Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין FR\208\מאזדה 2 דינאמיק+ שנתונים 2016-2017

חשובה לי אמינות, ספורטיביות, איבזור

מכיר את תחלואות DSG ורצועת תזמון ב208. מצד שני יש איזשהי סיבה מיוחדת שהמאזדה כל כך יותר יקרה משתי הדגמים האחרים?

פורסם

בעיקר תדמית עקב אמינות עדיפה.

ה208 הכי נוחה מבין השלוש (לטעמי). לקראת סוף 2017 התחלפה האיביזה לדגם יותר מרווח ומאובזר, הייתי מעדיף אחת מהדור החדש.

הביצועים הכי טובים באיביזה, התנהגות הייתי נוטה יותר ל2 או ל208.

פורסם

אמינות, ספורטיביות ואבזור לפי סדר ההעדפות שלך ברור שאתה צריך לנטות לטובת המאזדה 2.

 

הכי פחות מהרשימה זו האיביזה שהאמינות לא מדהימה וגם מבחינה ספורטיבית היא די MEH עם התנהגות בינונית למדי.

פורסם

נראה שהבחירה בין מאזדה ל208. יש הבדל של כמעט 10 אלף בין הרכבים וזה בלי לדבר על SPORT/PUREWHITE. ההבדל בינהם משמעותי ברמה של שנתון. יש משהו במאזדה ששוה את זה? אולי רק שמירת ערך?

פורסם

לדעתי יחידת ההנעה של האיביזה עדיפה על הפיגו ולכן תהיה מהנה יותר עם מושבים בעלי תמיכת צד טובה יותר.

הדור החדש של האיביזה עדיף משעותית מהקודם וכדאי לקחת אותו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למאזדה התנהגות הכביש המהנה ביותר מהדגמים הנ״ל. לאיביזה יחידת הכח הטובה ביותר ותא הנוסעים המודרני מבין השלוש. לפיג׳ו הנוחות הטובה ביותר בעיר (מחוץ לעיר האיביזה מרוסנת יותר). בין המזדה והפיג׳ו, שלהן גיר פלאנטרי, זה של המאזדה מוצלח יותר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לאחר שנהגתי על שלושת הרכבים וכבעלים של מאזדה 2, אני יכול לתאר לך פחות או יותר את התחושות שקיבלתי מכל אחת-

סיאט - פעולת גיר מעט מהוססת בעיר ופקקים, תמיד מרגיש מן עננה לא ברורה על הDSG, כל חריקה ורעש רצים לי בראש החלפת מצמדים אבל כנראה שפשוט צריך להתרגל לזה, זמינות כוח מיידית, האוטו רץ קדימה בלחיצה ותמיד מצאתי את עצמי אומר ״איך זה מנוע 1.0 ליטר????״.

מבחינת נוחות היא הייתה לי הכי פחות נוחה, אני בחור גדול וקיבלתי הרגשת צפיפות קלה מהמושב נהג לאחר 10 דקות נסיעה, מתאר לעצמי שזה לא משתפר בנסיעה של שעה.

פנים הרכב הכי מזמין לדעתי מהשלושה, מבחינת החוץ לדעתי היא גם הכי יפה מכולן.

פיג׳ו 208 - הכי נוחה מכולן, מנוע ה3 צילינדרים מורגש בעמידה, בסיאט לא הרגשתי אותו, זמינות כוח טובה אך לא כמו בסיאט.

פעולות הגיר גם מעט מהוססות למרות היותו פלנטרי.

אישית לא אהבתי בכלל את הישיבה ברכב, כל העניין שההגה קטן ונמוך ולוח המחוונים יושב ״בתוכו״ לא דיבר אלי, בעל הרכב אמר לי שפשוט צריך להתרגל לתנוחת נהיגה שונה ואז זה בסדר אבל זה פשוט עשה לי רושם של ״ממש לא בא לי להתרגל לדבר הזה״.

מאזדה 2- מאוד נוחה לי, מרגישה חזקה יותר ממה שהיא באמת, האוטו מגיב ומתנהג טוב ולדעתי נותן את החבילה השלמה למי שמחפש מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי ועדיין לקבל תחושה כלשהי של ספורטיביות, מגיב טוב ללחיצות ואף פעם לא היה חסר לי כוח, גם לא בעליות לירושלים.

מבחינת פנים הרכב מסך המולטימדיה עובד קצת עם דיליי מה שמציק לפעמים אבל מתרגלים, הרכב מגיע ללא משענת יד מה שמבחינתי היה דיל ברייקר בהתחלה אבל התקנתי משענת מקורית של מאזדה במוסך המרכזי והיא מחזיקה מצויין ונראית כאילו הגיעה בילדאין עם הרכב.

 

מהשלושה לדעתי הסיאט הכי חזקה והכי מאובזרת, אם אתה מקבל את הDSG, ורוב הנסיעות שלך הן לא פקוקות הייתי הולך עליה.

