Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראשונה החלפתי ג'אנטים ברכב ויש לי כמה שאלות...

1. יכול להיות שג'אנט משפיע משמעותית על צריכת הדלק?

2. אמרו לי שהג'אנט ששמו לי הוא יותר רכב, ולכן הצמיג נראה יותר שטוח. יכול להיות?

3. בהמשך ל-2, אמרו לי שלחץ האוויר צריך להיות שונה עכשיו ממה שהורה היצרן.. יש דבר כזה?

4. החיישן של האוויר לא מזהה את הג'אנט ומדליק לי את הנורה של הלחץ אויר ברכב.. מה לעשות עם זה? פשוט לבטל אותו, או שבאמת לחץ האוויר לא מתאים?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החלפת רק ג'אנטים? בלי להחליף גם את הצמיגים?

החלפת במקום מורשה או במקום לא רציני?

 

1. כן, יש השפעה קטנה על צריכת הדלק , לא צריכה להיות השפעה מהותית

2. ג'אנט יותר רחב מצריך צמיג יותר רחב .. אם הרכיבו צמיג לא מתאים או את אותו הצמיג הקודם אז כן זה יראה מצחיק ולא הגיוני

3. לחץ האויר שהיצרן מגדיר הוא לפי רוחב הצמיג ומשקל הרכב..

4. יש 2 סוגים של חיישנים .. כאלה שמולבשים בתוך הג'אנט , אז היו צריכים להעביר אותם, וכאלה שמודדים את מהירות סיבוב הגלגל .. ואז צריך לכייל אותם

פורסם

תפרסם עוד פרטים ואז אפשר יהיה לעזור לך:

1. דגם הרכב ושנת ייצור

2. מידות הצמיגים לפני ואחרי השינוי

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

החלפתי בקלקיליה.. מקום לא מורשה כמובן..

יאריס 2015.

הצמיגים אותם צמיגים.

לגבי המידות הוא אמר שהמידות מתאימות לצמיג.

מבחינת חיישנים, הוא רצה לכוון אותי למקום לקנות חיישנים חדשים.. אז סביר להניח שהחיישנים לא בצמיג..

אז איך אני יודע מה הלחץ אוויר שצריך להיות? זה לפי הצמיג בלבד? לג'אנט אין קשר לזה? כלומר, לנפח אוויר לפי הוראות יצרן?

פורסם

לפחות נשארו לך הג'אנטים המקוריים של הרכב?

 

תסובב את ההגה ימינה עד הסוף ותצלם את הגלגל הקידמי הימני מקדימה,

וגם מהצד.

 

נראה לי שכרגע הבעיה האחרונה שלך זה לחץ האויר..

פורסם

יש לך רכב חדש יחסית עם חישני לחץ אויר לא זולים ברכב.

החלפת לחישוקים סינים זולים רחבים יותר (אתה כתבת רחבים יותר), בטח שילמת את המחיר המלא של החישוקים הזולים.

אבל למה השארת להם את החישוקים הישנים עם החיישנים? מה נתנו לך בתמורה ? 100 או 200 ש"ח הנחה?

 

בחישוקים יש כמה מספרים ... קוטר, רוחב, אופסט... אם משהו לא מתאים אז הרכב יהיה פחות יציב ופחות בטיחותי.

ואם הגלגלים עכשיו בולטים החוצה, אז יתכן שבטסטים בעתיד תהיה בעיה.

 

לחץ האויר הוא לא המהותי פה.. 32 עד 38 יהיה בסדר כמעט בכל מצב

פורסם

אחלה.. אתה קצת הרגעת אותי... אני מחר אסע לקחת ממנו את החישוקים המקוריים. אם יש חיישנים, מקווה שהוא לא פירק אותם.

מבחינת לא יציב ובטיחותי זה באמת מסוכן, אני שוקל בכלל להחליף חזרה לג'אנטים, ושיקח רק על העבודה את מה שמגיע לו..

לידע כללי, מבחינת כסף בצריכת דלק, מה ההבדל? זה הבדל של כמה שקלים לכל תדלוק? או פחות?

  • אחראי פורום
פורסם

כלום, הפרש ממש לא משמעותי. ג'אנטים זולים לא קלים באופן מוחשי מג'אנט ברזל.

אותי יותר מטריד העניין של הג'אנט הרחב שאתה מציין.

אם הוא באמת רחב והצמיגים לא הוחלפו, יכול להיות שהצמיג לא יושב על הג'אנט כמו שצריך והוא מתוח לדפנות, מה שאומר שהסוליה לא יושבת כראוי על הכביש.

צלם בבקשה ממול הצמיג עם תאורה טובה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אם בחישוקים המקוריים היו חיישנים, כדאי שתנסה להשיג אותם. לא הייתי מתפלא אם העלות של 4 חיישנים מקוריים תהיה יותר גדולה מהעלות של החישוקים שהרכבת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אם בחישוקים המקוריים היו חיישנים, כדאי שתנסה להשיג אותם. לא הייתי מתפלא אם העלות של 4 חיישנים מקוריים תהיה יותר גדולה מהעלות של החישוקים שהרכבת.

 

נראה לי שעדיף שמחר אני אחזור אליו ואחזיר את מה שהיה..

יש פה יותר מידי גורמים שמלחיצים אותי עכשיו.

יש לי רכב ישן יותר ששם כבר יש חישוקי מגנזיום (הגיעו כחלק מהדגם של הרכב), ולא תיארתי לעצמי שזה כזה סיפור..

אני ממש מתחיל להילחץ

פורסם
כלום, הפרש ממש לא משמעותי. ג'אנטים זולים לא קלים באופן מוחשי מג'אנט ברזל.

אותי יותר מטריד העניין של הג'אנט הרחב שאתה מציין.

אם הוא באמת רחב והצמיגים לא הוחלפו, יכול להיות שהצמיג לא יושב על הג'אנט כמו שצריך והוא מתוח לדפנות, מה שאומר שהסוליה לא יושבת כראוי על הכביש.

צלם בבקשה ממול הצמיג עם תאורה טובה.

 

צירפתי תמונות..

אתה יכול בבקשה להסתכל?

אני מרגיש שעשיתי טעות ענקית עכשיו..

  • אחראי פורום
פורסם

אל תילחץ, לא טעות ענקית, רק תלמד להבא לא ללכת לחאפרים.

מהתמונות לא עולה משהו לא תקין מבחינת הישיבה של הצמיג בחישוק.

רק תסגור את נושא החיישנים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אל תילחץ, לא טעות ענקית, רק תלמד להבא לא ללכת לחאפרים.

מהתמונות לא עולה משהו לא תקין מבחינת הישיבה של הצמיג בחישוק.

רק תסגור את נושא החיישנים.

 

תודה רבה! מאוד מעריך ומודה לך ולכולם


×
×
  • תוכן חדש...