Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

דובי בן גדליהו מגלובס סוקר היום מנקודת מבט מאד מעניינת :

מה יקרה לטסלה ביום שההייפ ייגמר?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001375236

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 20.6.2021 בשעה 13:41, Gopher כתב:

 

יש אנשים שקונים טסלות מתוך מטרה למכור אותן, כי הם יודעים שהביקוש גדול מההיצע.

אתה אומר לי שטסלות יד 2 עולות יותר מחדש?

הם מוכרים ברווח?(בלי קשר לעליית מחירים ואז הם הספיקו לקנות בזול)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, zaf כתב:

דובי בן גדליהו מגלובס סוקר היום מנקודת מבט מאד מעניינת :

מה יקרה לטסלה ביום שההייפ ייגמר?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001375236

 

 

לפי דעתי כתבה לא אובייקטיבית ומי שלא עוקב אחרי החברה ובנושא של רכבים חשמליים עלול לקבל רושם מוטעה.

הוא לקח עובדות וכתב בפאן האנטי-טסלה. מה יכול לא לעבוד כמו שצריך מבלי אפילו פעם אחד להגיד מה כן יכול לעבוד. כאשר כל הכתבה היא נועדה לגרום לאנשים לספוק בהתנהלות של החברה ולמה "לא כדאי" להם להתעסק עם החברה ושזה בועה אחד גדולה שהולכת להתפוצץ להם בפרצוף בעוד 3-5 שנים ולא יהיה מה לעשות עם ההשקעה שלהם במותג ואמינות שלו.

על כל סעיף שהוא כתב למה לא בסדר אפשר לפי נקודות לרשום מה כן בסדר ולהכניס דברים בפרופורציה. אני לא אומר שכל מה שהמותג הזה עושה זה נכון וצריכים להסכים אבל כן צריך לקחת פרופורציות לדברים. לכל מטבעה יש שני שצדדים תמיד לכן סוג כתבות כאלה זה פשוט אינטרסים של אנשים ולא משקפים את המצב בפועל.

 

עריכה אחרונה על ידי Johnik
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לבעלי הטסלה M3 SR, למה אין SENTRY MODE ?

כשמסרו לי את הרכב הסבירו שיש בעיה חוקתית והיא תסודר ?!

אולי הממשלה החדשה תעשה משהו בעניין :laugh::laugh::laugh::laugh:

מישהו בירר עם החברה ?

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Johnikלא רק הוא חושב ככה, 

גם אנשי שוק הון חושבים ככה.

 

יעקב ויינשטיין :

""טכנולוגיה ומה שקורה סביבה זה פנטסטי, אבל צריך קו הפרדה ברור בין טסלה לאפל. בעוד כמה שנים טסלה תהיה שווה עשירית משווייה היום. בתחילה היא שלטה בשוק, אבל עכשיו יש כמעט לכל חברה רכב חשמלי. מי שרוצה להשקיע במכונית חשמלית צריך ללכת לפורד ו־GM. טסלה תאבד לאט לאט את נתח השוק שלה, וכשהיא תצטרך להתמודד עם המרצדסים של העולם, יהיה לה קשה"."

 

https://www.calcalist.co.il/market/article/SyQpKbTou

 

 

לדעתי כמה שיותר חברות יותר תחרות, זה בריא לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, shimta כתב:

@Johnikלא רק הוא חושב ככה, 

גם אנשי שוק הון חושבים ככה.

 

יעקב ויינשטיין :

""טכנולוגיה ומה שקורה סביבה זה פנטסטי, אבל צריך קו הפרדה ברור בין טסלה לאפל. בעוד כמה שנים טסלה תהיה שווה עשירית משווייה היום. בתחילה היא שלטה בשוק, אבל עכשיו יש כמעט לכל חברה רכב חשמלי. מי שרוצה להשקיע במכונית חשמלית צריך ללכת לפורד ו־GM. טסלה תאבד לאט לאט את נתח השוק שלה, וכשהיא תצטרך להתמודד עם המרצדסים של העולם, יהיה לה קשה"."

