Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

אני לקראת סיום שיפוץ של רכב שאני עובד עליו כבר שנה וחצי ועוד מעט מגיע השלב של קנייה של מערכת לרכב אבל יש שתי בעיות

1-תקציב די נמוך(2000 שקל)

2-הרכב פתוח

 

אני צריך שתעזרו לי לבחור את הציוד שיהיה הכי טוב בשבילי ואני צריך את עזרתכם בעיקר בגלל הבעיה שהרכב פתוח ואני צריך מערכת די חזקה(ואיכותית) במחיר די נמוך..אני יודע

 

אז תודה מראש

עוז

פורסם

אז לפחות את הדבר שהכי מתקרב לזה... :-\

יש לי צ'יינג'ר בבית ויש לי אפשרות להביא סט קומפוננט של mb קווארט משנת 2001(משהו כזה)של היה בהם שימוש ב800 שקל.

פורסם

שמע בתקציב הזה קשה לדחוף בטוח תצטרך לקנות רכיבים שהם יד שניה כמו רדיו דיסק ומגבר זה יוזיז הרבה תקציב בשביל רמקולים איכותיים קצת יותר ממה שאפשר בתקציב של יד ראשונה...

תעשה חיפוש בפורום מכירה תחזור אלינו עם כמה קישורים שתפסו לך את העין ונעזור לך עד כמה שאפשר...

ד"א הMBQ שאמקו לך משנת 2001 לא שווים את הכסף שדרשו ממך

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

800 שקל על קומפוננט שחי 4 שנים?!

בחיים לא הייתי משלם את זה...

וגם אם הייתי קונה אני בטוח שלא הייתי בראש שקט איתם...

וחוץ מזה בתוספת של 100 150 שקל אפשר להביא מוראל דוטק שהם לא רעים אומנם פחות טובים אולי מהMB אבל עדיין לא רע והם חדשים עם אחריות ואתה לא מפחד כשאתה מגביר

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

זה תלוי בהרבה דברים.. אם הוא חי 4 שנים ולא היה בשימוש והוחזק בתנאים טובים (לא בשמש, בתוך האריזה במקום מוצל וקריר) אין שום סיבה שהוא לא יהיה בסדר.. עדיין צריך לבדוק אם הגומיות התייבשו שיש סבירות גבוהה מאוד שזה קרה.. וגם לשמוע אותם לראות אם הם בסדר אז למה לא.? אולי רק בגלל האחריות.

פורסם

בקשר לmb ..זה משנת 2003 ולא שנת 2001(ביררתי עם בעל הקופמפוננט),הם ניקנו בגרמניה לפני שנתיים ולא נעשה בהם שימוש...והוא אומר שזה מהסדרה היוקרתית או משהו כזה...ככה אמרו לו בגרמניה.

 

דבר חשוב-הבחור עם הקומפומננט הוא חבר מאוד קרוב ואני יודע שהוא לא ינסה לעבוד עליי.

 

אז נגיד ואני אקח את הסט...נשאר לי עוד 1200 שקל

לפי מה שהבנתי אני צריך לשים מגבר בשביל הסט הזה...אז אני צריך לחפש מערכת ומגבר?יד שניה כמובן

פורסם

ה- MB לא שווים את הכסף, גם אם הם במצב טוב...

 

בקשר למערכת אם כבר יש לך את הצנצר והרדיו אז מה שאני מציע זה לחלק את התקציב ככה בערך"

קומפוננט 500 שקל

סאב 500 שקל

מגבר 4 ערוצים 1000 שקל.

 

או שאם תביא מגבר יד שנייה בזול, תוכל לעלות את ההשקעה במוצרים האחרים.

פורסם

אתה יודע אם שם הדגם של הקומפוננט?

וב1200 ש"ח אפשר למצוא ביד שניה אחלה מגבר ורדיו דיסק (אני אישית הייתי משקיע יותר על מגבר) ורדיו דיסק פיוניר נחמד, וסאב תקנה אחרכך אם תרצה..

פורסם

לא,הוא לא יודע את השם של הדגם.

הוא הביא את הסט במזוודה בשביל שלא יתפסו אותו במכס ומאז הסט שוכב בקרטון בבית שלו.

 

ואיזה סוג של מגבר אני צריך(כמה וואט,ערוצים)?אני לא ממש מבין בסטריאו.

 

תודה

פורסם

GANGSTA SHIT למה הקומפוננט לא שווה את הכסף?? :loco:

בקשר למגבר תביא 4 ערוצים אם אתה רוצה סאב או 6X9 בהמשך..

ותבדוק אם הנתונים של המגבר מתאימים לקומפוננט ולעוד סאב שאולי תקנה בהמשך..

פורסם
ה- MB לא שווים את הכסף, גם אם הם במצב טוב...

 

בקשר למערכת אם כבר יש לך את הצנצר והרדיו אז מה שאני מציע זה לחלק את התקציב ככה בערך"

קומפוננט 500 שקל

סאב 500 שקל

מגבר 4 ערוצים 1000 שקל.

 

או שאם תביא מגבר יד שנייה בזול, תוכל לעלות את ההשקעה במוצרים האחרים.

אחי אין לי רדיו,יש לי רק צ'נג'ר בבית.

פורסם

מה שתומאס אמר גם נכון..

לקנות קומפוננט ואחר כך אם תרגיש מחסור תוסיף סאב...

שמע בגדול התקציב צריך להתחלק ככה לפי דעתי

רדיו דיסק 400 יד שניה

מגבר 900 יד שניה

קומפוננט חדש דנדש 700

אני הייתי עושה ככה...

אם תוכל לחרוג בעוד קצת תוסיף לתקציב 200 שקל תקנה מוראל דוטק קומפוננט

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...