Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'אנטים יפים ונראה שהם יושבים טוב, אני לא רואה בתמונות שהם רחבים יותר מהצמיגים.

כך שאתה יכול להישאר איתם.

 

תנסה מחר כן לחזור לשם מוקדם על מנת כן לקחת את הג'אנטים הישנים שלך, בעיקר בשביל החיישנים.

וגם שאם בעתיד במקרה יהיה בור בכביש, אז שיהיו לך ג'אנטים לחזור אליהם.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1. יכול להיות שג'אנט משפיע משמעותית על צריכת הדלק?

2. אמרו לי שהג'אנט ששמו לי הוא יותר רחב, ולכן הצמיג נראה יותר שטוח. יכול להיות?

3. בהמשך ל-2, אמרו לי שלחץ האוויר צריך להיות שונה עכשיו ממה שהורה היצרן.. יש דבר כזה?

4. החיישן של האוויר לא מזהה את הג'אנט ומדליק לי את הנורה של הלחץ אויר ברכב.. מה לעשות עם זה? פשוט לבטל אותו, או שבאמת לחץ האוויר לא מתאים?

 

מוסיף צפירת הרגעה גם מצידי. למעט ענין חיישני לחץ האוויר.

 

1. אם המשקל השתנה, אז עשוי להשפיע. מעט. ראה עוד אולי כאן.

2. לכל מידת צמיג יש טווח מותר/מומלץ של חישוקים (ועל פניו אין בעיה אצלך). חישוק רחב יותר אכן ימתח מעט יותר את הצמיג, מה שעשוי אפילו להוות יתרון, מאחר ושטח המגע של הצמיג עם הכביש גדל מעט. כמו כן, דפנות הצמיג נהיות קצת פחות רפויות ועשויות לתרום לניהוג טוב יותר. מצד שני, הענין עשוי לפגוע מעט בנוחות.

3. ובהמשך ל-2, אני לא מכיר שיש המלצה לשינוי בלחץ האוויר כתוצר של שינוי רוחב החישוק, אבל בהתאם לנ"ל יתכן וקיים לחץ מיטבי אחר ששונה מעט מהמלצת היצרן (מה שנכון באופן כללי, גם ללא שינויים). אותו לחץ "מיטבי" יכול להיות כלפי נוחות ויכול כלפי ניהוג.

4. אם אכן היו חיישנים פיזיים בחישוקים המקוריים - לבקשם חזרה ולבדוק אם ניתן להתאים לחישוקים הנוכחיים (והם לא בהכרח יתאימו בתצורה לה הם נועדו, אבל

, גם אם איני שלם להמליץ עליהן בעצמי). אם לא היו חיישנים ומדובר בחישה פאסיבית, אז יש לאתחל את המערכת כפי שהוזכר.
פורסם

לפי מה שאני קורא פה, ברכב שלך המערכת עובדת עם חיישנים בכל גלגל ולא ע"י חישוב מהירות הגלגול. אז אתה צריך ללכת למקום שהתקין לך את החישוקים החדשים ולנסות לקבל מהם חזרה את החיישנים. שים לב שהרכב שלך מקודד לעבוד עם סט חיישנים ספציפי, אז אם היה ולא קיבלת את החיישנים שלך חזרה ואתה נאלץ להתקין חיישנים חדשים, צריך לקודד אותם.

 

מבחינת הצמיג/חישוק, בתמונות (הנוראיות יש לציין) שהעלת, כמו שכבר אמרו לא נראה שהחישוק רחב מדי בשביל הצמיג ונראה שהצמיגים יושבים מצוין על החישוק. אז מהבחינה הזו לא הייתי דואג.

אם הצמיגים לא הוחלפו לחדשים, אז אין סיבה גם לשנות את לחץ האוויר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תודה רבה!

באמת שמאוד הרגעתם אותי, עזרתם לי המון.

לקחתי את הג'אנטים, המקוריים עם החיישנים. יאמר לזכותו שם שהן היו איתי בסדר גמור לאורך כל הדרך (יחסית).

אתם אלופים אחד אחד.

המסקנה שלי היא - כל דבר בעל משמעות שאני עושה/משנה/קונה, בטח דברים שאני בכלל לא חושב שאמור להיות איתם בעיה - לעשות את שיעורי הבית מראש.

המקרה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע.

שוב תודה לכולם ואתם אלופים!

