Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מה יכולה להיות הבעיה אם תוך כדי נסיעה ההילוכים האוט' לא פועלים, האוטו מותנע אבל לא נוסע, לא ב-D לא ברוורס בשום הילוך, האוטו פשוט הפסיק לנסוע. יש רעש של הגז אבל האוטו לא זז.

 

מה יכולה להיות הבעיה? מדובר בתיבת הילוכים אוטמטית, מיצובישי לנסר 93.

 

אשמח על תשובה מהירה.

אתי

פורסם

תתחיל מהקל לכבד" בדוק ראשית חוסר נוזל תמסורת אוטומטית בצבע אדום, על ידי בדיקת המדיד הקצר,

הנמצא בתיבת ההילוכים, הנמצא על תיבת ההילוכים של הרכב מצד ימין!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל, תודה על התשובה.

 

בעלי בדק והוא אומר שבמרכיב הזה הכל בסדר, לא חסר שמן בגיר.

 

מה השלב הבא?

פורסם

יש לגרור את הרכב ל מכון לגירים אוטומטים!

מחיר משוער כתובת וכולי, תקבלי בוודאי מרפי לין, או תיכנסי לאתר מוסכים, ותחפשי מכון גירים,

הקרוב למקום מגורייך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבהרה קטנה לפני ההבהלה.

אני מניח שחנית את הרכב במקום כלשהו, העברת למצב P ולאחר מכן כשהתנעת והעברת ל-D.

במידה וכן, העבירי ל-N ונסי לשחרר את בלם היד:

במידה והרכב בשיפוע קל, תני לו להתדרדר לאיטו ובמידה והרכב במישור ולא זז ע"י כוחות הטבע, נסי לדחוף אותו בעדינות.

אם הרכב נעצר (כמו במצב P רגיל), יכול להיות שהמוטטת המעבירה את תנועת הידית לגיר נתקלה ואינה מעבירה את מצב הידית לגיר.

זוהי השערה בלבד, אך כדאי לבדוק בכ"ז.

נסי גם לפתוח את מכסה המנוע ולבקש מבעלך להתבונן בתא המנוע. בזמן זה, העבירי את ידית ההילוכים בכל מצביה באיטיות ובקשי מבעלך לבדוק האם הוא רואה תנועה של מוט הנכנס לתיבת ההילוכים.

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
נתקלה ואינה מעבירה את מצב הידית לגיר.

זוהי השערה בלבד, אך כדאי לבדוק בכ"ז.

נסי גם לפתוח את מכסה המנוע ולבקש מבעלך להתבונן בתא המנוע. בזמן זה, העבירי את ידית ההילוכים בכל מצביה באיטיות ובקשי מבעלך לבדוק האם הוא רואה תנועה של מוט הנכנס לתיבת ההילוכים.

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

מצב בדיקה מסוכן ולא ממומלץ(אלא יש ביטוח חיים גבוה)

יכול להיות בעיה בגיר ויכול להיות בעיה בציריה שבורה /מחליקה.כדי ליגרור למוסך לאיבחון.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...