Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 29.5.2021 בשעה 12:57, Michaelr כתב:

ידעתם שwaymo (גוגל) מפעילה צי של מוניות אוטונומיות ושהשירות הזה פתוח לקהל הרחב?

השירות הזה קיים בינתיים רק בפיניקס, אריזונה ונראה שהמערכת משתמשת הרבה במיפוי מראש של העיר.

הנה סרטון דוגמא עם קטע מעניין מאוד שמתחיל ב11 דקות:

 

הזוי לדעתי שהרגולטור מאשר להפעיל שירות כזה כשהרכב לא יודע מה לעשות במקרה פשוט יחסית של נתיב חסום בקונוסים. ולא רק שהרכב לא יודע מה לעשות הוא גם עוצר באמצע כביש ראשי וחוסם את נתיב התנועה.

לכן צריך הגה במכונית פול אוטונומית  

לפני 19 שעות, evc כתב:

 המשותף לכל המודל 3 שראיתי ולשאר שוכני הכביש, הוא שכולנו נסענו באותה מהירות זחילה עירונית או מהירות שיוט בינעירונית וזה ממש לא משנה עם הרכב שלך מאיץ ב- 20 שניות או ב- 3 שניות.

 

 

בו נמצא החיסכון בהוצאות על דלק וכל השאר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

והנה תומר הדר מפרסם את נקודת המבט שלו 

 

מה יקרה אם טסלה 3 תהיה המכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל?😂

 

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/r1kLDXGcd

 

טסלה החלה עוד בתחילת השנה לפנות אל ציי הרכב הגדולים ואם היא תשתלט על שוק המשפחתיות, ייתכן שרשות המיסים תפשיר תוכניות מגירה להעלאת מס קניה שיפגעו בכל מי שירצה רכב חשמלי צמוד

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ליפיגו כתב:

 

זו  ה-אטרקציה ברכב חשמלי היום. מבחינה כלכלית זה (סוג של) ארביטראג'. אתה קונה נכס ומשתם בו בפער מחירים משמעותי משוויו הריאלי.

ברור שהמיסוי על רכב חשמלי ועל חשמל לתחבורה יעלה דרמטית תוך שנים ספורות..

בנתיים, במיוחד מי שהנסועה שלו משמעותית נהנה מהמגושמות של הרשויות.

על פי איזה מדד של שווי ריאלי אתה מודד רכב חשמלי ואם אפשר לפרט גם לגבי רכב לא חשמלי?

איך בדיוק מפרידים חשמל עבור תחבורה לצריכה ביתית של מזגן למשל? מיסוי על אגרת רישוי כנראה שכן תעלה מהר מאוד זה דיי ברור. לגבי חשמל זה לא כזה פשוט לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו - שהמיסוי שנראה בקרוב יהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים היום.

 

סביר להניח שרבים מהמיסים הקיימים היום כמו מס קניה, ואולי אפילו מס על הדלק יעברו רפורמה.

 

על רכב חשמלי נראה שיוטל מס נסועה כלומר על כל קילומטר נסיעה שיצטרכו לשלם מס. מעריך שכל כלי הרכב ישדרו את נתוני הנסועה שלהם, והמס יגבה בהתאם לנסועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, PriceDevil כתב:

אז זהו - שהמיסוי שנראה בקרוב יהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים היום.

 

סביר להניח שרבים מהמיסים הקיימים היום כמו מס קניה, ואולי אפילו מס על הדלק יעברו רפורמה.

 

על רכב חשמלי נראה שיוטל מס נסועה כלומר על כל קילומטר נסיעה שיצטרכו לשלם מס. מעריך שכל כלי הרכב ישדרו את נתוני הנסועה שלהם, והמס יגבה בהתאם לנסועה.

יהיה מעניין לראות איך בפועל יוכלו לבצע מדידת קילומטרים שהרכב עבר. אם אפילו היום מעדכנים ק"מ של הרכב כולל משרד התחבורה תמורת סכום סמלי ואז בטח יהיה שיטה איך לעשות זאת גם עבור זה הרי כאן מדובר בחסכון הרבה יותר משמעותי זה ברור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Johnik כתב:

על פי איזה מדד של שווי ריאלי אתה מודד רכב חשמלי ואם אפשר לפרט גם לגבי רכב לא חשמלי?

איך בדיוק מפרידים חשמל עבור תחבורה לצריכה ביתית של מזגן למשל? מיסוי על אגרת רישוי כנראה שכן תעלה מהר מאוד זה דיי ברור. לגבי חשמל זה לא כזה פשוט לעשות.

 

1. אני לא מודד, משרד האוצר ימדוד.  אבל אפשר להתחיל מלהגדיר שווי ריאלי מזה שעלות הנסועה שלך יורדת דרמטית. כמה דרמטית? בוא נחשוב כמה מס נסועה (אהה סליחה, מיסוי פר ליטר) אתה משלם היום. 

