Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DonJuan

סיאט ארונה מול קיה סטוניק מול יונדאי וניו

Recommended Posts

לפני 16 שעות, dorsht כתב:

הקאמיק מציעה 9 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב.

בארונה יש 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, אבל יש רק זיהוי סטייה מנתיב על ידי מובילאיי.

 

מצד שני ארונה עולה כ-10 אלף ש"ח פחות והיא מקבוצת רישוי נמוכה יותר, מה שאומר אגרת רישוי זולה יותר.

 

יש לי כבר לא מעט תובנות לגביי הארונה, השאלה מה מעניין אותך.

נסענו היום בטי קרוס של פולקסוואגן, אמנם היא יקרה יותר מהארונה, אפילו משמעותית יקרה יותר אבל היא הייתה נוחה יותר בנסיעה, שקטה יותר, עם תיקון סטייה מנתיב אקטיבי ותא מטען פונקציונאלי יותר.

 

איזה שהם תובנות לגבי הטי קרוס של פולקסוואגן?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על רמת הגימור הגבוהה בטי קרוס?


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, DonJuan כתב:

נסענו היום בטי קרוס של פולקסוואגן, אמנם היא יקרה יותר מהארונה, אפילו משמעותית יקרה יותר אבל היא הייתה נוחה יותר בנסיעה, שקטה יותר, עם תיקון סטייה מנתיב אקטיבי ותא מטען פונקציונאלי יותר.

 

איזה שהם תובנות לגבי הטי קרוס של פולקסוואגן?

רכב יקר שלא בצדק. 

אם כבר הגעת לרמת המחיר הזו, כדאי שתבדוק את הפיג'ו 2008.

  • עצה טובה! 3

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שהיום הלכתי לראות את ה2008 ולא כ"כ התלהבתי ממנה.

המושב לא מאוד רחב, המקום לרגליים מקדימה לא מכובד, המסך מולטימדיה נראה קטן ולא ממש נפלתי מהכיסא - ראיתי טובים ממנה.

ושלא יהיה ספק, אני חובב צרפתיות בסך הכל.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • מעניין 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, dorsht כתב:

אתה מדבר על רמת הגימור הגבוהה בטי קרוס?

כן, comfortline plus

יש לך דעה לגביה?

היא יקרה ב 20 אלף ש"ח יותר מהארונה FR

 

אגב בבדיקת מחיר שראיתי בבריטניה, דווקא הארונה יותר יקרה מהטי קרוס שזה מוזר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את הוניו הייתי מעיף ממערכת השיקולים כי אני אישית לא אקנה רכב חדש עם 1.6 אטמוספרי.

בין הסטוניק והארונה כבר יותר צמוד..

הארונה תהיה יותר זריזה וגם לדעתי יותר נאה.

 

אבל אני אישית הייתי בודק את הקונה ההבירידית שנכנסה עכשיו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי היום בווניו , לא מרגיש קלסטרופובי כמו הסטוניק אבל גם לא מרווח כמו הארונה. מרגיש דיי פשוט מבפנים.

אני נוטה להסכים עם ההמלצה שלא לבחור ב2008, לפחות לא בגרסה הבסיסית, ב2020 החסרונות באבזור כמו בקרת שיוט אדפטיבית דיי מורגש.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת הרכבים שאוזכרו (להוציא את ה- 2008 שהשתרבבה לדיון) הסקודה קאמיק בשלוש רמות גבוה יותר מבחינת מרחב פנים, בשתי רמות גבוה יותר מבחינת חומרי פנים וברמה אחת גבוה יותר מבחינת אבזור ושווה כל שקל הפרש לדעתי למי שהפרמטרים הללו חשובים לו.

 

תא המטען של הקאמיק על הנייר קטן יותר מהארונה ודומה לרכבים האחרים, צריך לבדוק את המצב בפועל והאם תא המטען יספיק לפותח השרשור.

 

מבחינת יחידת ההנעה של הקאמיק והארונה של ה- 1 ליטר בשילוב עם גיר ה- dsg, דווקא היא לא להיט לפי חלק מהביקורות, מעלה הילוכים למעלה מהר מדי דבר שמצריך מהר מאד הורדה שלהם וחוזר חלילה ופעולה גסה ולא רהוטה בחלק מהמצבים. מי שלא רגיש לאיך הרכב שלו מתנהג כנראה לא ישים לב ותלוי גם בתוואי הנסיעה.

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, green כתב:

לעומת הרכבים שאוזכרו (להוציא את ה- 2008 שהשתרבבה לדיון) הסקודה קאמיק בשלוש רמות גבוה יותר מבחינת מרחב פנים, בשתי רמות גבוה יותר מבחינת חומרי פנים וברמה אחת גבוה יותר מבחינת אבזור ושווה כל שקל הפרש לדעתי למי שהפרמטרים הללו חשובים לו.