פורסם
המסקנה שלי היא - כל דבר בעל משמעות שאני עושה/משנה/קונה, בטח דברים שאני בכלל לא חושב שאמור להיות איתם בעיה - לעשות את שיעורי הבית מראש.

 

רצוי גם בדברים לא מאוד משמעותיים. אם אתה לא כבר מכיר ויודע איך לבדוק, עדיף לבוא לשאול ולעשות שיעורי בית, לפחות בקטנה ובזריז, לפני שאתה מחליף/מתקין/משפר משהו ברכב. עדיף לשבור את הראש לפני ולמצוא פתרון מאשר לנסות לתקן בדיעבד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בסה"כ קיבלת שירות טוב, זה שקיבלת את הג'אנטים המקוריים עם החיישנים זה מעולה,

תשמור עליהם לכל מקרה.

 

וזאת תמונה שקיבלתי מחבר היום בבוקר ... (לא תמונה שלו , סתם משהו שרץ בווטאסאפ)

 

IMG-20191015-WA0044.jpg

פורסם

התמונה חסרת קשר לשרשור, ככל שהיא נועדה להרתיע את פותה"ש מרכישת חישוקים סינים - שהרי אין לך מידע האם החישוק בתמונה הוא אכן כזה ומה גרם לכשל (אם כי נראית בבירור פגיעה בהיקף החישוק) או מה הייתה התוצאה בכל חישוק אחר.

פורסם

פותח השירשור רכש כבר חישוקים יפים ומתאימים בגודל לרכב שלו והכל בסדר איתם.

 

אם אתה חושב שתמונה של חישוק שבור תגרום למישהו לא לקנות חישוקים .. אז תמונה של רכב אחרי תאונה תגרום למי שרואה אותה לא לרכוש רכב?

אין ממש קשר.

 

כמו שרשמתי לפותה"ש, שישמור את החישוקים המקוריים עם החיישנים המקוריים... מכיוון שהם פחות יפים אבל יותר טובים.

נכון שהסיכוי להגיע למצב כמו בתמונה הוא נמוך.. אבל יש סיכויים לא רעים שאחד החישוקים החדשים יסדק או רק יקבל מכה קטנה..

ואחרי שנקבל שירשור ... ההגה רועד במהירות גבוהה ..

איפה עושים איזון דימני כי לא מצליחים לאזן לי את החישוקים..

 

לא אומר שזה יקרה מחר...אבל יש סיכוי שזה יקרה בשנתיים הקרובות..

ולכן חשוב לשמור את המקוריים..

 

למען הסר הספק...

הסיכויים שמישהו יעבור באדום ויכנס לך באוטו גדולים יותר מהסיכויים שהחישוקים ישברו לך בנסיעה..

פורסם

לא רואה סיכוי שהג'אנט יישבר כשיושבים עליו צמיגים עם כזה חתך גבוה. זה צריך להיות חתיכת בור בכביש, וגם הצמיגים האלה סבירים, זה לא טויו T1R עם הדופן העשויה נייר פרגמנט שלהם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
נכון שהסיכוי להגיע למצב כמו בתמונה הוא נמוך.. אבל יש סיכויים לא רעים שאחד החישוקים החדשים יסדק או רק יקבל מכה קטנה..

ואחרי שנקבל שירשור ... ההגה רועד במהירות גבוהה ..איפה עושים איזון דימני כי לא מצליחים לאזן לי את החישוקים..

 

אם הקשקושים נמשכים, אז לפחות שנהנה קצת :wink:

  • אחראי פורום
פורסם

מצחיק, נחשפתי לערוץ של החבר'ה האלה ולסרטון הזה בדיוק לפני כמה ימים, עושים ניסויים מגניבים כמו התקנה של מנוע זיל 7 ליטר בלאדה ישנה, צביעת רכב ב-35 שכבות לאכה ועוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הערוץ המקורי ברוסית. הבחור עושה כל מיני ניסויים שקשורים לעולם הרכב, חלקם לפי בקשות של צופים.

היה שם ג'אנט שבמקום צמיג ליפפו את כולו באיזולירבנד, היה גלגל שבמקום אוויר מילאו בו מים, הקפיאו ונסעו ככה, היה מנוע עם שמן חמניות, היה גם איזה מצבר שבנה מהרבה סוללות והתניע את הרכב. אני נהניתי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...