2. מבחינה טכנית: להפריד חשמל עבור תחבורה וצריכה ביתית לטעינת רכב זה טרוויאלי. מבחינת מיסוי: כבר היום יש "חשמל לעסקים" , "חשמל לתעשייה" וכו..

3. אני לא עובד באוצר, האוצר יחליט אם לוותר על 10% לפחות מהכנסות המדינה.  

 

לא צריך לחפש כשלים טכניים בפתרון שעדיין לא גובש סופית או בכלל.

סמוך עליהם. לחייב בחוק מודד פר עמדת טעינה זה לא כזה סיפור. 

לחייב יצרנים לספק דו"ח הסטוריית טעינה כדי למנוע תחמונים, גם לא סיפור.

ימצאו דרך, הסר דאגה מליבך.

מניח שימצאו גם דרכים להתחכם, למי שבא לפתוח חזית עם רשויות המס, לבריאות. 

 

 

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, PriceDevil כתב:

אז זהו - שהמיסוי שנראה בקרוב יהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים היום.

 

סביר להניח שרבים מהמיסים הקיימים היום כמו מס קניה, ואולי אפילו מס על הדלק יעברו רפורמה.

 

על רכב חשמלי נראה שיוטל מס נסועה כלומר על כל קילומטר נסיעה שיצטרכו לשלם מס. מעריך שכל כלי הרכב ישדרו את נתוני הנסועה שלהם, והמס יגבה בהתאם לנסועה.

עד כמה קרוב? תחילת 2022? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

על רכב חשמלי נראה שיוטל מס נסועה כלומר על כל קילומטר נסיעה שיצטרכו לשלם מס.

זהו המגביל למס אוויר, רכב חשמלי שאינו מזהם...מס נסועה? למה כיום לא מטילים מיסים דרסטיים על רכבי דיזל מזהמים, משאיות וכד'? כנראה לא עובדים שם עם הראש במשרד, בעצם זה לא חדש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, PriceDevil כתב:

העדכון יהיה ממוחשב דרך מחשב הרכב. וסביר להניח שהחיוב יהיה תקופתי.

זה לא כל כך טריוויאלי כמו שזה נשמה מה זה בדיוק אומר "מחשב הרכב" יש כבר מערכת הפעלה אחידה לכלל רכבים שאתה יכול לכתוב תוכנה עבור זה לא נראה לי. לחבר חומרה שתהיה עם GPS אולי אבל שוב זה מצריך לא רק תמיכה לנושא אלא גם עקיפה. עדיין לא יכולים לעשות עקיפה נורמלית לרוכבי אופניים חשמליים שיהיו עם קסדה כי למשטרה אין לזה משאבים.

נכון בסוף יהיה משהו אבל כל דבר לוקח זמן ולא חודשים לפי דעתי זה עיניין של שנים עד אז למה שלא נהנה?

לפני שעה, ליפיגו כתב:

 

1. אני לא מודד, משרד האוצר ימדוד.  אבל אפשר להתחיל מלהגדיר שווי ריאלי מזה שעלות הנסועה שלך יורדת דרמטית. כמה דרמטית? בוא נחשוב כמה מס נסועה (אהה סליחה, מיסוי פר ליטר) אתה משלם היום. 

2. מבחינה טכנית: להפריד חשמל עבור תחבורה וצריכה ביתית לטעינת רכב זה טרוויאלי. מבחינת מיסוי: כבר היום יש "חשמל לעסקים" , "חשמל לתעשייה" וכו..

3. אני לא עובד באוצר, האוצר יחליט אם לוותר על 10% לפחות מהכנסות המדינה.  

 

לא צריך לחפש כשלים טכניים בפתרון שעדיין לא גובש סופית או בכלל.

סמוך עליהם. לחייב בחוק מודד פר עמדת טעינה זה לא כזה סיפור. 

לחייב יצרנים לספק דו"ח הסטוריית טעינה כדי למנוע תחמונים, גם לא סיפור.

ימצאו דרך, הסר דאגה מליבך.

מניח שימצאו גם דרכים להתחכם, למי שבא לפתוח חזית עם רשויות המס, לבריאות. 

 

 

 

 

1. זה אתה זה שכתבת "פער מחירים משמעותי משוויו הריאלי" אני רציתי להבין לפי איזה חישוב קיבלת החלטה כזאת. שאוצר ימדוד מה שהוא ימדוד כאשר ימדוד אפשר יהיה להבין יש פער או לא.

2. "חשמל לתעשייה" מאוד קל לחברת חשמל לזהות עקב מאפיינים של עומסים על הקו או ערכים כמו "{\displaystyle \cos \phi }אך כאשר מדובר בטעינה של רכב חשמלי זה פשוט עוד מוצר חשמלי בבית ואין בו מנועים שעובדים בזמן טעינה זה יותר דומה בהתנהגות של רכיב אלקטרוני פשוט בהספק של מזגן לדוגמה.