 

https://www.calcalist.co.il/market/article/SyQpKbTou

 

 

לדעתי כמה שיותר חברות יותר תחרות, זה בריא לכולם

לאף אחד לא ממש מזיז הדעות של אנליסטים בשוק ההון. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, nurusz כתב:

שאלה לבעלי הטסלה M3 SR, למה אין SENTRY MODE ?

כשמסרו לי את הרכב הסבירו שיש בעיה חוקתית והיא תסודר ?!

אולי הממשלה החדשה תעשה משהו בעניין :laugh::laugh::laugh::laugh:

מישהו בירר עם החברה ?

לא בעל טסלה אבל להבנתי הבעיה היא החוק נגד אזעקות רכב אז הבעיה היא באזעקה ולא בצילום עצמו. טסלה כנראה אמורים לשחרר עדכון גרסה לישראל שמבטל את האזעקה בsentry.

 

ובנושא אחר, תמונה מהפייסבוק:

202468997_4428169637196147_4362603172506167371_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=wKK2u33tobIAX-rVBpY&_nc_ht=scontent.ftlv5-1.fna&oh=081c49d0278cd3d3619cf91ae7d719ea&oe=60D56D96

ללמוד נהיגה על מודל 3 פרפורמנס, חלום של כל תלמיד ולדעתי טמטום מוחלט מצד המדינה שמאפשרת דברים כאלה.

הילד עוד 3 חודשים יתיישב ברכב של אבא לא יידע איך מכוונים את ההגה והמראות ולא יבין למה האוטו לא בולם כשעוזים את הגז.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים פשוטים ונכונים ולא צריכים דוקטורט בחשמל כדי להבין אותם.

 

 טסלה פעלה עד כה לבד וכעת בבת אחת מתחילה תחרות מול יצרני הרכב המסורתיים.

 

ולא מדובר בתחרות שבה יצרני הרכב המסורתיים נשרכים מאחור אלא מדובר בבליץ שלהם במסגרתו הם סגרו את הפער הטכנולוגי כמעט לחלוטין (ומה שלא סגרו לא כל כך משנה ללקוח בשורה התחתונה).

 

אבל לא רק זה אלא שיצרני הרכב המסורתיים השכילו ליצור כבר פער על טסלה בכך שהם ארזו את הטכנולוגיה החדשה באריזה מקובלת של עיצוב (ג'יפונים), איכות ושירות, שפונה לפלח לקוחות רחב ועממי, להבדיל ממבחר דגמים מצומצם ולא רלבנטי של טסלה למעט רלבנטיות לפלח לקוחות הפרימיום.

 

טסלה מודל y הוא הדגם היחיד הרלבנטי בתחרות הזאת בשוק העממי עקב מבנה ג'יפון (וגם אותו טסלה היו חייבים להרוס בכך שעיצבו אותו בתצורת קופה) ועקב היתרון האדיר שמקנות תחנות הסופרצ'ארג'רים. 

 

מכירות המודל 3 ייקרסו ככל שיהיו עוד ועוד ג'יפונים חשמליים ויחזרו לממדים הטבעיים של מתחרה בקטגוריית רכבי הפרימיום סדאן.

 

המודל s ומודל x מיוצרים ונמכרים במספרים זניחים.

 

בשורה התחתונה טסלה מתבססת על 2 דגמי רכב שאחד מהם הופך בהדרגה ללא רלבנטי והיא מתכננת לייצר דגם האצ'בק שגם הוא יהיה לא רלבנטי.

 

איך נתח השוק של טסלה לא יירד?

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

דובי בן גדליהו מגלובס סוקר היום מנקודת מבט מאד מעניינת :

מה יקרה לטסלה ביום שההייפ ייגמר?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001375236

איזה מזל שיש עיתונאים ישראליים שיכולים לנתח היסטוריה ענפה של ארבעה חודשי פעילות ולנבא מה ייקרה לחברה כזו או אחרת באיזה יום עתידי נסתר שאף אחד לא יודע מתי יגיע. 

