Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטובוס Ankai סיני חשמלי 100% בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נצפה במתחם שנבנה באיזור התעשיה בנתניה.

 

לא מצאתי התייחסות כלשהי באינטרנט הישראלי.

 

יש למישהו פרטים?

 

תודה.

 

 

20191111_152014_HDR.jpg20191111_151942_HDR.jpg

 

בתוך המבנה עומד עוד אוטובוס קומתיים עם קומה שניה פתוחה, עם כיתוב Full electric tour bus.

 

 

פורסם

גם השאטל באוניברסיטת בר אילן הוא חשמלי מלא. לא ברור לי אם התחילה הפעילות שלו אבל כשעוד למדתי הוא היה שם.

פורסם

מעניין לדעת האם טעינה בדיפו בלילה מספיקה ליום עבודה מלא. באוטבוסים חשמליים זה די גבולי. בחלק מהמקומות משתמשים בטעינה נוספת בזמן עמידה בתחנות קצה.

 

 

פורסם

בירושלים יש כמה אוטובוסים חשמליים של BYD. הטווח המוצהר שלהם הוא 200 ק״מ.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ממה שידוע לי, האוטובוסים העירונים החשמלים הם בעלי קבל ענקי שיכול לצרוך זרם גבוה והפסק במהירות רבה, אך לטווח נסיעה מאוד קצר. לכן מתכננים את האוטובוסים האלו לקווים שיש סיכוי שהאוטובוס יעצר כמעט בכל תחנה.

פורסם

גם בגבעתיים מסתובבים להם "דן אלקטריק" מתונסס עליהם...

 

כן יירבו

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

האוטובוסים החשמליים של דן הם של חברת היגר.

לפי מה שאני הבנתי הייבואן של היגר קשור לחברת דן.

 

יש להיגר בארץ גם אוטובוסים עירוניים שמונעים בסולר - נמצאים בבאר שבע ואשקלון שמשמשים את דן בדרום.

ויצא לי לראות גם מידיבוס היגר של יונייטד טורס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ממה שידוע לי, האוטובוסים העירונים החשמלים הם בעלי קבל ענקי שיכול לצרוך זרם גבוה והפסק במהירות רבה, אך לטווח נסיעה מאוד קצר. לכן מתכננים את האוטובוסים האלו לקווים שיש סיכוי שהאוטובוס יעצר כמעט בכל תחנה.

 

האוטובוסים החשמליים של דן הם של חברת היגר.

לפי מה שאני הבנתי הייבואן של היגר קשור לחברת דן.

 

יש להיגר בארץ גם אוטובוסים עירוניים שמונעים בסולר - נמצאים בבאר שבע ואשקלון שמשמשים את דן בדרום.

ויצא לי לראות גם מידיבוס היגר של יונייטד טורס.

היבואן פנדן (פנדה+דן?!) שותפות של דן וחברה נוספת.

הם מייצרים את האוטובוסים עם קבלי על, אבל הם פועלים רק בתל אביב בקווים מסוימים.

בקווים אחרים בת"א ובחיפה וירושלים, מופעלים אוטבוסים חשמליים מבוססי סוללה של BYD וגולדן דראגון. חלקים יורכבו בארץ במרכבים ובארג.

פורסם

לחברת מטרופולין בשרון יש כבר שנתיים אוטובוסים חשמליים מתוצרת BYD

יצא לי לנסוע כמה פעמים באוטובוס כזה - מאוד שקט ומעבר לכך לא מרגישים הבדל.

אני רואה יותר כאלה על הכבישים באזור כפר סבא - כנראה הם קנו נוספים.

 

http://mynetherzliya.co.il/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/210204

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

גם לחברת קווים יש כמה כלים של BYD - נמצאים באיזור מודיעין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם אינני טועה, בקיבוץ יגור (ליד חיפה) יש עמדה לטעינת אוטובוסים חשמליים שמופעלים ע"י חברה שאינני זוכר את שמה.כשהטכנולוגיה או נכון יותר הסוללות ומהירות ההטענה יאפשרו זאת, תחבורה ציבורית או תובלה מסחרית חשמליים, ישפרו מאד את איכות החיים בערים.כמובן בהנחה שגם יצור החשמל יהפול לירוק יותר ויותר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...