אותי לראות במה מדובר. לא יצאתי מהאולם באמצע. ראיתי מספיק כדי לגבש דיעה וחזרתי לפה.

לפני 7 שעות, פבל כתב:

אבל סבבה, מעכשיו כולנו נחלק מדליות על השתתפות ונספר כולם לכולם על כמה כל דבר שאנחנו עושים הוא מדהים ומתת האל לאנושות. א

יש איזה משהו מאוד מעניין בעצבים שמוציאות ממך ומאחרים התגובות לביקורת שלך. גם זו ביקורת. אבל אתה לוקח אותה מאוד קשה. מעניין למה? מה עם האמת והשיפור שלך כמבקר? זו היא אמת שלא היה נעים לקרוא את התגובה הראשונה שלך בשרשור. אז למה אתה ממשיך להתעצבן כבר 6 עמודים נוספים, כשמעירים לך על זה, או מחפש הסברים למה מה שאתה עושה זה בסדר?

 

קח את העדות של דיסקו: "נורא נעלבתי. אחר כך ביקשתי שיתן לי טיפים ולמדתי". אתה מבין את התהליך? ממה אתה חושב שהוא, או כל אחד אחר שאתה מספר לו שמה שהוא עושה זה גרוע, לומד יותר? מהאמירה "זה גרוע" או מהטיפים? אתה מבין שאפשר גם לתת טיפים בלי הירידה בדרך? אתה מבין שהעלבה היא לא חלק הכרחי בתהליך בו אתה עוזר למישהו אחר להשתפר?

יכול להיות שלא. כנראה, די בטוח, שאתה לא באמת נמדד בחיים האמיתיים על היכולת שלך לעזור לאנשים להשתפר. כי כשכן עוסקים בזה, לומדים בערך תוך יום שאמירות ברמה של "מה שעשית פה זה קקה" אולי יכולות לשפר אנשים אבל לרוב בעיקר שורפות אותם ואת המוטיבציה שלהם נורא מהר. הגיבו לך כמה כאן שהעידו על עצמם שזה חלק מהיומיום שלהם. אתה בוחר להכנס למגננה - בסדר. זכותך. לא צריך לחלק מדליות על השתתפות לאף אחד. אף אחד לא ביקש את זה. בין זה לבין קטילה בדרך ניאנדרטלית יש מנעד. התגובה של lanosforce לפניך זו דוגמא. ואולי, אם תלמד לזוז בתוך המנעד, גם הביקורות על הביקורות שלך ישתפרו. וזה יעזור לקדם הרבה יותר את מה שאתה מבקש, מאשר פוסטים כמו הפוסט בעמוד הראשון. וגם אם לא זה אחלה.תמיד יהיה לך פול של כאלו שימשיכו לחשוב שזה שאתה יורד עליהם ופוגע בהם זה בעצם טוב, כי אולי אחר כך תספר להם איך להחזיק את המצלמה או משהו. בהצלחה.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועם כל זה, לא מצאת לנכון להתייחס לסרטון מעבר לעובדה שלא החזקת אפילו חצי (סורי, טיעון "ראיתי מעט וזה הספיק לי כדי לגבש את דעתי" לא באמת מחזיק מים).

 

לגבי snowflakes - לא קשור לפבל, אני התחלתי (תגובה #19). ויש בזה לא מעט. אף אחד לא צעק על פות"ש, פשוט אמרו לו את האמת. זה לא מנהל שצועק, זה לא הורה שמרביץ, זה מישהו מהאינטרנט שבמקום להתחנף החליט להגיד את האמת. לא יותר ולא פחות. אולי אפשר היה להגיד את זה אחרת (מה זה אולי, בטוח, לאור ים התגובות הנעלבות בשם פות"ש), אבל זה לא היה משנה את העובדות שאף אחד לא באמת חולק עליהן.

 

לפני XYZ שנים הייתה לי 156 2.5. רכב מעולה שידוע באהבתו למוצרי נפט מתכלים. שאל אותי חבר של חמי כמה היא שותה, עניתי 1 ל-6 בעיר. אמר "מישהו אחר היה אומר שהיא שותה פחות". עניתי "והיא הייתה שותה פחות אם הייתי אומר את זה?" - וזה בדיוק מה שכולכם מבקשים.

  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי לסרטון. הביקורת על הרכב לא מעניינת אותי. אני לא אקנה אחד כזה מחר. בסדר הנכון של הדברים, ראיתי את ההערה שלך פה בסוף על קווים. עניין אותי מה הנהג עשה. חזרתי לעמוד הראשון. ראיתי את הפוסט של פבל. עוד יותר עניין אותי מה הוא עשה. אז ראיתי את ההקפה וחצי בערד ועוד קצת מנהיגת הכביש. כלומר בעיקר רציתי לראות על מה אתם מבקרים אותו. 

 

דווקא התגובה שלך בעמוד הראשון היתה מאוד עניינית וגם נכונה. וגם זה מלמד שאת האמת אפשר להגיש בצורה שונה. ואתה יכול להיות בטוח שאני לא נעלב בשם פותח השרשור או אף אחד אחר בגלל תקוני טעויות בהסברים שלו להתנהגות הרכב. זה הכל.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ניקו פ. כתב:

מי שנהג בה, איך המכונית? פגז כמו הדור הקודם? כי הקודמת הייתה הוט האצ' מדהימה בעיניי בשוואה למתחרותיה. מה עם זו?

