Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף פעם לא הבנתי מה הדחף לשים ג'אנטים במיוחד כשמדובר במידה כל כך קטנה. לדעתי זה נראה פשוט רע. הכי טוב מקורי, במיוחד כשהיום אין לחץ כי גם הרכבים הקטנים מגיעים עם ג'אנטים. מוזמן לקרוא שרשורי עבר שלי ולראות כמה סבל עברתי עם ג'אנטים סיניים עד שלמדתי מחברי הפורום כמה זה רע ולכמה להתרחק מזה.

 

כיף לשמוע שהמקום היה פייר איתך וחזרת למקורי.

2016 BMW M235i.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רוצה להצטרף לצפירות ההרגעה מבחינת זה שהצמיג קצת נמתח עקב זה שעולים במידת הג'נט, נכון שזה לא הכי אופטימלי אבל גם אני החלפתי לג'נט רחב יותר, בהתחלה מאוד חששתי מהקטע של האחיזה אבל אין שום בעייה, מבחינת צריכת דלק אני לא שמתי לב לשינוי לרעה. בפעם הבאה שאני מחליף צמיגים אני לא הולך על המידה והתוצרת המקורית של HANKOOK - אני עולה גם במידת הצמיג.

  • אחראי פורום
פורסם

אין דבר כזה תוצרת מקורית. כל יצרן סוגר דיל עם יצרן צמיגים, גם קורה שתקופה רכב מסופק עם תוצר מסויים ולאחר מכן משהו שונה לגמרי.

ומתיחת צמיגים על ג'נט רחב זה כל מקרה לגופו. יש מתיחות חריפות שבהחלט פוגמות באחיזה ובמצב התקין של הסוליה על פני הכביש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

itaysamurai - כשרשמתי תוצרת מקורית התכוונתי לצמיג המקורי שבא עם הרכב. כשהחלפתי רביעייה לפני משהו כמו שנה העדפתי להיות "בראש שקט" ולא להתעסק עם צמיג מסוג או מידה אחרת ששונה ממה שמגיע עם הרכב מהחברה.

 

בדיעבד עשיתי טעות אבל להבא אתקן.

פורסם

אתה לא צריך לדבוק בצמיג מהדגם שהגיע עם הרכב.

יש גם דגמים שמגיעים עם 2 אופציות באותה המידה בדיוק, למשל גודייר ומישלן בסיטרואן קקטוס.

 

קנה צמיג טוב במחיר הוגן, שמתאים לאופי הנסיעות שלך. זהו.


×
×
  • תוכן חדש...