כי להסתכל על מה קורה לאותה חברה בעולם קצת פחות מ-10 שנות פעילות אחרי הכניסה שלה למיינסטרים יחסית (לפני תחילת שיווק המודל S ב-2012 היא הייתה מאוד נישתית) זה אי אפשר לסמוך על זה... 🤦‍♂️

לעיתים קרובות אני חוטא בחטא היוהרה והחטא הכל כך ישראלי של לדעת יותר טוב מכולם, אבל זה כבר באמת לקוח מעולמות האבסורד.

 

לפני שעה, shimta כתב:

@Johnikלא רק הוא חושב ככה, 

גם אנשי שוק הון חושבים ככה.

אתה יודע מה אומרים על "אנשי שוק ההון", שאם לוקחים את התוצאות של כל החלטות ההשקעה שלהם מאז שקמה הבורסה בוול סטריט, התוצאה תהיה קצת יותר לרעתם מאשר אילו היו מבססים את כל ההחלטות האלה על הטלת מטבע.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Michaelr כתב:

לא בעל טסלה אבל להבנתי הבעיה היא החוק נגד אזעקות רכב אז הבעיה היא באזעקה ולא בצילום עצמו. טסלה כנראה אמורים לשחרר עדכון גרסה לישראל שמבטל את האזעקה בsentry.

 

ובנושא אחר, תמונה מהפייסבוק:

202468997_4428169637196147_4362603172506167371_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=wKK2u33tobIAX-rVBpY&_nc_ht=scontent.ftlv5-1.fna&oh=081c49d0278cd3d3619cf91ae7d719ea&oe=60D56D96

ללמוד נהיגה על מודל 3 פרפורמנס, חלום של כל תלמיד ולדעתי טמטום מוחלט מצד המדינה שמאפשרת דברים כאלה.

הילד עוד 3 חודשים יתיישב ברכב של אבא לא יידע איך מכוונים את ההגה והמראות ולא יבין למה האוטו לא בולם כשעוזים את הגז.

אפשר טלפון של המורה אני חייב לעשות נסיעת מבחן אממ שיעור הסרת חלודה על איך לנהוג :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Michaelr כתב:

ללמוד נהיגה על מודל 3 פרפורמנס, חלום של כל תלמיד ולדעתי טמטום מוחלט מצד המדינה שמאפשרת דברים כאלה.

הילד עוד 3 חודשים יתיישב ברכב של אבא לא יידע איך מכוונים את ההגה והמראות ולא יבין למה האוטו לא בולם כשעוזים את הגז.

מענין אם התקינו למורה שתי דוושות, או רק גז.

אולי הוא בולם מהאפליקציה.😁

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי טסלה, אבל למה פרפורמנס? לכל הרוחות.

אגב, התקנת הדוושות בטח מסיר את האחריות (?) באסה.

עריכה אחרונה על ידי M H
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאמר של דובי בן גדליהו תמוה, התחזיות של יעקב ויישטיין לא לחלוטיו תלושות אך הנימוק לא תואם מציאות.

לטסלה יש בעיקר יתרונות מול מתחריה, כשהיתרון הגדול ביותר זה שאין לה עשרות מליוני רכבי בנזין הסטוריים שצריך לתמוך בהם.

ככל שהעתיד הוא חשמלי (ואני מסופק), אין ל"מרצדסים" של העולם שום יתרון טכנולוגי, שיווקי או תרבותי. 

 

על מה בכל זאת ויישטין מסתמך (כפי הנראה)? שווי השוק הנוכחי של טסלה הוא בערך 600 מליארד דולר, זה של ב.מ.וו ומרצדס 60 ו 80 מליארד בהתאמה.

אך כידוע, בבורסה כמו בבורסה, הנבואה ניתנה לטפשים.

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206 1.4 *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס 1.6 * פורד אריקה 1.6 ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...