Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב שבסופו של דבר אני ישים לו מערכת פליטה משופרת, קיט יניקה ואולי תוכנה

התקציב שלי הוא 50-60 אלף, השאלה שלי איזה רכב הכי כדאי לבחור (חייב טורבו באוטו)  אשמח אם תציעו לי רכבים שהם לא סיאט איביזה / סיאט ליאון ושיהיה להם סאונד טוב אחרי החלפת מערכת פליטה וקיט יניקה.

פורסם

רק תיקח בחשבון שמערכת פליטה משודרגת לא עוברת טסט, ומערכת פליטה רועשת יחד עם שוטר משועמם= הורדה מהכביש....

סתם לידע כללי בתור אחד שכבר חולה בחיידק,

אגב אני דולה מידע עכשיו על דודים שיש להם ברז המופעל על מערכת ואקום ונפתחים על פי דרישה בין אם בעזרת כפתור המפעיל את משאבת הואקום או בעזרת צינור הואקום שיוצא מהוויסטגייט...

הברז יפתח רק בזמן גדישה ניפתח מעבר פתוח לגזים וכשאין שימוש האוטו שקט ולא מטריד שוטרים.

פורסם

לגבי העברת טסט זה חלק מהבעיה, אני מודע לעניין אבל אני חושב שאני אוכל להשיג את הקשרים המתאימים כדי לפתור אותה הבעייה הגדולה שלי זה שאני לא מכיר מספיק רכבים לתקציב שלי שיהיה לי בהם אחלה של חויית נהיגה

ולגבי מערכת הפליטה אני לא מחפש רועש ששומעים אותי 20 קילומטר ממני אני מעוניין להתקין ברכב שיבחר מערכת פליטה שתשמע טוב.

פורסם

הכותרת, שזהה לכותרת של הפורום, נערכה למשהו קצת יותר ענייני וממוקד. 

לגבי ההצעות לרכב - טורבו יש בערך ב-80% מהמכוניות שעולות 50-60 אלף שקל. אגזוז ותוכנה אפשר להתקין בכולן. 

 

"אחלה חוויית נהיגה" זה פחות או יותר התיאור הכי גנרי שאפשר לבטא במילים. אם אתה רוצה לקבל ייעוץ משמעותי, כדאי שתתחיל להסביר את הדרישות שלך בצורה שגם בני תמותה פשוטים יוכלו להבין. 

 

מה בדיוק אתה מחפש ברכב (חוץ מהאפשרות להתקין לו אגזוז ותוכנה)? ביצועים? כוח? אחיזה? תקשורת? מרווח? אמינות? חסכון בדלק? שימושיות? אבזור? לכל פרמטר של מכונית יש מילה, ברוב המקרים, המילה הזאת היא לא "אחלה". תשתמש בהן. אחרת לא תקבל פה אף עצה נורמלית, כי אף אחד לא יודע מה אתה רוצה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

חוץ מכל מה שציינתי בהודעה הראשונה אני כן רוצה שהרכב יהיה אמין וחסכוני בדלק מבחינת הכוח לא כזה משנה לי.

אני מכוון לרכבי vag כמו פולקסווגן אבל אמרו לי שלא כולם כל כך אמינים והחלקים של חלקם מאוד יקרים 

חשוב לי שהרכב ירגיש ספורטיבי.

עריכה אחרונה על ידי Liron4
פורסם

קח את כל המילים שציינתי בפסקה האחרונה בהודעה שלי, ותסדר אותן מהחשובה ביותר, להכי פחות חשובה. ככה נוכל לקבל תמונה קצת יותר מסודרת. כי אם לא חשובים לך ביצועים וכוח, הייעוץ יילך לכיוון אחר לגמרי. 

 

אגב, אם לא חשוב לך כוח, וחשוב לך צריכת דלק ואמינות, למה לשים תוכנה...? כל מה שתוכנה עושה (חוץ מאשר במקרים שהיא עושה כלום) זה להוסיף כוח, לעלות את צריכת הדלק, ולהפוך את האוטו לפחות אמין, גם אם במידה מזערית (כי הוא מפיק יותר כוח ממה שהוא תוכנן). 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מאמין שלא. אבל מה זה משנה? זה קורע מצחוק ודי מתאים לדרישות פותח הדיון... 😆 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...