Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת רכב , רנו מגאן RS CUP 280.


punz
שימו לב! השרשור הזה בן 1402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מאוד שמח שאתה עושה את זה מאהבה, וגם לגמרי רואים את זה. אף אחד לרגע לא טען שאתה עושה את זה ממניעים מסחריים. אבל חוסר המקצועיות פוגם בחוויית הצפיה, ואם אתה רוצה שיותר אנשים יהנו מהתכנים שאתה מפיק, אתה צריך לעמוד מאחוריהם ולהשתפר גם ביצירה שלהם. לי היה חשוב מאוד לדעת לכתוב ולצלם טוב, או לפחות מעל הממוצע, אז אני כל היום לומד טכניקות צילום חדשות, חורש על עמוד הפייסבוק ואתר האינטרנט של האקדמיה ללשון, מחפש במילון פירושים ומילים נרדפות, שופך המון כסף על ציוד צילום (מהכיס שלי, לא על חשבון האתר). ומחפש כל הזמן עוד ועוד אנשים ללמוד מהם. זו גם הסיבה שכתבתי את הביקורת הזו. לא כדי להעליב או להבריח אותך מהפורום חלילה (כמו שטוענים כמה חברים שפנו אלי בעקבות התגובה שלי), אלא כדי לשים אצבע מקצועית על הדברים בהם אתה - מה לעשות - לא טוב, וכדי שיהיה לי עוד מישהו שמפיק תכנים איכותיים שאני יכול ללמוד מהם. תרצה להבין גם איך לשפר, אני יותר מאשמח לעזור לך עם הידע המאוד מוגבל שלי בוידאו והגשה.

 

לבוא לפה ולהגיד כל היום "שייייאוווווו איזה מעללללללףףףףף" לא יקדם אף אחד לשום ולא יתרום שום דבר חוץ מתחושת הישג מזויפת (וזה כולל תגובות למבחנים וכתבות שאני כותב - לכן אני תמיד מבקש ביקורות, וכמה שיותר קשות יותר טוב). 

 

לגבי אוקטן גרוע - אני אשמח שתרחיב, כי למישהו כמוני זה נשמע, איך לומר, לא ממש מובן. הייתי שמח שאם אתה מבין בזה, שתתמקד בדברים האלה יותר ותעזור לעוד אנשים שמשקיעים חצי שעה בלראות את הסרטון, להרחיב את הידע שלהם, במקום לדלג עליהם ולהשאיר אותי (ואני מניח שעוד לפחות שניים-שלושה אנשים) עם שאלות.

 

ולמחוק? למה למחוק? חלילה.

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

התגובה הבאה מכילה הרבה מאוד דברים שעלולים, בשנת 2020, להתפרש כפוגעניים, גזעניים, מתנשאים, משפילים, ולא מאוד נחמדים באופן כללי. יחד עם זאת, חשוב לי לציין שכל הביקורת נכתבת ממקום של רצון אמיתי וכנה להביא לשיפור בביקורות של פות"ש (אני זוכר אותו מהמגה-שרשור "בוחרים רכב ליסינג", ומהפעם שהוא הגיע לצלם מבחן השוואתי שעשינו עם וואלה, ובאופן כללי יש לי המון הערכה לכמויות הזמן והמאמץ העצומות שהוא משקיע בביקורות האלה מבלי לראות שום תמורה כספית). בנוסף, בתור חובב רכב בעצמי ובתור "בעל מקצוע" (עאלק) בתחום, אני משווע לעוד תכנים מעניינים שאני אוכל לקרוא/לצפות, ללמוד מהם ולשפר את התכנים שאני עצמי מפיק.

 

בגדול, הסרטון הזה הוא מתחת לכל ביקורת.

א. מלבד החלק הראשון שיש בו כמה שוטים חביבים, כל הסרטון מצולם וערוך בצורה חובבנית ביותר. ולא כמו חובבן (בצילום) שיודע שהוא חובבן כמו דאג דה-מורו שפשוט מעמיד את המצלמה על חצובה ומדבר לתוכה, אלא חובבן שחושב שהוא יודע מה הוא עושה. מונטאז' השוטים השני ארוך מדי בערך פי 5 והיה עדיף אילו הוא היה מפוצל על פני כל הסרטון, פערי החשיפה בין פנים המכונית לכביש, הצילומים השרופים (סביב 16:30 ואילך ובחלק על המסלול), הרעש הקליקי של הצמצם, רעשי הרוח, בחירת הלוקיישנים (עם המאזדה שנוסעת ברקע באחד השוטים), חוסר העריכה (עכשיו אנחנו מתקרבים לרכב ואתם תשמעו... לא, הוא לא צפצף... בנאדם) - בנאדם, זה לא שידור ישיר, אתה יכולה לעשות עוד שוט ולהשמיע לצופים את הצפצוף של המערכת, הטשטוש בחלק מהשוטים. כל הדברים האלה הופכים את הסרטון למאוד קשה לצפיה גם אם הדברים שנאמרים בו היו מרתקים.

