Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמדתי ברמזור, חיפשתי משהו שנפל לי לרצפה, אז שמתי בN והרמתי את ההנד ברייק. פתאום אני מרים את הראש ורואה שירוק, אז הייתי בטוח שהרגל שלי מונחת מעל הברקס, אז לחצתי לחיצה (יחסית לדוושת ברקס זה לא כזה חזק, כי יש התנגדות יותר, אבל יחסית לגז זה ממש חזק), והעברתי לD. אז יצא שנתתי חצי מדוושת הגז, והכנסתי דרייב, ושכחתי גם שההנד ברייק מורם, אבל לא ניראלי שזה מה שגרם לבום - היה בום כזה, כהילו שברתי משהו בתיבת הילוכים (מאוד מקווה שלא), אחר כך שחררתי את ההנד ברייק, המשכתי לנסוע לאט, עצרתי בצד, פתחתי משתמש באתר הזה, וכתבתי את הפוסט הזה.. למישהו יש רעיון מה גרם לבום? תודה לכם:)

פורסם

לא אמור להיות נזק בפעם אחת שתעשה זאת, באיזה רכב מדובר.

הבום נהיה כי העלית טורים בסרק ישיבת הילוך ברור שיהיה בום לדעתי לא קרה כלום.

בזמנו היה לי הונדה אוטומט ועד שהסבתי לידני זה מה שהייתי עושה כדי לזנק יפה מהמקום.

אבל בזמנו הגירים היום בטון.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

פורסם

מדובר על Suzuki SX4 2010.

תודה על המענה:)

אגב, יש מצב שהיה איזה פירפורון קטן שלא שמעתי או שמתי לב;)

תודה שאתה גם מרגיע אותי, זה ממש הלחיץ אותי כי זה לא אוטו שלי..

פורסם

יש מצב שהיה פירפור, בדומה להעלאת טורים ושחרור קלאץ ברכב עם גיר ידני, לא יקרה כלום מפעם אחת שזה קרה הסר פחד מליבך.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

פורסם

היה לי מקרה ברכב דומה, בו ידית ההילוכים נדחפה ל-R תוך נסיעה. לא קרה כלום. קיים מנגנון הגנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...