Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לטסלה יש גם את הפער בהכנסת היציקות ענק לשימוש, הם קנו את כל המכונות למפעלים שלהם ויצרנים אחרים צריכים לעמוד ברשימת המתנה של מעל שנה לפחות (תקנו אותי אם אני טועה), אז כאשר הם יתחילו להרכיב רכבים כמו לגו ב3 חלקים עם השיפור בטולרנסים וכו' - שיהיה בהצלחה ליצרנים בשיטה הישנה.

הם גם צריכים להמציא סגסוגות משלהם ולימצוא דרכים להכניס את המכונות יציקה הללו לשימוש תוך כדי שינוי מהתחלה עד הסוף של התכנונים הקיימים.

 

לא הייתי מספיד את טסלה ושות' ל כך מהר(ספייסאיקס גם תורמת להם ידע וחידושים) כ.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לטסלה יש יתרון שבראשה עומד אדם מבריק. לעיתים מוזר (למשל השם של התינוקת שלו),
לפעמים עם החלטות תמוהות, ולפעמים על גבול תחום לא ברור מבחינה חוקית (השפעת הציוצים שלו על ערך מטבעות קריפטו), אבל מבריק וחד בצורה מדהימה. בחברה אומרים עליו שהוא המהנדס הכי טוב שלה, סיפור מתחילת הייצור של המודל 3 אומר שהוא נשאר לעזור במפעל לפתור איזה תקלת יצור, עד שהיא נפתרה, ונשאר גם לישון במשרד במפעל. אני לא רואה את מנכ"ל מרצדס או במוו עושה את זה.

 

וזה כמובן בלי ההייפ שהוא יודע לייצר, וגם פה אין לו תחרות מול מנכ"ל אף חברת טכנולוגיה, אז בטח שלא מול מנכלי יצרניות הרכב.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, ch2856 כתב:

אין שום פער, הם עברו לזה בגלל שהם פשוט לא הצליחו לייצר רכבים באיכות ובדיוק שיצרנים אחרים מסוגלים ומצליחים. 

למה אתה אומר שאין שום פער? הרי יציקות ענק של חלק קדמי/אחורי שחוסך כל אחד מאות רובוטים ברצפת ייצור שמיוצר בפחות משנייה זה חלום רטוב של כל יצרן- מדוע לא עשו זאת עד עכשיו?
בשיחה של אילון עם סנדי מונרו הוא מסביר שהבעייה הייתה היעדר סגסוגת מתאימה שלא תידרוש טיפול טרמי לאחר היציקה שיגרום לעיוות החלק בממדים כאלה ואת זה הם פתרו יחד עם מהנדסי חומרים של טסלה וספייס איקס, עכשיו שאחרים רואים שזה אפשרי כולם רוצים גם ומשקיעים בזה.
 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר? היציקות מבטלות רובוטים.
שוב כמו תחומים אחרים שאילון עשה מהפכה בהם- גם כאן הוא פותר בעיה ואחרים כעת הולכים אחריו.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז שוב טסלה תפתח פער בנושא כי היצרנים הוותיקים דיי כבולים בהרבה בחינות לעומת חברות סטארטאפ כמו טסלה ויצרנים סיניים חדשים.

נ.ב: אם כבר הוזכר הקריפטו וציוצים של אילון- מסכן מטבע הכלבלב שלו- ניראה שעבר סירוס היום חחח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, DubelBoom כתב:

אני לא רואה את מנכ"ל מרצדס או במוו עושה את זה.

אני לא רואה את מרצדס או ב.מ.וו מייצרים רכבים באיכות כזאת נמוכה ונאלצים לפתוח אוהל מחוץ למפעל כדי להצליח לייצר איזושהי כמות רצינית של רכבים.

 

לפני 56 דקות, hwgeek כתב:

בשיחה של אילון עם סנדי מונרו הוא מסביר שהבעייה הייתה היעדר סגסוגת מתאימה שלא תידרוש טיפול טרמי לאחר היציקה שיגרום לעיוות החלק בממדים כאלה ואת זה הם פתרו יחד עם מהנדסי חומרים של טסלה וספייס איקס, עכשיו שאחרים רואים שזה אפשרי כולם רוצים גם ומשקיעים בזה.

אילון גאון בלחטט, להמציא דברים שלא יקרו ועוד.

 

לפני 54 דקות, eitanuch כתב:

בין היתר כי האיחוד האירופאי מכריח מפעלים להעסיק אנשים ולא לאפשר אוטומציה מלאה.

בינתיים גם אילון הודה שיש בעיה עם אוטומציה מלאה בתהליכי ייצור.

לא יודע לגבי "מכריח מפעלים להעסיק אנשים".