 

אבל, ב. ההגשה חובבנית At best. יש המון טעויות בדיבור - בין אם שגיאות כמו "מתקרבים לרכת. מתקרבים לרכב מקדימה" (19:50), כובע של R.S, יש דברים שנאמרים לחלוטין מחוץ להקשר ושוברים את כל רצף ההגשה (מה אכפת למישהו לחץ אוויר בגלגלים כשאתה על המסלול? ומאידך, למה לבדוק תאוצות בכביש ציבורי - ועוד לעצור לפני היציאה מהמקום כי הגיע רכב - אם אתה עומד לעלות למסלול?), גמגומים, עצירה, המשך ההגשה למרות שהקודנית בדיוק נדרכה וצפצפה כל כך חזק ש(באמת) העפתי את האוזניות מהראש מרוב שזה כאב. אלה דברים שגם אילו הצילום היה ברמה עולמית היו מורידים מאיכות הסרטון משמעותית. 

 

אבל כל אלה הם לא מה שמוריד את הסרטון אל מתחת לכל ביקורת.

 

לזה אחראי ג. יש כמה טעויות קרדינליות בדברים שנאמרים, שמרגע ששומעים אותם, אין לשום דבר אחר שנאמר שום ערך. "צריך להיות מדויק עם מינון הגז כדי לא להיכנס להיגוי יתר". בהנאה קדמית? היגוי יתר תחת כוח? "כשנאמץ את המנוע יותר מדי, טמפ' היניקה תעלה והאוקטן יהיה גרוע" אוקטן גרוע? איך אוקטן של הדלק שנמצא במיכל מושפע מחום המנוע? דברים כאלה, שעולים מיד על הרדאר של אנשים שמבינים, הופכים את הסקירה לחסרת כל ערך. אם המטרה היא לבלבל אנשים שלא מבינים כלום עם הרבה מילים גדולות, אז אחלה. אם המטרה היא להעביר מידע, פחות אחלה.

 

מעבר לזה יש דברים פחות משמעותיים, כמו העובדה שיש לך מבטא שקשה מאוד לפספס וגם העברית שלך לא מושלמת ולא פעם יש טעויות בניסוחים (שבעים וחמש קמ"ש, לדוגמה), אבל אתה דואג להשתמש במילים גבוהות. זה מרגיש מלאכותי והורס את הרצף.

 

הסרטון הזה הוא (ורבים אחרים, הם פשוט לא עולים כאן ו/או לא מעניין אותי אם הם ישתפרו או לא) הסיבה שלא כל בנאדם עם גישה למצלמה ולרכב צריך להפיק ביקורות על מכוניות. הוא הסיבה שמקצוע ה"עיתונות" איבד את כל הקרדיט שלו - כי "לכל אחד יש גישה למערך של 3 מצלמות איכותיות" ואנשים שלא מבינים, לא במכוניות, לא בנהיגה, לא בצילום, לא בעריכה, ולא בהגשה, קמים בבוקר ומחליטים שהם מעלים סקירות לאינטרנט. זה לא עובד ככה, חבר'ה. יש סיבה שבהפקות כאלה ובגופי מדיה רציניים (לא כמו קארספורום) יש לכל אדם תפקיד. יש אחד שמצלם, אחד שמגיש, אחד שעורך ואחד שמפקח על כל התהליך - כי אז יש בנאדם אחד שיודע מה צריך להיות בסרטון ולאף אחד לא "כואב" להשאיר שוטים על רצפת חדר העריכה, ואז לא מסיימים עם סרטון של 28 דקות שמעביר כמות מידע שהיו מספיקות 5 דקות כדי להעביר בכיף, וחלק לא קטן ממנו גם מציג טעויות עובדתיות.

 

הסרטון הזה הוא הסיבה שאני כל כך מתעקש לא לפרסם סרטונים במגזין שלנו, כי אני יודע שאם אני אעשה את זה בעצמי, זה כנראה לא יצא הרבה יותר טוב. 

