Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

את הבעיה הראשונה פותרים כמו כל בעיה של חניה לא חוקית, ע"י קנסות או גרירות. לבעיה השנייה יש לטסלה פתרון מובנה: אם רכב נשאר מחובר למטען יותר מ-5 דקות אחרי שהטעינה הסתיימה הבעלים משלם קנס על כל דקה שבה הוא תופס את העמדה אם יותר ממחצית העמדות תפוסות. אם כל העמדות תפוסות הקנס מוכפל. הגבייה היא אוטומטית דרך כרטיס האשראי שמוזן במערכת.

 

Supercharger Idle Fee

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

מעניין איך הם יעשו שאנשים עם מכוניות רגילות לא יתפסו את החניות שצמודות לסופרצארגרים, והבעיה השנייה שאנשים יחברו את הרכב לטעינה וילכו להסתובב בקניון חצי יום... והחניה תהיה תפוסה גם אחרי הטעינה.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

ה-SuperCharger קונס את בעלי הטסלה אם הוא לא מפנה את העמדה מספר דקות אחרי שהטעינה הסתיימה, ככה שזה ממש לא משתלם.

לגבי מכוניות בנזין שתופסות את העמדות, יש תמרורים להתראה ומחסומים שצריך להזיז. הבנתי שהנהלת החניון מטפלת בזה ברצינות.

 

לפני 51 דקות, Halalit300 כתב:

יש בכלל טיפולים בטסלה או שרק מחליפים רפידות בלמים ושאר חלקים עם בלאי טבעי כלשהו? 

 

בטסלה אין טיפולים.

צריך להחליף את הפילטר מזגן ולבדוק נוזל בלמים פעם בשנתיים (אתה יכול לעשות את זה גם לבד עם קצת ידע טכני).

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Gopher כתב:

 

ה-SuperCharger קונס את בעלי הטסלה אם הוא לא מפנה את העמדה מספר דקות אחרי שהטעינה הסתיימה, ככה שזה ממש לא משתלם.

לגבי מכוניות בנזין שתופסות את העמדות, יש תמרורים להתראה ומחסומים שצריך להזיז. הבנתי שהנהלת החניון מטפלת בזה ברצינות.

 

 

בטסלה אין טיפולים.

צריך להחליף את הפילטר מזגן ולבדוק נוזל בלמים פעם בשנתיים (אתה יכול לעשות את זה גם לבד עם קצת ידע טכני).

 

אין רפידות לבלמים שצריך להחליף וכל הדברים האלה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Halalit300 כתב:

אין רפידות לבלמים שצריך להחליף וכל הדברים האלה? 

 

ברכב חשמלי יש בלימה רגנרטיבית ככה שהרכב נבלם ע"י המנוע ואתה כמעט לא משתמש בבלמים, לכן אתה כמעט לא מחליף בלמים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ביקורות שנכתבו בקבוצה של טסלה על המודל 3 על ידי בעלים של מודל 3 בישראל (ואני מדגיש, זאת לא ביקורת שלי, זה מה שחלק מבעלי טסלה כתבו- אני לא יודע אם הדברים נכונים או לא).

 

כשהרכב חונה בשמש החלל הפנימי מתלהט לטמפרטורה הרבה יותר גבוהה מרכב עם גג רגיל. הגג לוהט בשמש כשנוגעים בו גם בנסיעה. בנסיעה לחלק מפריע החום (לקירחים 😁) ולחלק לא. הרבה שמו וילונות לגג ו/או הצללה חיצונית לגג. הוילונות נותנים פתרון טוב, ההצללות לא בטוח.

 

מערכת הניווט של טסלה לא משהו, ממציאה כיכרות ופניות. הוייז הרבה יותר טוב, אבל אי אפשר להפעיל אותו בטסלה.

 

הצבע החיצוני ברמה נמוכה, רכבים חדשים כבר עם חורים בצבע (צירפו תמונות).

 

הטווח בפועל במודל 3 sr הסיני מאכזב (יש גם ביקורות שאומרות שהטווח בסדר).

 

הרכב לא יציב, ממש מפחיד בסיבובים (מישהו אחד כתב את זה על גירסת ה- lr).

 

אבל בשורה התחתונה כולם משוגעים על המודל 3, כותבים שזאת הקניה הטובה ביותר שיכלו לעשות בתקציב הזה. 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין איך הם יעשו שאנשים עם מכוניות רגילות לא יתפסו את החניות שצמודות לסופרצארגרים, והבעיה השנייה שאנשים יחברו את הרכב לטעינה וילכו להסתובב בקניון חצי יום... והחניה תהיה תפוסה גם אחרי הטעינה.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

כמו עם חניה נכים, יש שלט, מי שלא רכב נכה או תו נכה, אסור לחנות שם, ממש פשוט.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם רק מנתקים את המטען ומשאירים את הרכב, החיוב ממשיך?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk


לא אבל מישהו אחר יכול לבוא ולחבר את הטסלה לטעינה וככה לחייב אותו בקנס נחמד.

Sent from my IN2023 using Tapatalk

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

הרכב לא יציב, ממש מפחיד בסיבובים (מישהו אחד כתב את זה על גירסת ה- lr).

 

ראיתי את הביקורת הזאת, אם אני זוכר נכון הבחור הגיע מרכב הנעה קדמית חלש יחסית ומתפלא שרכב הנעה כפולה עם 350 כ"ס ומומנט שמגיע באופן מיידי זורק קצת תחת כשנותנים מכת גז בפניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Michaelr כתב:

 

ראיתי את הביקורת הזאת, אם אני זוכר נכון הבחור הגיע מרכב הנעה קדמית חלש יחסית ומתפלא שרכב הנעה כפולה עם 350 כ"ס ומומנט שמגיע באופן מיידי זורק קצת תחת כשנותנים מכת גז בפניות.

קישור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Michaelr כתב:

 

ראיתי את הביקורת הזאת, אם אני זוכר נכון הבחור הגיע מרכב הנעה קדמית חלש יחסית ומתפלא שרכב הנעה כפולה עם 350 כ"ס ומומנט שמגיע באופן מיידי זורק קצת תחת כשנותנים מכת גז בפניות.

עם בקרות, הרכב לא זורק תחת לשום מקום, אפילו לא פסיעה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Halalit300 כתב:

האם אנשים היו קונים טסלה אם היא לא הייתה חשמלית? האם זה היתרון היחיד שלה על רכבים אחרים? 

טסלה נולדה חשמלית.. אם לא היתה חשמלית לא היתה טסלה...

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...