Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס דור 4 תושק בקרוב בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת לכמה זמן מתפרסמות כתבות כאלה. עד שלא אראה באולם התצוגה - לא מאמין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הידיעה היותר מעניינת זה הייבוא הסדיר של המוסטאנג.

אני אאמין רק שאראה אחת כזאת, בתקווה שלא יתמחרו אותה כמו שתמחרו את הפוקוס ST או הפוקוס קבריולט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הגיע הזמן באמת

למרות שהשם של הפוקוס די נשרף בארץ..

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

זו הסיבה שהדגם המוצלח מ2016 עם מנוע 1500 טורבו עם הספק 150 כ"ס לא זכה למכירות רבות למרות שהוא רכב שונה לחלוטין מהפוקוס הקודמת 2011-2014 עם הגיר הרובוטי הידוע לשימצה

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

כמה שזה נשמע מוזר, אני חושב שאחת הבעיות של דלק מוטורס עם הפוקוס של 2016 ואילך זה העיצוב שנשאר דומה לזה של הדגם לפיניו. היו צריכים לגנוז את העיצוב של הדגם הקודם ביחד עם הגיר הדפוק שלו.

 

החדשה נראה אחרת לגמרי והאמת נראת ממש טוב. אחת המכוניות היפות בסגמנט, אם לא היפה ביותר.

 

מעניין יהיה לראות כמה תתומחר המוסטנג. אקו-בוסט בייבוא אישי נכמרת בכ- 250K כולל הכל ע''פ עמוד פייסבוק של אחת המייבאים הגדולים.

פורסם
הידיעה היותר מעניינת זה הייבוא הסדיר של המוסטאנג.

אני אאמין רק שאראה אחת כזאת, בתקווה שלא יתמחרו אותה כמו שתמחרו את הפוקוס ST או הפוקוס קבריולט.

מכרו פוקוס ST בארץ?
פורסם
עוד לא יצאה גרסת הסדאן, האצ'בק בקושי מוכרים בארץ.

ב 2020 היא תגיע.

עכשיו נשאר לפורד להביא עוד איזה 20 דגמים שלא נמכרים בארץ

 

2020-Ford-Focus-release-date.jpg

 

נראה כל כך הרבה פחות טוב מההאצ׳בק, ועדיין הישראלי הממוצע יעדיף את הדבר הזה על פני המקור.

×
×
  • תוכן חדש...