יש משפט שבשנים האחרונות צץ בתדירות עולה וגוברת - We thought so much about whether we could, that we never stopped to think about whether we should. 

 

יחד עם כל זה, עצם זה שיש לך את הכוח והרצון להפיק כל כך הרבה סרטונים על פני כל כך הרבה שנים זה מעולה וזו נקודת פתיחה פנטסטית. אתה פשוט צריך ללמוד להתמקצע (או לבנות סביבך צוות) בשאר האספקטים של יצירת סקירות וידאו למכוניות. רק "להבין במכוניות" זה פשוט לא מספיק. 

סליחה מראש שצוטטתי הכל, אני מהנייד.

הרגשתי שפניית אליי במודע או שלא עם המשפט של ה3 מצלמות, לכן אגיב רק בהקשר הזה.

אני באמת חושב שהסרטון ערוך טוב, לכל היותר לא רע, ואולי אם אתה או אחד מחברי צוות האתר היה עושה את הסקירה, מבחינת מקצועית היא הייתה טובה יותר, ואז הסרטון היה נראה הרבה יותר טוב.

לא כל סרטון שמפיקים חייב להיות ברמה של טופ-גיר ושות׳.

מקבל את דעתך כמו שאתה מקבל את דעתי (מקווה לפחות [emoji18]).

בסופו של יום, כולנו פה כי כיף לנו להכנס לפורום, רוצים לדעת עוד ונהנים מזה.

 

פות״ש, קח הכל בטוב ובביקורת בונה, לאף אחד אין רצון לפגוע באחר והכל ברוח טובה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, turnso כתב:

פבל,

קראתי את התגובה שלך בעיון והיא מאוד מקוממת.

מצד אחד, משתמע שאין לך רצון לפגוע באחר, מצד שני, יש דרך להגיד/לכתוב דברים ע"ג הפורום ולא משנה באיזו שנה אנחנו או על איזה נושא מדובר.

מרגיש לי שעברת את הגבול בין ביקורת בונה/מועילה/מקדמת לבין ביקורת הורסת, גם כדי לתת ביקורת צריך ללמוד איך עושים זאת.

לבטל באופן כמעט מוחלט את התוכן שפותח השרשור יוצר, עם הצהרות הערכה ומעט מאוד הצעות ייעול/רעיונות לשיפור - לא הופך את זה לביקורת בונה.

 

 

 

 

 

 

 

 

דווקא היו שם לא מעט הצעות ייעול, אלא שאפשר להתייחס אליהן, ואפשר להיות snowflake ולהתרכז בטון. בחיים האמיתיים א' יעזור, ב' כנראה לא ממש.

 

לגבי התוכן, תראה את ההודעה הקודמת שלי. היו שם כמה טעויות במונחים די בסיסיים. זה מטעה וזה בדיוק מה שמטיל צל על יתר הסרטון, על כל מעלותיו ועם מלוא הכבוד להשתדלות.

 

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, RK כתב:

 

דווקא היו שם לא מעט הצעות ייעול, אלא שאפשר להתייחס אליהן, ואפשר להיות snowflake ולהתרכז בטון. בחיים האמיתיים א' יעזור, ב' כנראה לא ממש.

 

 

סלח לי, תקרא לי snowflake אבל אני קורא וקורא והטון כל כך חזק, שההצעות ייעול נעלמות.

יש דרך להעביר ביקורות בונות וזו לא הדרך.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק מה שדיברתי עליו. זה גם לא עניין של סליחה או לא. החיים האמיתיים הם לא safe space. אם הייתי מפשל במבחן הראשון שהוצאתי לפה, אף אחד לא היה מזמין אותי לשני, גם אם הייתי מוכיח שמאד מאד השתדלתי. אם אפסיד את כל התיקים שלי בעבודה, לא יישארו לי לקוחות למרות שתאמין לי, אני מאד משתדל בעבודתי. אני כבר לא מדבר על זה, שנפתח פה שרשור שלם על סמך טעות נהיגה די בסיסית בסרטון קודם של פות"ש, כך שהביקורת רחוקה מלהיות במקום ריק.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקורת זה כמו למשוך כסף מהבנק,
צריך להפקיד משהו לחשבון קודם.

תן כמה מחמאות גם אם לא בזכות ואחר"כ תנחית עליו את המכה.

אני לא מבין כלום בצילום אבל אני חובב רכב וסקירות.

ה20 שניות הראשונות של הסרטון פיתחו בי תקוות שווא.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, אסטון מרטין כתב:

תן כמה מחמאות גם אם לא בזכות ואחר"כ תנחית עליו את המכה.