פורסם
לאחר שנהגתי על שלושת הרכבים וכבעלים של מאזדה 2, אני יכול לתאר לך פחות או יותר את התחושות שקיבלתי מכל אחת-

סיאט - פעולת גיר מעט מהוססת בעיר ופקקים, תמיד מרגיש מן עננה לא ברורה על הDSG, כל חריקה ורעש רצים לי בראש החלפת מצמדים אבל כנראה שפשוט צריך להתרגל לזה, זמינות כוח מיידית, האוטו רץ קדימה בלחיצה ותמיד מצאתי את עצמי אומר ״איך זה מנוע 1.0 ליטר????״.

מבחינת נוחות היא הייתה לי הכי פחות נוחה, אני בחור גדול וקיבלתי הרגשת צפיפות קלה מהמושב נהג לאחר 10 דקות נסיעה, מתאר לעצמי שזה לא משתפר בנסיעה של שעה.

פנים הרכב הכי מזמין לדעתי מהשלושה, מבחינת החוץ לדעתי היא גם הכי יפה מכולן.

פיג׳ו 208 - הכי נוחה מכולן, מנוע ה3 צילינדרים מורגש בעמידה, בסיאט לא הרגשתי אותו, זמינות כוח טובה אך לא כמו בסיאט.

פעולות הגיר גם מעט מהוססות למרות היותו פלנטרי.

אישית לא אהבתי בכלל את הישיבה ברכב, כל העניין שההגה קטן ונמוך ולוח המחוונים יושב ״בתוכו״ לא דיבר אלי, בעל הרכב אמר לי שפשוט צריך להתרגל לתנוחת נהיגה שונה ואז זה בסדר אבל זה פשוט עשה לי רושם של ״ממש לא בא לי להתרגל לדבר הזה״.

מאזדה 2- מאוד נוחה לי, מרגישה חזקה יותר ממה שהיא באמת, האוטו מגיב ומתנהג טוב ולדעתי נותן את החבילה השלמה למי שמחפש מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי ועדיין לקבל תחושה כלשהי של ספורטיביות, מגיב טוב ללחיצות ואף פעם לא היה חסר לי כוח, גם לא בעליות לירושלים.

מבחינת פנים הרכב מסך המולטימדיה עובד קצת עם דיליי מה שמציק לפעמים אבל מתרגלים, הרכב מגיע ללא משענת יד מה שמבחינתי היה דיל ברייקר בהתחלה אבל התקנתי משענת מקורית של מאזדה במוסך המרכזי והיא מחזיקה מצויין ונראית כאילו הגיעה בילדאין עם הרכב.

 

מהשלושה לדעתי הסיאט הכי חזקה והכי מאובזרת, אם אתה מקבל את הDSG, ורוב הנסיעות שלך הן לא פקוקות הייתי הולך עליה.

גם בבעלותי מזדה 2 2017 (בקרוב מעוניין להחליף) . נהגתי באיביזה, המנוע - בזכות הטורבו מין הסתם- חזק יותר בתאוצות ביניים, והרכב עצמו בגרסת הFR מתקדם יותר ונאה מהמזדה 2 . יחד עם זאת החיים הם לא רק תאוצות ביניים , ואני עדיין לא סגור שאוהב את אופי פעולת הDSG ומנוע 3 בוכנות, למרות שסך הכל עובד לא רע. מנוע המזדה והגיר הפלנטרי בן 6 יחסי העברה מתנהגים חלק יותר לטעמי. את הפג'ו לא אוהב ומסכים עם המגיב מעליי ביחוד לעניין לוח המחוונים אבל לא רק. שווה לבדוק את הרנו קליאו החדשה. ביצעתי עליה נסיעת מבחן, לא רעה סך הכל.

פורסם

רק פרט שולי שהקליאו ברמת איבזור הבסיסית עולה 25 אלף יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
רק פרט שולי שהקליאו ברמת איבזור הבסיסית עולה 25 אלף יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

קליאו "אינטנס" הוצעה לי ב 105 אש"ח. מזדה 2 חדשה ומעודכנת לכשתגיע תעלה יותר, הנוכחית עולה בגרסת דיינמיק בסביבות 107, סיאט בגימור FR עולה 115, סיאט בגימור סטייל 100 . פיג'ו במסלול 0 קמ , כ 82? א ב ל , לא הוגן להשוות רכב שירשם כיד 2. גם מזדה 2 יש במסלול 0 קמ, מניח שגם הרנו תגיע לשם :)

פורסם (נערך)

אין איביזה fr ב 0 ק״מ, ביד 2 דגמי 2017 מוצעים באזור ה 80 אלף.

הפיגו אכן מוצעת במחיר קרוב ל fr אבל האיבזור פחות טוב משמעותית.

 

מזדה 2 עולה 95 - 15 אלף יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני בעלים (00) של איביזה שעלתה לכביש בנובמבר 2016. עד היום עשיתי איתה 167,000 ק"מ על השעון. 0 תקלות מלבד טיפולים בזמן והקפדה על חלפים מקוריים. מדובר ברכב מהנה ביותר לנהיגה, עם מנוע שמצליח גם אחרי שלוש שנים ומספר לא מבוטל של קילומטרים להעלות לי חיוך על הפנים, בעיקר בנסיעה היומית הכרוכה בעליות לירושלים - שם הוא משאיר אבק לרכבים עם נפח מנוע כפול ומשולש ממנו. יש לי רק מילים טובות על הרכב. ממליץ בחום.

×
×
  • תוכן חדש...