Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיוני ברכבי VAG רפידות לא מקוריות עלולות לשרוק. אם החסכון לא משמעותי לא בטוח ששווה להתעסק עם זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
מניסיוני ברכבי VAG רפידות לא מקוריות עלולות לשרוק. אם החסכון לא משמעותי לא בטוח ששווה להתעסק עם זה.

לא בדיוק נכון. אני אישית כבר עם קרוב ל 100 אלף קמ בסקודה עם רפידות של בוש..אולי מעט שריקות עדינות בהתחלה שחלפו מהר מאוד שהרפידה השתפשפה לה ותפסה את שטח המגע עם הצלחת. גם רמסה לא שרקו על הסקודה הקודמת שלי.

פורסם
מניסיוני ברכבי VAG רפידות לא מקוריות עלולות לשרוק. אם החסכון לא משמעותי לא בטוח ששווה להתעסק עם זה.

 

אבל אין דבר כזה רפידות מקוריות, יש חברות וכל חברה ממותג כלשהו שהוא לא VAG, יש שם סה"כ צלחות מחברה כלשהי שכנראה היא ATE / BREMBO וכו', במוסך אופל לדוגמא הרפידות והצלחות החליפיות לאופל אדם S הן BREMBO או TRW, שמן הסתם עדיפות לי על פני GM או כל יצרן אחר שמתיימר לשים את המדבקה שלו על הצלחת, סה"כ שיווק ומחיר.

כמובן שזה גם תלוי באמת איכות המוצר, אם תשים חליפי סיני תוצרת צ'ינג צ'ונג לא נתפלא שיהיו שריקות..

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...