Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 שעות, Halalit300 כתב:

אגב

כמה עולה הביטוח למודל 3?

 

לפני 10 שעות, 4Real כתב:

לי עלה 3400 מקיף + חובה.

Sent from my IN2023 using Tapatalk
 

 

לפני כשעה, bobi כתב:

מחיר מדהים. זה מה שעולה כיום לבטח רכב סופר מיני שעולה חצי מהטסלה.

השאלה היא מה כולל הביטוח מבחינת נהגים מותרים, השתתפות עצמית, כיסוי צד ג' ועוד כמה נתונים המשפיעים על הפרמיה.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה סגרו ביטוח ברמת מחיר מסוימת עם הפניקס.
בהשוואה לניסיון עם רכבים אחרים, רמות המחיר סבירות לחלוטין, אפילו בטווח הנמוך.

ביטוח ישיר מנסים להציג חלופה תחרותית מבחינת מחיר, הבנתי שיש להם יתרון בהצעות לנהגים חדשים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן 3 חברות שמבטחות - פיניקס, ישיר ו-9 מיליון שזה גם ישיר.

אני משלם גם 3400 לערך מקיף וחובה לכל נהג מגיל 30, כולל ביטול השתתפות עצמית, כולל התחייבות לשמשה מקורית, כולל גרירה אם נגמרה הסוללה/ תקר ללא הגבלה אך עד 30 ק"מ, כולל ביטוח על העמדת טעינה (גרימה לנזק צד ג'/עמדה עצמה), רכב חלופי, ישן תמורת חדש (עד תוספת 15% למחירון שנתיים ראשונות).

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI
  • אהבתי 1

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Opel Astra GSI כתב:

ישנן 3 חברות שמבטחות - פיניקס, ישיר ו-9 מיליון שזה גם ישיר.

אני משלם גם 3400 לערך מקיף וחובה לכל נהג מגיל 30, כולל ביטול השתתפות עצמית, כולל התחייבות לשמשה מקורית, כולל גרירה אם נגמרה הסוללה/ תקר ללא הגבלה אך עד 30 ק"מ, כולל ביטוח על העמדת טעינה (גרימה לנזק צד ג'/עמדה עצמה), רכב חלופי, ישן תמורת חדש (עד תוספת 15% למחירון שנתיים ראשונות).

 

מבין 3 החברות איפה הביטוח שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.6.2021 בשעה 09:58, EvGriga כתב:

מה שאתה לא מבין, אנחנו בכל זאת חיים במדינה דמוקרטית, עם שלטון החוק.

מערכת משפט לא תתן להתנות על חוק ביטוח חובה - שהוא חוק סוציאלי ממדרגה ראשונה, הרבה יותר חשוב מגחמות פקידי מיסוי רכב. בגלל זה אף אחד לא מעלה רעיונות כאלה.

בנוסף, אין הזכר של רישיון רכב בתוקף בפוליסות ביטוח חובה, לכן תוקף רישיון רכב לא רלוונטי לעניין תוקף ביטוח חובה.

הסוכן ביטוח חזר אליי, הביטוח תקף ללא רישיון רכב קיים רק לשלושה חודשים.

אנחנו חיים (כרגע) במדינה דמוקרטית, עם שלטון החוק אך להזכירך אי תשלום אגרת רדיו וטלוויזיה (במילניום הקודם) איפשר להקים מחסומים בכביש ולהחרים רכבים🥴

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רכשתי את הדגם SR לפני כחודש שלמתי עליו לפני כ 3 ימים עשיתי ביטוח האם יש צפי מתי יוצרים איתי קשר בקשר לאיסוף הרכב?

למה כבר שילמת על הרכב אם אפשר לשאול?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Haim_gds כתב:

אי תשלום אגרת רדיו וטלוויזיה (במילניום הקודם) איפשר להקים מחסומים בכביש ולהחרים רכבים🥴

אז למה אתה חושב שיצירת שיגעונות ביורוקרטיים נוספים בדמות התניות צולבות בין ביטוח חובה\רישיון רכב ותשלום מדויק של מסי רכב לפי קילומטראז' יהיה רעיון טוב וגם ישים?

מי יקבע אם זה מדויק? רשות המסים? בדיעבד?

ואז הרשות תצטרך לרדוף עשרות אלפי אזרחים שלכאורה לא שילמו את המסים שלהם מדויק או שיש חשש שהם רימו? מי יבדוק את כל זה וכמה משאבים צריכים למטרות האלה?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב כך? ממש לא. אתה צודק לחלוטין במה שכתבת אך אני לא רואה שיטה אחרת בה המדינה יכולה לגבות שוב את מיסי הדלק שהיא מספיק פשוטה והמשאבים שלה (פיקוח, אכיפה וכו') זמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ימציאו האגרה חדשה, 

כזאת שהיא עם סכומים קשיחים עבור סוג הבעלות (פריט , ליסינג- עבודה , חברה , מונית וכו' )  

יחשבו הפסדי דלקים נניח לרכב פרטי ל20K-15K  + הפסד יחסי של חלפים וטיפולים. 

יחלקו את זה לחשבון דו חודשי וישלחו לבית. 

יחשבו : ( המספרים הם לדוגמא)

- הפסד מיסוי על דלק  בשנה לרכב פרטי (נניח 100 ליטר דלק בחודש)  מעריך בהפסד שנתי של כ- 5000 ש"ח (בלו + מעמ)  

- הפסדי מע"מ ומיסים על טיפולים,  הפסד 400 ש"ח 

- אגרה לפי קבוצת רישוי 5 (טסלה מודל 3 בסיסית) 2417 ש"ח  

 

כך שבעל הרכב הפרטי החשמלי ישלם כ 1302 ש"ח מדי חודשיים/ או כל חודש 650 ש"ח. 

 

כך הממשלה גם תדכא ותאט את הביקוש לרכב חשמלי, 

משום שהתחשיב הוא לא מדויק עבור כל אחד מה שיהפוך אותו לפחות מבוקש. 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו דבר מה שאני כתבתי קודם: רכבים חשמליים ישלמו אגרת רישוי מוגדלת, כמו שפעם מכוניות עם מנוע דיזל שילמו אגרה מוגדלת, כאשר הבלו על הסולר היה נמוך מבלו על הבנזין.

אין לרשויות המס משאבים לאכוף את נכונות רישומי הקילומטראז', שדרך הגב, גם היום עושים בטסט, אבל אי אפשר לסמוך עליהם.

לדוגמה, פעמיים רשמו לי בטעות, פעם אחד 60 אלף ק"מ יותר ופעם אחרת 30 אלף ק"מ פחות ממה שהיה על מד המרחק (עובדי מכון טסט לא בודקים בעצמם, הם שואלים את הנהגים וגם לא שומעים טוב את התשובות).

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.6.2021 בשעה 18:24, evc כתב:

תתחדש.

 

הזמנת עוד לא רכשת.

 

לגבי איסוף הרכב 😅, אם הזמנת לפני חודש כנראה שהאספקה שלך היא באוגוסט ואולי יותר מאוחר.

 

רשום לך באתר טסלה מתי צפי האספקה.

 

תצטרף לקבוצת הוואטסאפ/ טלגרם/ פייסבוק של טסלה שם יש את כל המידע.

מה פרטי קבוצת הוואטסאפ/ טלגרם/ פייסבוק של טסלה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...