 

תא המטען של הקאמיק על הנייר קטן יותר מהארונה ודומה לרכבים האחרים, צריך לבדוק את המצב בפועל והאם תא המטען יספיק לפותח השרשור.

 

מבחינת יחידת ההנעה של הקאמיק והארונה של ה- 1 ליטר בשילוב עם גיר ה- dsg, דווקא היא לא להיט לפי חלק מהביקורות, מעלה הילוכים למעלה מהר מדי דבר שמצריך מהר מאד הורדה שלהם וחוזר חלילה ופעולה גסה ולא רהוטה בחלק מהמצבים. מי שלא רגיש לאיך הרכב שלו מתנהג כנראה לא ישים לב ותלוי גם בתוואי הנסיעה.

תראה, ישבנו היום בקאמיק.

אני בחור גבוה, 190 והאמת שלא היה לי כל כך נח.

הכיסא לא החזיק אותי בצורה טובה, הרגשתי את הקימורים של הכיסא בגב שלי.

 

לעומת הארונה, שכן הרגישה לי נוחה.

והטי קרוס שהייתה לי ממש נוחה מבחינת נוחות ישיבה.

 

ראיתי שהדשבורד בקאמיק היה רך לעומת פלסטיק קשה בטי קרוס.

אני לא יודע כמה זה משמעותי או קריטי.

 

שני הרכבים שהרגישו לנו נוח יותר אלו הארונה והטי קרוס עם יתרון לטי קרוס, יש פה עניין כלכלי של 20 אלף ש"ח שהטי קרוס יקר יותר וגם זה רכב חדש, כמה ערך הוא יאבד? לא יודע

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם ישבת בכל הרכבים וראית שהtcross הכי מתאים לך אז מה הבעיה?.

 

אני במקומך לא הייתי מתלבט.

 

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

 

 

 

 


VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, green כתב:

מבחינת יחידת ההנעה של הקאמיק והארונה של ה- 1 ליטר בשילוב עם גיר ה- dsg, דווקא היא לא להיט לפי חלק מהביקורות, מעלה הילוכים למעלה מהר מדי דבר שמצריך מהר מאד הורדה שלהם וחוזר חלילה ופעולה גסה ולא רהוטה בחלק מהמצבים. מי שלא רגיש לאיך הרכב שלו מתנהג כנראה לא ישים לב ותלוי גם בתוואי הנסיעה.

רגיש לרכב ומגיע מרכבים ידניים, הפעולה של הורדת ההילוכים לא מרגישה לי גסה, גם כשיורדים 2-3 הילוכים.

לגביי העברת הילוכים מהירה מדי, אפשר לפתור על ידי שימוש במצב ספורט. חוץ מזה גם במצב D לא מרגיש לי שהגיר מעביר בצורה כזו שמפריעה לי לפתח קצב טוב בנסיעה. הרכב מסוגל להאיץ גם ב-65-70 קמ"ש על הילוך שישי או שביעי.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהטי קרוס מצדיק הבדל של 20,000 ש"ח לעומת הארונה.

יש לי בבית ארונה כבר שנה וחצי, נהגתי כמה נסיעות ממצות בטי קרוס והוא מרגיש כמעט אותו הדבר. ההבדל העיקרי הוא באבזור הבטיחות, אבל עדיין לא מצדיק את פער המחיר, אם כבר אז דווקא הדגם הפשוט בטי קרוס ב-120K יותר אטרקטיבי, אבל אין לי מושג בכמה מוצע ארונה FR במבצע הנוכחי. ב-135K יש כבר סיאט אטקה שגדול, מרווח ואיכותי יותר משניהם.

הקאמיק ממש מוצלח בעיני, מרגיש רכב בוגר יותר, תמורה מעולה למחיר ומתאים יותר למשפחה, אבל אם המושב לא נוח זה דיי דיל ברייקר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שלא מבין את אופנת ה'לקחת סופר מיני ולהגביה אותה' ולהפוך אותה לסוג של ג'יפון.. לא מדבר אליי.. עצה שלי- קח לאון סטייל 1.5 הרבה יותר רכב, יותר מקום, יותר יציבה והכי חשוב מנוע נורמלי לעומת ה1 ליטר עם 3 צילינדר שלא מפסיק לרעוד בתחילת נסיעה.. הלאון סטייל נמכרת עכשיו ב117 מחיר פצצה לדעתי 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם הלאון, שזה רכב שהוחלף. אנשים לא אוהבים לקנות מוצר חדש ולגלות עוד חודש שהוא מיושן. אבל חוץ מזה הלאון אחלה אוטו

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיו לו שני רכבים מהקונצרן חצי שנה לפני שהחולפו יש בזה משהו אבל יש גם יתרונות בדמות מחיר יותר טוב.. הלאון החדשה תגיע רק עוד חצי שנה לפחות וגם המחיר יעלה לפני מה שהבנתי..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...