 

לפני 47 דקות, hwgeek כתב:

אז שוב טסלה תפתח פער בנושא כי היצרנים הוותיקים דיי כבולים בהרבה בחינות לעומת חברות סטארטאפ כמו טסלה ויצרנים סיניים חדשים.

בוא נתחיל מזה שטסלה תייצר כמויות רציניות, בלי פאקים.

בינתיים מבחינת ייצור כול חברת רכב לוקחת אותה בהליכה...

איך היצרנים כבולים? לא ברור לי.

אם נראה לך שהיצרניות הגדולות לא מעסיקות ערימות של מהנדסי ייצור כדי לייעל את תהליכי הייצור שלהם אז אתה טועה בגדול.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, David32 כתב:

בינתיים גם אילון הודה שיש בעיה עם אוטומציה מלאה בתהליכי ייצור.

לא יודע לגבי "מכריח מפעלים להעסיק אנשים".

כל תהליך שעובר אוטומציה כלשהיא במפעלי ייצור באירופה מחוייב באישור על כך שהוא לא מחליף לגמרי את הצורך בבני אדם, בין אם צריך או לא צריך.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה אכן יציגו יתרון ביעילות הייצור עם שיטת הייצור החדשה של מכונות היציקה והשלדה החדשה ועם הסוללות החדשות והזולות יותר לייצור שיעניקו גם טווח נסיעה גדול יותר (עד ששאר היצרנים יעתיקו ממנה).

 

ואולם כל היתרונות הללו ירוכזו בדגם אחד, המודל y וכאן הבעיה.

 

לדגם אחד יש תקרת זכוכית (תרתי משמע) ביכולת המכירה שלו, בייחוד שגם מדובר בדגם מיוחד (ג'יפון קופה לא יפה במיוחד וגם גדול למדי).

 

המודל 3 יקבל את היתרונות הללו בשלב מאוחר יותר ודגם האצ'בק שייוצר בהמשך גם. ואולם 2 הדגמים הללו הם בתצורה לא פופלארית בסביבה תחרותית של תצורה פופלארית- ג'יפונים (האצ'בק פופלארי רק באירופה וגם שם נתח השוק שלו הולך וננגס).

 

טסלה שותלת שורשים יפים שמראים שבכוונתה להפוך מיצרן פרימיום שמוגבל בכמות המכירות שלו ליצרן עממי גדול שמתחרה בקונצרנים הגדולים.

 

טסלה רק צריכה להצמיח מהשורשים האלה מבחר רחב יותר של עצים פופלאריים שזה אומר בעיקר ג'יפונים סטנדרטיים מכל הגדלים, בלי מוזרות עיצובית ובלי קומבינות של איכות וחיתוך פינות למען החסכון (ראה גגות זכוכית ללא כיסוי) ושיפור השירות שלה.

 

משום מה בקטע הזה משהו לא עובד בטסלה כרגע (לדעתי), המחשבה שלהם אקסצטרית מדי, חובבנית מדי ואיטית מדי ויצרני הרכב האחרים פותחים במקביל מבערים.

 

אבל טסלה תתפכח מתישהו, כשהשורשים נמצאים זה אפשרי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, hwgeek כתב:

למה אתה אומר שאין שום פער? הרי יציקות ענק של חלק קדמי/אחורי שחוסך כל אחד מאות רובוטים ברצפת ייצור שמיוצר בפחות משנייה זה חלום רטוב של כל יצרן- מדוע לא עשו זאת עד עכשיו?
בשיחה של אילון עם סנדי מונרו הוא מסביר שהבעייה הייתה היעדר סגסוגת מתאימה שלא תידרוש טיפול טרמי לאחר היציקה שיגרום לעיוות החלק בממדים כאלה ואת זה הם פתרו יחד עם מהנדסי חומרים של טסלה וספייס איקס, עכשיו שאחרים רואים שזה אפשרי כולם רוצים גם ומשקיעים בזה.
 

טסלה הלכה על כיוון של יציקה מלאה לחלק האחורי (לזה הקדמי זה יותר מורכב בשל נושאים של אזורי ספיגת אנרגיה) כי היא פשוט לא הצליחה לייצר שלדה באיכות ובמהירות של יצרנים רכב וותיקים שכבר יודעים היטב איך לתזמן את ריקוד המכונה המורכב הזה. אין לא מספיק מכיר או מבין בכדי לומר האם יש כאן חיסכון משמעותי בעלויות ייצור וכו', כמובן שאפשר לחשוב על יתרונות וחסרונות אבל בשורה התחתונה, זה משנה לך אם החלק האחורי הוא כזה או כזה? 

י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...