 

אם תבוא אלי ותחמיא לי על השיער הארוך והשופע שלי, ופעם אחרונה שזה היה נכון היה בסביבות 2003, מה אני אחשוב על זה?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, RK כתב:

וזה בדיוק מה שדיברתי עליו. זה גם לא עניין של סליחה או לא. החיים האמיתיים הם לא safe space. אם הייתי מפשל במבחן הראשון שהוצאתי לפה, אף אחד לא היה מזמין אותי לשני, גם אם הייתי מוכיח שמאד מאד השתדלתי. אם אפסיד את כל התיקים שלי בעבודה, לא יישארו לי לקוחות למרות שתאמין לי, אני מאד משתדל בעבודתי. אני כבר לא מדבר על זה, שנפתח פה שרשור שלם על סמך טעות נהיגה די בסיסית בסרטון קודם של פות"ש, כך שהביקורת רחוקה מלהיות במקום ריק.

RK,

אני לא נכנס להיבטים הטכניים, אני הדיוט גמור - מודה ומתוודא.

וברור שיש מקום לביקורת בונה.

התגובה שלי מתייחסת אך ורק לדרך בה הועברה הביקורת. לא ככה מעבירים ביקורת בונה, ככה הורסים.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיל ראש.

אי אפשר להחמיא על משהו שלא קיים אבל אפשר להחמיא על משהו שלא בהכרח "מגיע"

יש הבדל קל בינהם לא ככה? 

נ.ב

הרבה יותר מתאים לך עם קצר :)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורסים מי שלא מוכן להיבנות. מי שמוכן להיבנות, מסתכל על התוכן.

 

אם אתה לא מבין בהיבטים הטכניים, קשה לך להפנים עד כמה בסיסיות ומהותיות הטעויות.

  • מעניין 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, RK כתב:

וזה בדיוק מה שדיברתי עליו. זה גם לא עניין של סליחה או לא. החיים האמיתיים הם לא safe space. אם הייתי מפשל במבחן הראשון שהוצאתי לפה, אף אחד לא היה מזמין אותי לשני, גם אם הייתי מוכיח שמאד מאד השתדלתי. אם אפסיד את כל התיקים שלי בעבודה, לא יישארו לי לקוחות למרות שתאמין לי, אני מאד משתדל בעבודתי. אני כבר לא מדבר על זה, שנפתח פה שרשור שלם על סמך טעות נהיגה די בסיסית בסרטון קודם של פות"ש, כך שהביקורת רחוקה מלהיות במקום ריק.

אני חושב שהצדקה של ביקורת אינו תירוץ משכנע לחוסר נימוס בצורת העברתה.

בהינתן האפשרות שניתן להעביר את אותה הביקורת בדיוק בצורה "רכה" יותר, אני לא רואה איך ההודעה הזו רלוונטית לטענה של טורנסו.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, RK כתב:

הורסים מי שלא מוכן להיבנות. מי שמוכן להיבנות, מסתכל על התוכן.

 

אם אתה לא מבין בהיבטים הטכניים, קשה לך להפנים עד כמה בסיסיות ומהותיות הטעויות.

 

גם אם ההיבטים הטכניים שגויים, לא מסכים איתך לגבי המשפט הראשון, גם יש דרך להרוס כדי לגרום למישהו לבנות.

זו לא הדרך.

לצ"ה:

https://www.forbes.com/sites/forbescoachescouncil/2017/06/19/15-ways-to-offer-truly-constructive-feedback/#51f260716e9b

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי turnso
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, RK כתב:

וזה בדיוק מה שדיברתי עליו. זה גם לא עניין של סליחה או לא. החיים האמיתיים הם לא safe space. אם הייתי מפשל במבחן הראשון שהוצאתי לפה, אף אחד לא היה מזמין אותי לשני, גם אם הייתי מוכיח שמאד מאד השתדלתי. אם אפסיד את כל התיקים שלי בעבודה, לא יישארו לי לקוחות למרות שתאמין לי, אני מאד משתדל בעבודתי. אני כבר לא מדבר על זה, שנפתח פה שרשור שלם על סמך טעות נהיגה די בסיסית בסרטון קודם של פות"ש, כך שהביקורת רחוקה מלהיות במקום ריק.

 

איזה סרטון קודם ואיזו טעות? סתם כדי לקבל קונטקסט. 

