Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שראה את המירוץ ביום ראשון שם לב שהחגיגות על הפודיום היו קצת מאופקות, ושהחרטומים של שתי הפרארים נצבעו הפעם בשחור (ראו תמונה). טרולי הסביר במסיבת העיתונאים כמה שיוחנן פאולוס השני היה דמות משמעותית עבורו, אבל נראה שהאבל העיקרי נפל בחלקה של פרארי, שאיבדה אוהד חשוב.

 

בילד אם זונטאג הגרמני כתב שלשום שרק בינואר פגש האפיפיור את בכירי פרארי, כולל שומאכר, וקיבל מהם דגם מוקטן של ה-F2005 (ראו תמונה). שומאכר ביקר בואתיקן גם ב-1999, 11 שנה לאחר הביקור ההיסטורי של יוחנן פאולוס השני במרנלו, כמה ימים לפני מותו של אנצו פרארי. בביקור הזה הוכיח האפיפיור עד כמה הוא בשר ודם, ולא סירב לנהיגה קצרה באחד מדגמי פרארי הפתוחים. הייתי מת להיות שם כשאיזה שוטר היה עוצר פרארי אדומה, ומגלה ליד ההגה את הוד קדושתו.

 

לא פלא ששומאכר אמר ביום ראשון שהוא עצוב מאוד על מותו של האפיפיור. אבל כמו שפרארי נראים השנה, לא תזיק להם איזו עזרה מלמעלה...

 

 

 

 

spacer.gif

_40990337_schumap300.jpg

_40989753_schupopeap203.jpg

×
×
  • תוכן חדש...