 

אקדים ואומר, אני לקוח ומאוד אוהב את חטיבה RS של רנו. מגאן תמיד הייתה השאיפה שלי לרכב האולאראונד שלי. דור קודם נפסלה בגלל שימושיות ע״י אישתי והנ״ל עקב מחסור במזומנים אם כי אני נוהג באחות הקטנה כרגע, הקליאו.

 

נהגתי במגאן החדשה כשעתיים בנסיעת מבחן פרטית, שלא כעיתונאי. אני אישית מאוד אהבתי את הרכב, מאוד חדשה וחזקה אבל פחות true (הארדקור) מהקודמת. יותר מיושבת אולי. הדור הקודמת הייתה קודם כל מכונת פאן. הדור הנ״ל גם דואגת לנהג בזמן שהוא לא במסלול.

המגאן עדיין מהנה מאוד והזמנים שחברים מהמועדון מייצרים בימי מסלול מרשימים מאוד.

ההיגוי האחורי דורש הסתגלות יותר ארוכה ולפי דעתי לא ניצלתי מספיק מהיכולת של המגאן בנסיעת המבחן.

 

לא נהגתי בסיוויק טייפ r או יונדאי i30n אבל אני מעדיף את המגאן על לאון, גולף ו-308.

לא מעט חברים מהמועדון שדרגו או עברו למגאן מהמתחרות (בעיקר קופרה וג׳יטיאיי) וכולם משבחים את המגאן.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שנקודת המוצא שלו חיפוש וריאציה של VAG, כדאי לחפש במקום אחר. 

מי שמחפש משהו מיוחד, שאולי גם צריך מעט להתרגל אליו, יכול בהחלט לחפש את זה ברנו.

דווקא בגלל השונות והייחוד, נהיגה קצרה יכולה לקחת למקומות עם מסקנות שונות. התייחסויות לנוחות, ממשק מולטימדיה והתנהגות יסבלו בחוויה קצרה מהעובדה שהמוזרות שלהן מסתדרת לאחר התנסות (לא ארוכה מדי).

עם מה נשארים? מכונית מהנה מאוד עם יכולות מאוד גבוהות, יפיפיה, שגם בנהיגת דיילי מרגישה מיוחדת (ולא רק ב 70% ומעלה).

לא מתאימה לכל אחד, כי חלק מהמיוחדות זו תחושת חיבור תמידית. אבל חלק של הרוכשים (כנראה די קטן) בדיוק את זה מחפשים.

 

בהשוואה לקודמת, מדובר בהתבגרות ברורה. לטוב ולרע. ושלא להתבלבל, אין את מה שהקודמת נתנה באף אחת מהמתחרות היום. אבולוציה.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@יבגניפ חשבתי הרבה מאוד זמן אם לענות לך נקודתית, אבל אחרי הפעם השלישית שקראתי את התגובה שלך אני מבין שאין באמת סיבה.

לקחת את מה שכתבתי בהודעה הראשונה, פירשת את זה איך שבא לך, לא טרחת לקרוא את ההודעות העוקבות בהן היו התייחסויות נקודתיות לכל מה שהעלת בתגובה שלך (כמו למשל ההתייחסות המבטא, או המגננה, או באמת ליטרלי כל נקודה שכתבת).

 

מעבר לזה, קשה לי להתנהל מול טיעוני איש קש, אני יודע שאני לעולם לא אצא טוב. כי אם אני כותב על משהו שהוא מתחת לכל ביקורת, שזו אמירה שמציבה את המשהו הזה על איזשהי סקאלה של דברים (מיקום שרוב מי שדיברתי איתו הסכים), ואחרי זה אני מסביר בדיוק למה אני חושב ככה, וכל מה שאתה מבין מזה זה שאני "צווח" על מישהו ש"אתה קקה"... נו, מה אני יכול להגיד?

ואחרי זה אתה עוד טורח להסביר כמה אני מעליב את כל האנשים סביבי ואז "מלמד אותם להחזיק מצלמה. או משהו" כשאין לך מושג ירוק מה אני מלמד אותם - זה, ידידי היקר, זלזול ריק וחסר תועלת, פשוטו כמשמעו. לא ראית כמה הכתיבה או הצילום של אנשים השתפרה אחרי ההערות האלה, אבל זה לא מעניין אותך. אתה לא באת להבין, אתה לא באת למצוא עמק שווה, אתה לא באת לחלוק את הידע שלך, באת לריב עם הרעים.

 

כנראה, בגלל שאתה באת לריב ולא ללמוד או ללמד, אתה חושב שגם שאר האנשים הם בריונים שצווחים על אחרים שהם קקה.

 

עריכה: בהמשך להודעה של מיץ פטל, חסל סדר דיבורים על הביקורת על הביקורת על הביקורת או על מבקרי המבקרים שבוקרו. מי שרוצה להמשיך, תיבת ההודעות הפרטיות שלי פתוחה ויש מספיק מקום לכולם.

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...