3. כאן אתה צודק שהממשלה תחליט ואז גם אנחנו נקבל החלטה האם כל העסק כדאי או לא.

רק לידיע עמדת טעינה זה שקע כוח לכל דבר רק עם כבל מאריך (אשר מתאים לזרמים של העמדה) וקונקטור מיוחד בהספק מתאים.

אפשר ואפשר ואפשר לעשות המון דברים אבל כל זה בנתיים רק דיבורים והנחות אשר חלקן יכולות להיות וחלקן אולי לא...

הזמן יראה מה יהיה אבל בטוח יהיה מעניין לפחות בשבילי :)

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Johnik יש מדינות שגובות את אגרת הכבישים באמצעות מתקן GPS. למשל גרמניה באוטובאהן. אוי לו לנהג המשאית (גם ממדינה אחרת) שיתפס נוהג בלי המכשיר. אז גם אצלנו אפשר לאכוף (ולא לעקוף) את המצאות המכשיר, כשם שאוכפים, למשל, את הטכומטר ברכב כבד.

 

לגבי מס על החשמל - אפשר יהיה לחזור לטעינה המנוהלת מימי Better Place. שוב, האכיפה תצריך איזה מאמץ, אבל אם המדינה תטיל מגבלות על אופציית הטעינה הלא מנוהלת ברמת הרכב לפני עלייתו לכביש זה יוכל לפעול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, sperial כתב:

@Johnik יש מדינות שגובות את אגרת הכבישים באמצעות מתקן GPS. למשל גרמניה באוטובאהן. אוי לו לנהג המשאית (גם ממדינה אחרת) שיתפס נוהג בלי המכשיר. אז גם אצלנו אפשר לאכוף (ולא לעקוף) את המצאות המכשיר, כשם שאוכפים, למשל, את הטכומטר ברכב כבד.

 

לגבי מס על החשמל - אפשר יהיה לחזור לטעינה המנוהלת מימי Better Place. שוב, האכיפה תצריך איזה מאמץ, אבל אם המדינה תטיל מגבלות על אופציית הטעינה הלא מנוהלת ברמת הרכב לפני עלייתו לכביש זה יוכל לפעול.

תודה על תיקון טעויות כתיב :) 

אני בטוח שיש המון שיטות ומכשור לגבי איך זה יתנהל ויבדקו שהוא באמת עובד ועושה את מה שצריך לעשות ולא מבוייפס :) טכומטר נזכרתי בימי הצבא אבל זה משהו אנלוגי אולי כבר יש משהו יותר משוכלל, אני לא מכיר את התחום.

תוכל לפרט בבקשה מה זה טעינה מנוהלת של Better Place? 

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Johnik

ננסה שוב: היום, המדינה גובה מס נסועה באמצעות מיסוי כבד של הדלק. שני שליש ממחיר הדלק הוא מס. אם אתה נוהג הרבה, אתה משלם הרבה. אם אתה נוהג מעט, אתה משלם מעט.

המבנה הזה נשבר כאשר נוהגים ברכב חשמלי: המדינה לא ממסה לפי קילומטראג' - לא גובה מס נסועה מרכב חשמלי.

להל"ן פער ריאלי שנוצר כי הרשויות בפיגור אחרי הטכנולוגיה, כרגיל.

אם גם עכשיו כוונתי זה לא ברורה, אז אני יודע להסביר יותר טוב.

  • רעיון טוב! 1
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, PriceDevil כתב:

על רכב חשמלי נראה שיוטל מס נסועה כלומר על כל קילומטר נסיעה שיצטרכו לשלם מס. מעריך שכל כלי הרכב ישדרו את נתוני הנסועה שלהם, והמס יגבה בהתאם לנסועה.


החזרת אותי לילדות...
יש אתר טורנטים מאוד חזק שעדיין פעיל. האתר הז בניגוד לאחרים אוכף שיתוף. מה הכוונה "אוכף שיתוף", הכוונה היא שאם אתה לא שומר על יחס (Ratio) הורדות מול ההעלאות מספיק גדול מעיפם אותך משם, וזה לא שאפשר להתחבר עם יוזר חדש כמו איזה שניצל טבעול, כדי להירשם שוב חייבים הזמנה ממישהו...

בקיצור למה אני מספר את זה, בימים ההם הקצב של הUL היה מביש ממש. לא היה ממש דרך טובה לשמור על Ratio מספיק בלי להשאיר את המחשב כל היום דולק עם התוכנת torrent פתוחה.
אז מה עושים? מרמים.
חבר כתב משהו נחמד שגורם לדיווח לחלק את כמות הDL שלך פי 8 ולהכפיל את כמות הUL שלך פי 8, וכך שומרים על יחס גבוה במדינה עם אינטרנט פח בזמנו.

למה הזכרת לי את זה, כי אני סומך על המוח היהודי שימצא דרך לחלק את כמות הק"מ המדווחים ובא לציון גואל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...