 

אני גם חושב שהביקורת של פבל היתה ברוטלית מאוד, גם אם אמיתית ונכונה בעיקרה, היא נעשתה בצורה כל כך קשה שזה מוציא את כל האוויר מהרצון שלו באמת לעשות משהו עם זה, לעשות מבחור שבסכ"ה אוהב את התחום, ללא יומרות גבוהות ובלי להרוויח מזה שום דבר, סוג של פוסטר בוי לכל מה שרע בווידאו של רכבים זה מעבר לקשוח, זה כבר סתם אכזרי. 

 

הערות מקצועיות שקשורות לידע או חוסר ידע אני מקבל ואתם צודקים וזה לא צריך לקרות, אבל לדרוס בצורה קשה כל חלק קטן בפרזנטציה כאילו מדובר במישהו שמנסה להיות מאט ווטסון או עובד עם התקציבים של מאט ווטסון זה טו מאץ'.

 

חוץ מזה שאני גם לא מסכים עם המסקנה של פבל שבגלל זה הוא לא עושה ווידאו, אולי הוא סופר פרפקציוניסט ואם זה לא ברמת הפקה של טופגיר אז זה לא שווה כלום אבל אני הייתי מבסוט רצח גם אם ההפקה חובבנית לראות את פבל ואותך למשל לוקחים את המגאן ומדברים עליה ואז נוסעים איתה בכביש טוב ו/או במסלול וחוזרים עם התרשמויות באמת אמיתיות ולא מתחנפות כמו רוב המדיה בארץ (וגם בחו"ל הרבה פעמים), גם אם זו לא רמת הפקה מדהימה זה בטח עדיף מכלום וגם לסרטון הזה שירדתם עליו כל כך, במיוחד אם היה לו קצת יותר ידע מקצועי, יש בהחלט ערך ועדיף שיהיה קיים ככה מאשר שלא יהיה קיים בכלל. 

 

לדעתי צריך לתמוך ולעודד תוכן בעברית בטח כשזה מישהו שעושה את זה נטו מהלב ומתוך תשוקה, אפשר לכבד קצת יותר ולהעריך. 

 

אגב הביקורת שלך רומן נעשתה בטוב טעם הרבה יותר משל פבל למרות שגם היתה קשוחה, יש דרך להעביר דברים לטעמי. 

 

מקווה שהבחור לא נפגע יותר מדי ושזה לא יוריד לו את המוטיבציה מלהמשיך אלא שדווקא הסיק מזה מסקנות ושישפר את מה שיכול.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שלא ראיתי את כל הסרטון וזה למה:

1. מלכתחילה קשה לי עם ביקורות רכב שאורכן יותר מ-20 דקות. אולי התרגלתי לcarwow, אבל באמת שאני לא רואה הסבר לדבר כלכך הרבה.

2.ברגע שהדיבור נהיה טכני, אני מאבד ריכוז. לא כי קשה לי להבין את התוכן אלא כי אני מעדיף דברים כאלה בכתב. זה כמו שבלימודים המרצה יכול לדבר ולא אבין דבר, אבל אם יכתוב את זה על הלוח אבין ברגע.

ואני לא היחיד דרך אגב, בcarwow הקשיבו לביקורת הזאת והוסיפו טקסט בסירטון ברגע שמדברים על נתוני המנוע.

3.כריזמה, כריזמה, כריזמה.

אם יש משהו שמשותף לכל סרטון ביקורת ישראלי זה חוסר כריזמה. אפילו דאג דמיירו שדי אוכל את הראש, מצליח להעביר 25 דקות של קורק ופיצ'רס בצורה סבילה.

4. בהתחלה זה היה נראה נורא מבטיח ואז הגיע סט השוטים שארך יותר מדי זמן וכשיש משהו שמרגיש לך פאשלה כבר בהתחלה, זה מוריד עניין.

כמו שאם תגיד משהו מפגר לבחורה בתחילת ההכרות ותשרוף את עצמך, אין דרך חזרה.

 

כל הדברים האלה נאמרו בתור חובב רכב שאוהב לצרוך תוכן על רכבים ובלי ידע טכני עשיר כמו פבל או רומן.

 

ולמרות כל אלה, תמשיך לעשות את הסרטונים האלה ותמשיך להפיץ אותם אבל תמיד תשאף להשתפר. גם בשביל הצופים וגם בשבילך. 

תראה סרטונים ישנים של chrisfix או engineering explained, וההתקדמות שהם עשו זה משהו לא יאמן. פעם הסרטונים שלהם באמת היו קשים לצפייה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...